Jumper 3.0

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15

Příspěvek od oldav »

teď jsem to přepouzdřil plastovou trubičkou s dirkou 0,9mm a významně to ztichlo,zřejmě by to sneslo průměr tak 0,5-0,7 mm.
Když už mě ten blbec sral spolehlivě jsem ho přebouchal rockandrollem.. (crazy)
oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15

Příspěvek od oldav »

Kluci, nevíte náhodou někdo jak se dostanu k tomu repráčku co je někde v palubce,jak vydává takové ty strašné zvuky,když si např nezapnu pás,apod.?
Kde ho najdu?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

V budikoch
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

jurki prosím jaký motorový olej a kolik do 3.0 116kw 2007, ceka me vymena :) diky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

jurki888 píše:
Martin Derenin píše:
oldav píše:jen jsem převrtal to Téčko na větší průměr,od te doby to je hlučnější. Asi to přepouzdřím zpět na 0,8 - 1mm. Egr čistej jak jen může být výfuk čistý. Check engine spolu s oranž.kontrolkou je tady prostě exponované světýlko...,bez ohledu na to auto jede pořád jak z praku. (tedy pokud se zrovna nerozhodne vypalovat dpf).
..ten pedál ztuhne jen když není dost podtlaku v posilovači,ne? Asistent funguje jen s běžícím motorem,bez ruční brzdy,zařazeným kvaltem,před rozjezdem do kopce/zkopce..,aspoň u mě
takze si to taky zvetsil to tecko, tak to bude nas problém toho kvílícího ventilu, ja sem tam te´d na tu hadičku dal sponku na hadice a utahl tak aby to prestalo kvilet a i auto jede lip, ale original tecko by bylo asi lepsi, tohle je jen od oka. ten pedal mi funguje jak pises za jizdy to je ok, ale jak to stoji chcipli tak NEKDY ztvrdne NEKDY ne
Na posilovaci kam ide podtlak mas spatny ventil ten ti nedrzi a preto ti to aj rezonuje inak na novsie ducata davaju silentblok pod ten ventil aby sa to neprenasalo do kasni on bzuci na vsetkych Wink
jurki ten ventil je pod trubkou když ji sundam? tu podtlakovou co vede k tomu tecku? ventil je tam nasroubovaný? hledal sem ho na eshopech ale nenasel nemas nejaky odkaz?? diky
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

oldav píše:teď jsem to přepouzdřil plastovou trubičkou s dirkou 0,9mm a významně to ztichlo,zřejmě by to sneslo průměr tak 0,5-0,7 mm.
Když už mě ten blbec sral spolehlivě jsem ho přebouchal rockandrollem.. (crazy)
ahoj, dal sem novou trubku od posilovace k vyvěvě a uz je od ventilu klid, bez kravalu, a pedal vypada ze uz je ok uz netvrdne, v te trubce je i ten zpetny ventil jak psal jurki
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02

Příspěvek od mr.eko »

Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?
Martin Derenin
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 17 čer 2012, 19:30
Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin Derenin »

mr.eko píše:Mám dodávku Peugeot 3,0 116kw. motor Iveco. Otáčky mi houpou při volnoběhu - otačky jdou v poho a najednou to houpne a tak se to pořád opakuje. Nejvíc se to projevuje když je teplo v zimě to bylo mnohem lepší. Na diagnostice v Peugeotu jim to chybu nenačetlo snad že motor má slabší výkon do 2000ot./m. vstřiky prý ok. ale jinak klasika nevědí. Snad klapka vzduchu nebo EGR atd. Na tu trubičku co je zde popis sem se dívál a zdá se být v poho je tam dokonce tak na 3mm provrtaná díra která se zužuje.Nevíte náhodou někdo co stím?
V tom jak se trubička zuzuje to bude ucpaný, je tam mini dírka na spendlik, a to souvisi i stim vykonem do 2000ot ovlada to totiž egr, přes takovej ventil pod prednim sklem v motorovym prostoru. Ja mel to samy

Zkus abys mel jistotu, nastartuj, odpoj hadičku co vede z tecka k tomu ventilu a na tom tecku to musí sát ten podtlak, jestli nesaje je to ucpany
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
mr.eko
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 12 zář 2014, 21:02

Příspěvek od mr.eko »

Díky za odpověď. Provedeno - otáčky v pohodě, ale už to tady bylo zveřejněno ten selenoid vydává dost hrozný zvuky asi moc velká díra do toho téčka :) Výkon se mi zdá pořád stejný auto má už přes 250.000km takže to asi lepší nebude. To kvílení budu muset pořešit, hučí to na volnoběh i zajízdy. Nejspíš nové téčko...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 563
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

AHOJTE,ma niekto polohu rozvodu na 3,0HDI motore ducato-peugeot ide mi o vačky ,vačky sa zaistia kolikmy a kolesa na vačkach maju viac otvorov ,takže sa daju aj pomylit nepoznačil som si polohu.sacie kolo nepotočim ale vyf.sa da presadit.Obrázek
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ahoj, možno ti pomôže.

Obrázek[/img]
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“