Passat B5,5 zablokované dveře spolujezdce
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B5,5 zablokované dveře spolujezdce
Ahoj prosím o radu, na mém passatu B5,5 jsou zablokovány dveře u spolujezdce. Neotvírá je centrál klíčkem ani ze vnitřku auta nejdou otevřít. Asi jsou zablokované v zamknutém stavu. (pravděpodobně centrál).
Koukal jsem na komfortku pod kobercem řidiče (sucho a kabely ok).
Jdou teda nějak zevnitř rozdělat dveře (tapecírunk) a centrál vyměnit?
Děkuji všem za rady. Mechanici v okolí nabízejí řešení s destrukcí tepecu což se mi nelíbí.
Díky za rady Janny
Koukal jsem na komfortku pod kobercem řidiče (sucho a kabely ok).
Jdou teda nějak zevnitř rozdělat dveře (tapecírunk) a centrál vyměnit?
Děkuji všem za rady. Mechanici v okolí nabízejí řešení s destrukcí tepecu což se mi nelíbí.
Díky za rady Janny
Vyjmout z vozu dveře za spolujezdcem, povolit torxík 20, tím vyndáš vložku zámku a nebo záslepku / netuším co tam máš /.
Uvidíš na zámek, buď je tam drážka na tyčku ze zámku na klíček,tak šroubovákem otočit a pokud nebude, je tam vidět, kde má být, rovná kulatá plocha, vzít vrtačku, udělat díru aspoň 10mm a tam uvidíš plastový mechanizmus, je tam plastové ozubení, jen taková úseč,takže zapáčit šroubovákem abys s ní hnul jako kdyby ho ovládala tyčka vložky zámku.
Asi to neumím dobře popsat, za to se omlouvám.
Uvidíš na zámek, buď je tam drážka na tyčku ze zámku na klíček,tak šroubovákem otočit a pokud nebude, je tam vidět, kde má být, rovná kulatá plocha, vzít vrtačku, udělat díru aspoň 10mm a tam uvidíš plastový mechanizmus, je tam plastové ozubení, jen taková úseč,takže zapáčit šroubovákem abys s ní hnul jako kdyby ho ovládala tyčka vložky zámku.
Asi to neumím dobře popsat, za to se omlouvám.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
No neni to tak uplna pravda, zamek rozbit nemusis. Ovsem v tom pripade se musi podarit vysroubovat zakrouzkovany sroubek

A to neni vubec jednoduche, je to torx nad kterym je necelych 10mm mista, navic za hranou.
Zamek pak sice praskne protoze je tam jeste druhy sroubek odspodu ke kteremu se dostat neda, ale praskne jediny plast ktery pak jde lehce slepit nebo s nim neco udelat.
Zkratka a jednoduse - jde o to oddelit elektrickou cast zamku od mechanicke. Pak je mozne dvere otevrit.
Na cinsky zamek je pri dnesnich cenach nejlepsi kladivo, ale s originalem bych si pohral. Toho je skoda, vydrzi o hodne vic.

A to neni vubec jednoduche, je to torx nad kterym je necelych 10mm mista, navic za hranou.
Zamek pak sice praskne protoze je tam jeste druhy sroubek odspodu ke kteremu se dostat neda, ale praskne jediny plast ktery pak jde lehce slepit nebo s nim neco udelat.
Zkratka a jednoduse - jde o to oddelit elektrickou cast zamku od mechanicke. Pak je mozne dvere otevrit.
Na cinsky zamek je pri dnesnich cenach nejlepsi kladivo, ale s originalem bych si pohral. Toho je skoda, vydrzi o hodne vic.