rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek
Zdravim,
Resim uz nejaky tyden rezonance cele karoserie a vibrace s tim spojene. Projevuje se to pouze pri prudkem pridani plynu v otackach 1400-1600. Jedna se o vw golf iv 96kw, takze dvouhmota, ale ta by mela byt ok. Pri startovani/zdechani nezaklepe, nijak nehluci a spojka zabira krasne v pulce pedalu. Jinak menil jsem levou poloosu (vnitrni kloub ko), doufal jsem, ze to bude tim, ale problem setrvava. Prava poloosa se zda byt ok. Kdyz mam auto zvedle, tak vule v kloubech je pri otaceni kolem cca 2-3 mm na obvode kola, coz je podle me nic (porovnaval jsem s kamaradovym golfem, ktery je ok). Silentbloky motoru i prevodovky vcetne reakcni vzpery je ok. Vstrikovace maji nove gumicky. Uz nevim, cim jinym by to mohlo byt. Prijde mi, ze zdroj je nekde zwpredu z leve casti auta a mozna to lehce ustane, kdyz je motor zahraty. A jeste poznamka, dela to na jakykoliv rychlostni stupen a staci se snad i rozjizdet na 1. Stupen a projevi se to kratce. Oleje v prevodovce je take dost. Procetl jsem snad vsechny prispevky ohledne toho a nic krome zmineneho uz me nenapada. Rezonance jsou opravdu silne. Diky za kazdou radu
Resim uz nejaky tyden rezonance cele karoserie a vibrace s tim spojene. Projevuje se to pouze pri prudkem pridani plynu v otackach 1400-1600. Jedna se o vw golf iv 96kw, takze dvouhmota, ale ta by mela byt ok. Pri startovani/zdechani nezaklepe, nijak nehluci a spojka zabira krasne v pulce pedalu. Jinak menil jsem levou poloosu (vnitrni kloub ko), doufal jsem, ze to bude tim, ale problem setrvava. Prava poloosa se zda byt ok. Kdyz mam auto zvedle, tak vule v kloubech je pri otaceni kolem cca 2-3 mm na obvode kola, coz je podle me nic (porovnaval jsem s kamaradovym golfem, ktery je ok). Silentbloky motoru i prevodovky vcetne reakcni vzpery je ok. Vstrikovace maji nove gumicky. Uz nevim, cim jinym by to mohlo byt. Prijde mi, ze zdroj je nekde zwpredu z leve casti auta a mozna to lehce ustane, kdyz je motor zahraty. A jeste poznamka, dela to na jakykoliv rychlostni stupen a staci se snad i rozjizdet na 1. Stupen a projevi se to kratce. Oleje v prevodovce je take dost. Procetl jsem snad vsechny prispevky ohledne toho a nic krome zmineneho uz me nenapada. Rezonance jsou opravdu silne. Diky za kazdou radu
a myslíš, že by to dokázalo tak vibrovat a rezonovat s autem, jen když je to pod plynem pořádně? Když přidávám pomalu, tak se to neděje. Jinak s tím nejsou doprovázeny žádny mechanicky zvuky, že by někde něco klepalo, to ne? Když cloumám motorem co nejvíc, tak se ani nehne, kámošům se hýbou víc, mají je prokazatelně horší a toto jim to nedělá.
záznam z volnoběžné dávky vstřiků:

free image hosting
záznam z volnoběžné dávky vstřiků:

free image hosting
dvouhmota se mi taky nezdá, žádným zvukem se neprojevuje ani při vypínání, takovy to klasicky zaklepání tam není. Kdyby nerozprašovaly vstřikvoače, jak mají, tak by se to projevovalo i na volnoběh a průběh by byl všelijaký ne? U mě je nástup momentu a jeho průběh krásný od spoda až nahoru, žádný cukání ani nic podobnýho.
rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek
Mě to dělalo to samý 1500 a vejš hovadský vibrace. Prošel jsem všechno a nic. Pak jsem dal jen tak na zkoušku nový gumy a absolutní klid.
rezonance/vibrace pri akceleraci 1400-1600 otacek
Dělalo mi to 3,4,5,6, a to když jsem třeba na trojku prudce přidal z 60ti tak asi kolem 1900set to brutálně zavibrovalo.Ale fakt po přehození gum mám svatej klid.
me to na Felicii dělal poslední díl výfuku, ale já to slyšel jakoby z prostred auta. Pak mi někdo poradil, že se mám na výfuk zaměřit, že to můžou dělat příčky v tlumici nebo v katu. Vyměnil jsem teď poslední díl a mám klid.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
na tu chci dnes ještě jednou mrknout, natočit ji při záběru motorem.
Tady je video, když jsem ji měl ve svěráku :
https://www.youtube.com/watch?v=HZ_8ixz ... e=youtu.be
moc to nejde vidět, ale při bočník namáhání je hodně měkká, stačí 2 prsty lehce. Jinak když zatlačím dopředu nebo dozadu, tak mi přijde docela tuhá
Tady je video, když jsem ji měl ve svěráku :
https://www.youtube.com/watch?v=HZ_8ixz ... e=youtu.be
moc to nejde vidět, ale při bočník namáhání je hodně měkká, stačí 2 prsty lehce. Jinak když zatlačím dopředu nebo dozadu, tak mi přijde docela tuhá
Zjistil jsem, že na pravé straně je plný puk v ramenu z audi tt a v levém rameni je orig. s 2 otvory. To by třeba nemohlo způsobovat nějaké nakřivení těch ramen mezi sebou + způsobené vibrace? Natočil jsem jak se hýbe silentblok převodovky, když co to jde mávám motorem jednou rukou
http://leteckaposta.cz/374876215
názory?
http://leteckaposta.cz/374876215
názory?
https://www.youtube.com/watch?v=kHNfbzU ... e=youtu.be
co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes
co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes