Powerflex

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Powerflex

Příspěvek od peter.H »

Zdravim dal som nalisovat powerflexi do ramien a jeden je opacne bude to vadit??

Obrázek

Obrázek
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ono to upřímě vypadá z té druhé fotky jako kdyby jsi měl obě ramena stejný.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
krepy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 05 črc 2010, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od krepy »

favo píše:Ono to upřímě vypadá z té druhé fotky jako kdyby jsi měl obě ramena stejný.
ved daj to to nalisovat aby si to mal rovnako bed ti to robit zlobu (wallbash)
VW GOLF IV TDI 1.9 81kw 1999
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

favo píše:Ono to upřímě vypadá z té druhé fotky jako kdyby jsi měl obě ramena stejný.
Tak mi v Etce najdi levé a pravé rameno... chci vidět dvě rozdílná čísla...

Mimochodem, jsem zvědav, jak dlouho s tím "kostitřasem" vydrží jezdit :D
GIV Variant TDi ???kW
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Je to nalisovane spravne. Je to sposobene tym ze rameno je iba jedno rovnake pre obidve strany. Diera pre silentblok ma z jednej strany radius na ulahcenie montaze silentbloku. A ziadny kostitras to nieje, neviem co stouto dezinformaciou vsetci mate. Ano uznavam hlavne male nerovnosti sa viac prenasaju na volant a skelet, ale nestraste tu chlapca akoby mu to malo zlomit vazy :kol1:
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

favo píše:Ono to upřímě vypadá z té druhé fotky jako kdyby jsi měl obě ramena stejný.
někde to tak je ;) u trojkových golfů je jenom jeden výlisek na obě strany a pak to vypadá takhle blbě ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

TDI tech píše: A ziadny kostitras to nieje, neviem co stouto dezinformaciou vsetci mate. Ano uznavam hlavne male nerovnosti sa viac prenasaju na volant a skelet, ale nestraste tu chlapca akoby mu to malo zlomit vazy :kol1:
to tu bylo i o TT pukách nakonec to s nima nejni skoro žádnej rozdíl (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jarda S. píše:
favo píše:Ono to upřímě vypadá z té druhé fotky jako kdyby jsi měl obě ramena stejný.
někde to tak je ;) u trojkových golfů je jenom jeden výlisek na obě strany a pak to vypadá takhle blbě ;)
Já se s tím osobně ještě nesetkal, proto mě to překvapilo.
Většina ramen co jsem držel v ruce byly naprosto souměrný a simetrický, takže jsi nepoznal rozdíl mezi levým a pravým.
U Golfa jsem dělal jednu stranu a potom druhou, takže jsem neměl ramena u sebe abych je mohl porovnat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

TDI tech píše:Je to nalisovane spravne. Je to sposobene tym ze rameno je iba jedno rovnake pre obidve strany. Diera pre silentblok ma z jednej strany radius na ulahcenie montaze silentbloku. A ziadny kostitras to nieje, neviem co stouto dezinformaciou vsetci mate. Ano uznavam hlavne male nerovnosti sa viac prenasaju na volant a skelet, ale nestraste tu chlapca akoby mu to malo zlomit vazy :kol1:
Dakujem za vysvetlenie :) A kostitras to neni ale tie male nerovnosti citit na volante...
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Spíš si ty silentbloky aspoň dvakrát do roka prohlídni. Tyhle fialový nejsou pověstný svojí výdrží. Aby sis potom někde při brždění nerozbil hubu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ty powerflexy ani jinak nandat nejdou protože jak je udělaný to rameno ohrnuje se to přes tu ostrou hranu a má tendenci se trhat dávej si pozor hlavně na levou stranu protože to má tendenci po čase vylejzat a pak klepe do nápravnice (osobní zkušenost) potom jsem je nahradil TT pukama (origo a od tý doby klid...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jarda S. píše:
TDI tech píše: A ziadny kostitras to nieje, neviem co stouto dezinformaciou vsetci mate. Ano uznavam hlavne male nerovnosti sa viac prenasaju na volant a skelet, ale nestraste tu chlapca akoby mu to malo zlomit vazy :kol1:
to tu bylo i o TT pukách nakonec to s nima nejni skoro žádnej rozdíl (LOL)
To není deznformace... pouze asi máme každý trochu jiný práh vnímání, co je komfortní a co je již kostitřas...
Nevím, kde jezdíte, ale TT puky i v kombinaci s 15" a je to na horských asfaltkách pěkně znát 8) I můj desetiletý syn poznal rozdíl, takže tak...
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“