primera 2004 1,8 16V 190tkm
žrala olej a to hodně tak sem jí překroužkoval a olej ok ale nastal problem že +- 1500ot tam nikdo klepe kladívkem takové kovové klepaní na čtvtém válci v dělící rovině s hlavou ....... na volnoběh nic a za jízdy taky vše ok čistě jen nahoru i dolu přes 1500ot takže znova rozhodit ale aby bylo něco vidět ............... nějaké nápady co kde proč??
před tím to nedělalo a od kliky se to nezdá a vaček taky ne ..... jak od pístu ale že jen těch 1500ot proč to neklepe furt??
Primera problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Primera problem
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Ventily chodily lehce? Někdy se přidřou ve vodítkách. Hydroštely se nemohly nějak poškodit?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...