Problém se startérem a očesaný zuby na setrváku Golf 3 1Z

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Problém se startérem a očesaný zuby na setrváku Golf 3 1Z

Příspěvek od gregys »

Nesetkal se stím už náhodou někdo? Na starým tdičku 66kw golf 3 1Z motoru,v poslední době při startování velkej kovovej rachot,kterej se postupně zhoršoval až startér ůplně přestal vysouvat pastorek.Při následným vymontování startéru bylo zjištěno orasování setrváku a vysypání kovových pilin.Čím to?
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

pastorek nebyl v zaberu celou svoji plochou ale treba jen ctvrtkou a pak uz staci k ocesani malo...tohle jsem mel na dvojkovym golfu 1,6 TD s tim ze tam to odnesl pastorek kde vlastne na pulce pastorku byly zuby vycesany
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

Ale je zajímavý,že já mám pastorek celej,ale odnesly to zuby na setrváku...
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

asi zalezi co je zrovna v tu chvili tvrdsi :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

Nojo,je to v pr....,myslel jsem,že bude stačit vyměnit startér,ale jak to tak vypadá,bude muset převodovka ven a vyměnit setrvák :-(
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nebo otočit věnec.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

1Z nemá na druhý straně náběh takže otočení jak na fávu nepomůže...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

origoš píše:Nebo otočit věnec.
Jak otočit věnec?
gregys
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 23 zář 2008, 20:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od gregys »

Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc,vymontoval jsem startér z auta a je to bez takovýho toho čůra,nebo bez hřídelky,či jak se tomu nadává,ale když jsem sháněl jinej,tak mi jeden chlápek tvrdil,že na můj motor 66kw 1Z pasuje právě startér s tou hřídelkou za tím pastorkem.Tak jsem z toho jelen.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jestli ti kouká jen pastorek tak použij opět ten samý
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

Ladas píše:1Z nemá na druhý straně náběh takže otočení jak na fávu nepomůže...
ma pravdu ten chlapec :-D ....

to gregys: tak do 1Z ten setrvak nebude tak drahej...tam davali jednohmotu pokud se nepletu...akorat je s tim jebacka no :bang:
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak mám ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

1Z nemá na druhý straně náběh takže otočení jak na fávu nepomůže...
Náběh se musí udělat.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, vždy , pokud to šlo se věnec otočil a pilníkem se udělaly náběhy. Jde to dobře, protože věnec je vždy měkčí než pastorek. Proto také, když řidič není prase a včas starter vymění za dobrý, dobrý pastorek lehce načnuté zuby postupně srovná..Na vině je vždy vadná funkce starteru/volnoběžky/ popřípadě jeho špatné upevnění ..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Je to tak. Kdo umí vyměňovat vyměňuje, kdo umí opravovat opravuje.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“