Jumper 3.0
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych WinkMartin Derenin píše:takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych WinkMartin Derenin píše:takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych WinkMartin Derenin píše:takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych WinkMartin Derenin píše:takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
jurki ten ventil je pod trubkou když ji sundam? tu podtlakovou co vede k tomu tecku? ventil je tam nasroubovaný? hledal sem ho na eshopech ale nenasel nemas nejaky odkaz?? dikyjurki888 píše:Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych WinkMartin Derenin píše:takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY neoldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, dal sem novou trubku od posilovace k vyvěvě a uz je od ventilu klid, bez kravalu, a pedal vypada ze uz je ok uz netvrdne, v te trubce je i ten zpetny ventil jak psal jurkioldav píše:teď jsem to přepouzdřil plastovou trubičkou s dirkou 0,9mm a významně to ztichlo,zřejmě by to sneslo průměr tak 0,5-0,7 mm.
Když už mě ten blbec sral spolehlivě jsem ho přebouchal rockandrollem..
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
V tom jak se trubička zuzuje to bude ucpaný, je tam mini dírka na spendlik, a to souvisi i stim vykonem do 2000ot ovlada to totiž egr, přes takovej ventil pod prednim sklem v motorovym prostoru. Ja mel to samymr.eko píše:Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?
Zkus abys mel jistotu, nastartuj, odpoj hadičku co vede z tecka k tomu ventilu a na tom tecku to musí sát ten podtlak, jestli nesaje je to ucpany
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Díky za odpověď. Provedeno - otáčky v pohodě, ale už to tady bylo zveřejněno ten selenoid vydává dost hrozný zvuky asi moc velká díra do toho téčka Výkon se mi zdá pořád stejný auto má už přes 250.000km takže to asi lepší nebude. To kvílení budu muset pořešit, hučí to na volnoběh i zajízdy. Nejspíš nové téčko...