rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Příspěvek od srnisko »

Zdravim,

Resim uz nejaky tyden rezonance cele karoserie a vibrace s tim spojene. Projevuje se to pouze pri prudkem pridani plynu v otackach 1400-1600. Jedna se o vw golf iv 96kw, takze dvouhmota, ale ta by mela byt ok. Pri startovani/zdechani nezaklepe, nijak nehluci a spojka zabira krasne v pulce pedalu. Jinak menil jsem levou poloosu (vnitrni kloub ko), doufal jsem, ze to bude tim, ale problem setrvava. Prava poloosa se zda byt ok. Kdyz mam auto zvedle, tak vule v kloubech je pri otaceni kolem cca 2-3 mm na obvode kola, coz je podle me nic (porovnaval jsem s kamaradovym golfem, ktery je ok). Silentbloky motoru i prevodovky vcetne reakcni vzpery je ok. Vstrikovace maji nove gumicky. Uz nevim, cim jinym by to mohlo byt. Prijde mi, ze zdroj je nekde zwpredu z leve casti auta a mozna to lehce ustane, kdyz je motor zahraty. A jeste poznamka, dela to na jakykoliv rychlostni stupen a staci se snad i rozjizdet na 1. Stupen a projevi se to kratce. Oleje v prevodovce je take dost. Procetl jsem snad vsechny prispevky ohledne toho a nic krome zmineneho uz me nenapada. Rezonance jsou opravdu silne. Diky za kazdou radu
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Pri prudkym pridani motoru se nejvic drbe motor s prevodovkou. prosel bych ty silentbloky jeste jednou. Kolikrat staci malo a pokud jsou jen nacnuty, nemusi to bejt moc videt.
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

a myslíš, že by to dokázalo tak vibrovat a rezonovat s autem, jen když je to pod plynem pořádně? Když přidávám pomalu, tak se to neděje. Jinak s tím nejsou doprovázeny žádny mechanicky zvuky, že by někde něco klepalo, to ne? Když cloumám motorem co nejvíc, tak se ani nehne, kámošům se hýbou víc, mají je prokazatelně horší a toto jim to nedělá.

záznam z volnoběžné dávky vstřiků:

Obrázek
free image hosting
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Na dvouhmotu je to prilis nizko, ozvala by se pri vyssim kroutaku podle me. Korekce OK ale to porad neznamena ze i vstrikovace rozprasujou jak maj.. asi bych je nechal otestovat jestli neprijde nekdo s lepsim napadem
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

dvouhmota se mi taky nezdá, žádným zvukem se neprojevuje ani při vypínání, takovy to klasicky zaklepání tam není. Kdyby nerozprašovaly vstřikvoače, jak mají, tak by se to projevovalo i na volnoběh a průběh by byl všelijaký ne? U mě je nástup momentu a jeho průběh krásný od spoda až nahoru, žádný cukání ani nic podobnýho.
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Příspěvek od cerkasy »

Mě to dělalo to samý 1500 a vejš hovadský vibrace. Prošel jsem všechno a nic. Pak jsem dal jen tak na zkoušku nový gumy a absolutní klid.
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

gumy

Příspěvek od srnisko »

zajímavý, to jsem ještě neviděl nikde. To se ti projevovalo ale při zařazených vyšších stupních ne? Mně se to projevuje na všechny kvalty snad. Že by chvění způsobovala pneumatika jedoucího auta 10 km/h, to nevím
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Odpovědi: 0
Bydliště: vrchlabí

rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek

Příspěvek od cerkasy »

Dělalo mi to 3,4,5,6, a to když jsem třeba na trojku prudce přidal z 60ti tak asi kolem 1900set to brutálně zavibrovalo.Ale fakt po přehození gum mám svatej klid.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

me to na Felicii dělal poslední díl výfuku, ale já to slyšel jakoby z prostred auta. Pak mi někdo poradil, že se mám na výfuk zaměřit, že to můžou dělat příčky v tlumici nebo v katu. Vyměnil jsem teď poslední díl a mám klid.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladynn »

Teď jsem řešil stejný problém na oktavii 74kw AXR a byla to reakční vzpěra i když vypadala ok. vyměnil jsem ji a bylo po problému.
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

na tu chci dnes ještě jednou mrknout, natočit ji při záběru motorem.

Tady je video, když jsem ji měl ve svěráku :

https://www.youtube.com/watch?v=HZ_8ixz ... e=youtu.be

moc to nejde vidět, ale při bočník namáhání je hodně měkká, stačí 2 prsty lehce. Jinak když zatlačím dopředu nebo dozadu, tak mi přijde docela tuhá
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od ladynn »

Ona právě funguje v tahu nebo tlaku. Na boční výkyv není namáhána. V mém případě byla ta guma dost natlačená tak jsem ji rozebral a ten hliník byl vevnitř úplně vyoxidovaný. Jinak bych možná ještě mrknul na výfuk jestli se někde neopírá o káru.
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

Vyfuk jsem o vikendu kontroloval, zkousel s nim cloumat schvalne a nic. Ticho. Ty rezonance navic nejsou doprovazeny zadnym kovovM ani jinym mechanickym hlukem. Proste to zacne rezonovat cely auto
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

Zjistil jsem, že na pravé straně je plný puk v ramenu z audi tt a v levém rameni je orig. s 2 otvory. To by třeba nemohlo způsobovat nějaké nakřivení těch ramen mezi sebou + způsobené vibrace? Natočil jsem jak se hýbe silentblok převodovky, když co to jde mávám motorem jednou rukou

http://leteckaposta.cz/374876215

názory?
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

https://www.youtube.com/watch?v=kHNfbzU ... e=youtu.be

co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“