VIF a vliv na auto
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VIF a vliv na auto
Zdravím chlapi.ptám se jelikož jsem laik,ale nedá mi to.Najezdím cca 18000km ročně a něco si na autě udělám,ale proč píšu.Nyní jsem nedával schválně cca 2000km VIF do nafty,jezdím stejnou trasu,vím že je vítr,teplota,atd,ale co se ptám,na Oct 1 a 66kw ,motor AGR najeto cca 750tisíc km,tak když dám VIF jde spotřeba na cca 4,8litru,když nedám je cca 5 až 5,1 ale na palubáku to ukazuje to samé,tak jsem pro test nedával VIF a zarazil mě ten rozdíl.Je to opravdu vliv VIFu a nebo jen jak říká Miloš pocit a ten je k hovnu?Budu ho dávat dál,už jen pro pocit,aby to auto najelo ještě těch 300 tisíc dalších bez opravy motoru.Tak jen se ptám.Dík Pavel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Vif má určitě vliv na výkon motoru,tím pádem i na spotřebu.VIF zvyšuje cetanové číslo nafty zhruha o 5 čísel.To znamená ,že z běžný nafty udělá prémiové palivo.Jinak gratuluji k tak krásnému nájezdu.Nesmrtelý TDI. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Šuldo vím, že víš hodně,ale já se ptám, jelikož někdy prostě nevím a chci se zeptat a nebo ujistit.Chápu, že to je problém pro Tebe,ale je to to samé, jako když začneš se ptát na práci počítačových serverů a jeho programování,tak nějak nevěřím, že budeš vědět,ale o tom to je.Jinak dík za info Sharik.Pavel
Ono je celkem fuk jestli je pro někoho VIF božský nebo pro jiného jen aditivum co prokazatelně zlepšuje účinky nafty či benzínu. Jsou prostě lidi od přírody skeptický úplně ke všemu a než by koupili plechovku za 200,- kč něčeho co jim prokazatelně nemůže ublížit, ale naopak může prodloužit životnost vstřikovacího systému a motoru obecně, tak si raději každej večer zajdou na svých 5 někam do knajpy a mají radost z toho jak s tím vším pěkně vyjebali když kupují nejlevnější naftu široko daleko i kdyby pro ní měli jet třeba do vedlejsího města či vesnice a nic do ní nelijou a auto pořád jezdí. Hlavně že zbyde na jiný neřesti, no a když se auto potom podělá nebo nejede jak má tak buď tady stále dokola plačou, nebo nadávají na to jakej to koupili vergl, koukaj se ho zbavit a už zhání něco s nízkou cenou a nejlépe STK na dva roky.
Netvrdím že to je případ zrovna někoho z Vás, ale já osobně koukám na to co do auta leju, protože to auto nebylo zadarmo a chci aby vydrželo co nejdéle a bez problémů. Takže do mého traktoru smí jen a pouze Verva od Benziny smíchaná z VIFem a je mi fuk co si otom kdo myslí, jezdím takto už skoro 3 roky a nemám nejmenší problém ani při -25°C, otočím klíčkem a odjíždím. Autu dávám občas pořádnou sodu, ale ani jednou jedinkrát se mi nestalo že by mi motor spadl do nouzáku či měl problém při startování ať studeným či teplým. Motor se nechá krásně vytáčet a při klidné jízdě jej skoro neslyším. Mě osobně to za těch pár korun navíc na plné nádrži stojí a to mám podle tachometru namotáno cca 210 000 km.
Netvrdím že to je případ zrovna někoho z Vás, ale já osobně koukám na to co do auta leju, protože to auto nebylo zadarmo a chci aby vydrželo co nejdéle a bez problémů. Takže do mého traktoru smí jen a pouze Verva od Benziny smíchaná z VIFem a je mi fuk co si otom kdo myslí, jezdím takto už skoro 3 roky a nemám nejmenší problém ani při -25°C, otočím klíčkem a odjíždím. Autu dávám občas pořádnou sodu, ale ani jednou jedinkrát se mi nestalo že by mi motor spadl do nouzáku či měl problém při startování ať studeným či teplým. Motor se nechá krásně vytáčet a při klidné jízdě jej skoro neslyším. Mě osobně to za těch pár korun navíc na plné nádrži stojí a to mám podle tachometru namotáno cca 210 000 km.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
BingoHavlos píše:že si mohl pokračovat v jednom z milionu témat

Btw favo to co popisuješ sem měl s Vervou bez vlastního přídavku VIFu kterej už sama hojně obsahuje taky, a ty mrazy -25°C přebiju -30°C 3-4 noci a na brnk. Stačí se jen drobet postarat, jenom přidávání VIFu to nespraví, např. sem si pořídil garáž

Člověk se pořád učí.
Slovo do pranice. Verva prej má z rafinerie odfiltrovanej parafín a není v ní biosložka. Rafinerie to prodávaj jako arktickou naftu do asi - 40 stupnů. Takže to už je defakto petrolej neboli kerosin letecké palivo. Petrolej má špatnou mazivost!!! Doporučuju do tohoto humusu lít vif a to v dvojnásobném dávkování. Pokud možno na vervu nejezděte v létě při abnormálních teplotách viskozita může poklesnout pod 1% a hrozí zadření vstřikovacích mechanizmů. Hodně zdaru a vif opravdu používejte!!!! 

Neni náhodou verva jen obyčejná přeaditivovaná nafta? 😀 Pokud vím tak udajně špatnou mazivos a bez biosložek je maxx který se vyrábí jinym způsobem rafinování, proto tam taky cpu vif. Na druhou stranu jsem někde četl že by mohl vif narušovat právě tu recepturu, tak nevím.
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Verva Diesel má dle testu, který byl publikován ve Světě motorů, obsah biosložky 5,9%...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Řekl bych, že jsi to popsal dobře, jen bych nevylučoval ty neřesti, jsou pro člověka důležité obdobně jako ten VIF..favo píše:Ono je celkem fuk jestli je pro někoho VIF božský nebo pro jiného jen aditivum co prokazatelně zlepšuje účinky nafty či benzínu. Jsou prostě lidi od přírody skeptický úplně ke všemu a než by koupili plechovku za 200,- kč něčeho co jim prokazatelně nemůže ublížit, ale naopak může prodloužit životnost vstřikovacího systému a motoru obecně, tak si raději každej večer zajdou na svých 5 někam do knajpy a mají radost z toho jak s tím vším pěkně vyjebali když kupují nejlevnější naftu široko daleko i kdyby pro ní měli jet třeba do vedlejsího města či vesnice a nic do ní nelijou a auto pořád jezdí. Hlavně že zbyde na jiný neřesti, no a když se auto potom podělá nebo nejede jak má tak buď tady stále dokola plačou, nebo nadávají na to jakej to koupili vergl, koukaj se ho zbavit a už zhání něco s nízkou cenou a nejlépe STK na dva roky.
Netvrdím že to je případ zrovna někoho z Vás, ale já osobně koukám na to co do auta leju, protože to auto nebylo zadarmo a chci aby vydrželo co nejdéle a bez problémů. Takže do mého traktoru smí jen a pouze Verva od Benziny smíchaná z VIFem a je mi fuk co si otom kdo myslí, jezdím takto už skoro 3 roky a nemám nejmenší problém ani při -25°C, otočím klíčkem a odjíždím. Autu dávám občas pořádnou sodu, ale ani jednou jedinkrát se mi nestalo že by mi motor spadl do nouzáku či měl problém při startování ať studeným či teplým. Motor se nechá krásně vytáčet a při klidné jízdě jej skoro neslyším. Mě osobně to za těch pár korun navíc na plné nádrži stojí a to mám podle tachometru namotáno cca 210 000 km.

nepropadat panice...
Tak já třeba garáž nemám, ale vyřešil jsem to bufíkem.
Ale v době kdy byly ty velký mrazy bufík v autě ještě nebyl.
Každopádně jsem hned po koupi golfa začal jezdit na obyč naftu, pak jsem zkusil chvíli jezdit na Maxx motion od OMV a pak jsem neměl OMV po ruce když jsem potřeboval natankovat a tak jsem koupil Vervu a celkem mě nadchla. Motor měl mnohem tišší projev a i spotřeba mi přišla že šla o něco dolů a tak jsem u ní už zůstal. Na plné nádrži to dělá cca 70,- kč rozdíl proti obyčejné naftě a to pro mě není rozdíl.
Co se týká toho že Verva je do -40°C tak možná ano, ale jen a pouze v zimních měsících což ostatně prodejcům nařizuje zákon. V letních měsících ti žádný prodejce ani výrobce aditiva proti mrazu do nafty zbytečně cpát nebude.
Ano starat se člověk musí, takže kromě nafty a aditiv je třeba se taky starat o stav fitru a podobně.
Jericho, mou neřestí jsou právě auta. Nekouřím, nepiju, do hospody nechodím, ale každou volnou korunu nacpu do aut. Už to není tak horký jako tomu bylo dříve, ale i tak to není zrovna málo. Navíc se stále držím svého starého auta které postupně a pomalu opravuji a to taky nestojí zrovna málo.
Kolikrát si říkám jestli by mě nevyšlo levněji chlastat, nebo chodit do bordelu.

Ale v době kdy byly ty velký mrazy bufík v autě ještě nebyl.
Každopádně jsem hned po koupi golfa začal jezdit na obyč naftu, pak jsem zkusil chvíli jezdit na Maxx motion od OMV a pak jsem neměl OMV po ruce když jsem potřeboval natankovat a tak jsem koupil Vervu a celkem mě nadchla. Motor měl mnohem tišší projev a i spotřeba mi přišla že šla o něco dolů a tak jsem u ní už zůstal. Na plné nádrži to dělá cca 70,- kč rozdíl proti obyčejné naftě a to pro mě není rozdíl.
Co se týká toho že Verva je do -40°C tak možná ano, ale jen a pouze v zimních měsících což ostatně prodejcům nařizuje zákon. V letních měsících ti žádný prodejce ani výrobce aditiva proti mrazu do nafty zbytečně cpát nebude.
Ano starat se člověk musí, takže kromě nafty a aditiv je třeba se taky starat o stav fitru a podobně.
Jericho, mou neřestí jsou právě auta. Nekouřím, nepiju, do hospody nechodím, ale každou volnou korunu nacpu do aut. Už to není tak horký jako tomu bylo dříve, ale i tak to není zrovna málo. Navíc se stále držím svého starého auta které postupně a pomalu opravuji a to taky nestojí zrovna málo.
Kolikrát si říkám jestli by mě nevyšlo levněji chlastat, nebo chodit do bordelu.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33571
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
bez vifu ani kilometr, leju to do všeho benál nafta, auta, nákladáky, motorky,
carlosdm píše na sto kilometrů ušetří 2 deci to je 6 korun,
na pět litrů nafty je potřeba 5 ml vifu to je 2 koruny
na vifu se vydělá a kdo opravuje čerpadla a palivové soustavy naftových a benzínových vozidel ví a vidí
čistota uspora výdrž
nemusí to být jen vif stejně fachčí cernite, castrol a jiné já to kupuji levnějc mililitr jen 2O h tak každá vložená tisícovka mi vydělá minimálně 5OOO kč, jezdím na sajrajt a navíc mi to odvrátí spostu technických problémů
carlosdm píše na sto kilometrů ušetří 2 deci to je 6 korun,
na pět litrů nafty je potřeba 5 ml vifu to je 2 koruny
na vifu se vydělá a kdo opravuje čerpadla a palivové soustavy naftových a benzínových vozidel ví a vidí

nemusí to být jen vif stejně fachčí cernite, castrol a jiné já to kupuji levnějc mililitr jen 2O h tak každá vložená tisícovka mi vydělá minimálně 5OOO kč, jezdím na sajrajt a navíc mi to odvrátí spostu technických problémů

Takže do mého traktoru smí jen a pouze Verva od Benziny smíchaná z VIFem a je mi fuk co si otom kdo myslí, jezdím takto už skoro 3 roky a nemám nejmenší problém ani při -25°C, otočím klíčkem a odjíždím.
Přesně takhle to už několik let dělám taky. Začal jsem to dělat u focuse TDCi kterej byl vyhlášenej svou citlivostí na kvalitu nafty a za 120 tkm a 5 let jsem s ním neměl problém. U fábie v tom pokračuju a ta si jenom vrní...
Přesně takhle to už několik let dělám taky. Začal jsem to dělat u focuse TDCi kterej byl vyhlášenej svou citlivostí na kvalitu nafty a za 120 tkm a 5 let jsem s ním neměl problém. U fábie v tom pokračuju a ta si jenom vrní...

Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002