max. tlak VNT15

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

max. tlak VNT15

Příspěvek od pampalini »

Mám O1 1.9 AHF motor, kde mi turbo tlačí 1,5. Je to kritický tlak? Jak dlouho může vydržet?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Otázkou spíš je proč to tlačí tolik..

Moc dlouho to nevydrží..každopádně to musí skákat do nouzáku.. Hodnoty jsou někde kolem 1.0-1.25 mbar (i po úpravě)..
pampalini
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 dub 2011, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od pampalini »

Je to načipované. Mám letovací jednotku, takže je trochu problém to změnit. Do nouzáku nepadá.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Kolik je tam požadavek?
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Pokud úpravu dělal někdo s rozumem a tobě to tlačí v plným zatížení kolem 1.5 baru (tak nějak konstantně, ne chvilkově ve špici) tak by to do tý nouze mělo skočit.. Pokud to teda někdo neposunul až buhví kam. Každopádně 1.5 je moc..
cin
Aktivista
Příspěvky: 1604
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak tak, 1,5 je opravdu moc, i ve spickach . Dej to zpatky upravci at ti to opravi, nez dojezdis
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“