Log AVG 81kW prosím kontrola

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Log AVG 81kW prosím kontrola

Příspěvek od noki »

Podívá se mi někdo na log? Předem díky

http://leteckaposta.cz/561700196
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Log AVG 81kW prosím

Příspěvek od ury7 »

Zdravím , možná váha mám zkušenost , že dává více . co to dělá ?
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Díky, jede docela dobře. Jenom jsem chtěl vědět, jestli je to takhle o.k., nebo jestli jsou ty hodnoty mimo toleranci... Protože ten graf se mi úplně ideální nezdá
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vaha este ukazuje OK, ale drhne ti regulacia na turbe
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

zhruba od 2500 do 3000tis mas propad na tlaku turba takze ti asi zadrhava regulace
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Dík, taky jsem si všiml. Mám ale dotaz: Je to v "toleranci", nebo to mám řešit? Turbo je vyčištěné a můj mechanik říkal, že by to mohl taky dělat EGR, mám ho zaslepit?
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

To je na tobě, dokud to nepadá do nouzáku tak s tim jezdit vydržíš. Myslím že max odchylka podle příručky je 100mBa
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Pokud Ti nevadí, že mezi otáčkami 2500-3000 je to trochu "slabší", tak to neřeš. Časem se vše ukáže. Dle výrobce je to v normě. Ten totiž udává, že při kontrolních ot. 3000 /+-100/ má být skutečný tlak turba +- 100 mb oproti požadovanému.
Teoreticky by to mohl EGR způsobovat, ale pokud se z autem stále jezdí, tak se to v praxi nestává, protože je stále "v pohybu" a dobře mazaný. Během akcelerace je zavřený. O tom zda Ti "chodí" se můžeš přesvědčit na místě při zahřátém motoru. Na vagu si navolíš skupinu 3 a 11. Lehce prošlápneš a pustíš plyn. Ve skupině 3 bude požadované množství vzduchu podobné jako skutečné. Skutečný tlak turba /skupina 11/ bude mít určitou hodnotu.
Po dvou minutách se uzavře EGR a skutečné množství vzduchu se zvýší na hodnotu kolem 475 mg/H. To znamená, že EGR pracuje správně. Skutečný tlak turba se po uzavření EGR zvedne o několik desítek mb.
Já bych EGR nezaslepoval. S funkčním EGR ventilem jsou nižší emise i spotřeba.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Díky za postřehy, auto jede vcelku dobře, jenom jsem chtěl vědět, co s tím malým propadem tlaku. Závěr pro mě: Nechat být a jezdit :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“