Transit 2.2 TDCI QWFA synchronizace

Moderátoři: šulda, Moderátoři

gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Transit 2.2 TDCI QWFA synchronizace

Příspěvek od gambac »

Ahoj.Nevíte někdo jak má na oscilu vypadat synchronizace kliky a vačky natomto motoru? Přikládám screen co jsem naměřil.ESI ale ukazuje něco jiného.Myslel jsem že jsou hnutý rozvody,ale po kontrole je vše na přípravky OK.Motor nejde natočit,má snahu,ale chytne a chcípne.
Dík za odpověď.Obrázek
erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 23 dub 2008, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikfrog »

Chybova hlaska? signal si meral na cidlach alebo na RJ?
Z toho obrazka moc nevicitame.
EGR, tlak paliva?
Ako auto zastalo?
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 10 říj 2011, 16:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od svitko »

ako pisal Erikfrog... skontroluj ten EGR...
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Signál měřen na jednotce.
Chyby: P062B-řídící jednotka motoru-interní závada---to píše KTS-ka.
-charakteristika řízení vstřikovače-paliva/signál nepřijatelný---to píše TEXA
P2265-snímač obsahu vody v palivu-porucha funkce----tam se obě diag. shodnou.
Šel jsem po jednotce,ale signály na vstřiky jdou,střída na reg.ventil paliva taky,ten i chodí na akční test.
To snímání vody v palivu to nemá,ale hledá ho.
S autem standardně dojeli dom po delší cestě,vypli motor a za půl hoďky už nenatočil.
Ten EGR jsem testoval a cvaká,kdyby se ucpal tak to bude nejdřív zlobit-výkon atd.,navíc je to ten systém sání bez klapky,takže vzduch to má.
Jde mi o ten fázový posun,jestli někdo neví zda je to ok.Obrázek
erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 23 dub 2008, 11:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikfrog »

Aky je tlak na raili pri startovani? Chyti motor na start sprej?
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Tak tlakem paliva to není.Dal jsem jiné čerpadlo.Motor chytne,běží asi 5-10 sec.a chcípne.Měřil jsem tlak v railu oscilem na snímači a na druhém kanálu současně vstřik na 1.válci.Tlak se drží v rovině a vstřik po cca 24 cyklech vypne.Že by opravdu jednotka?
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

tak tohle presne jsem resil na mondeu, ten blbej typ s dvema jednotkama, po case to majitej prodal na dily, a hotovo. menil jsem veci z totoznyho auta a nic, tak asi jednotka zdochla
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Ještě premýšlím nad vstřikama.Jednotka měla v paměti jiné kódy než jsou namontované.Na ty to ale ujelo 50 tis.km.Tehdy dělali celej motor i s repasí čerpadla a vstřiků.Zkusil jsem je nakódovat,ale na druhým je kód kterej nejde uložit-jednotka ho nezná.Ale tím to asi nebude.
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Jo a ještě jsem si vzpoměl,že když to dotáhli tak byla volná svorka na mínusu baterie,sundal jsem ji lehce bez povolování.Nic s tím prý nedělali,tak to může být důvod odchodu jednotky.
Radekn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25 pro 2013, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radekn »

Problém většinou odstraníš přehráním ŘJ novou kalibrací a pak nakodováním vstříků ( pokud nesouhlasí čísla s tím co vypíše diagnostika ) , naučení čerpadla a kalibrací vstřiků . Po tomto se někdy stane , že začne auto při volnoběhu houpat a je třrba vyměnit volnoběžný ventil na čerpadle . Jediný zádrhel je , že bez IDS to nejde .
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Texa mi nabízí naprog.vstřik.čerpadla,načtení korekce předvstřiku a kódování vstřiků.Problém ale je,že pro seřízení musí běžet motor ve volnoběhu.
Radekn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25 pro 2013, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radekn »

TEXOU ani jinou diagnostikou nejde nahrát nová kalibrace . A bez té se zatím nehneš .
Radekn
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 25 pro 2013, 22:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Radekn »

TEXOU ani jinou diagnostikou nejde nahrát nová kalibrace . A bez té se zatím nehneš . Potřebuješ IDS
gambac
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 10 pro 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od gambac »

Tak Transita jsme odtáhly do Forda.Příčinou byl prý vadný EGR ventil (ůplně se rozpadl).Přitom byl prý dávaný nový před půl rokem.Nechápu,že z ničeho nic nešlo nastartovat kvůli závadě na EGR.No nic hlavně že to jede.Dík za rady.
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 10 říj 2011, 16:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od svitko »

Písali sme ti to tu viacerí ;)
Odpovědět

Zpět na „Ford“