Jumper 3.0 2007 spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
Jumper 3.0 2007 spotřeba
ahoj,
nevite někdo jak ma fungovat, ukazovat dlohodoba spotřeba?
pokud spotřebu vynuluju tak to skace jako blazen cca 60km od 8,1 - 10,8, pak se to ustali třeba na 9,1 to chápu. Ale pak muzu jet s nohou na podlaze třeba 10km a skoci to na max 9,2. Jel sem s octavkou a tam to funguje uplne jinak asi jak ma, dle nohy spotřeba stoupa nebo klesa. Me se to když to reknu sekne na nejaky hodnote a klesa nebo stoupa o decku. Umim stim jet i za 7l/100km a když takhle pojedu tech 60km tak se to ustali a uz se nehne a pak muzu rikat ze jezdim za 7l. Mate to taky někdo??
nevite někdo jak ma fungovat, ukazovat dlohodoba spotřeba?
pokud spotřebu vynuluju tak to skace jako blazen cca 60km od 8,1 - 10,8, pak se to ustali třeba na 9,1 to chápu. Ale pak muzu jet s nohou na podlaze třeba 10km a skoci to na max 9,2. Jel sem s octavkou a tam to funguje uplne jinak asi jak ma, dle nohy spotřeba stoupa nebo klesa. Me se to když to reknu sekne na nejaky hodnote a klesa nebo stoupa o decku. Umim stim jet i za 7l/100km a když takhle pojedu tech 60km tak se to ustali a uz se nehne a pak muzu rikat ze jezdim za 7l. Mate to taky někdo??
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Mě ta průměrná spotřeba ukazuje přesně stejně (Ducato 2010) a nemyslím si, že by to bylo špatně. Nuluju ji vždycky po natankování. Následující funkce je okamžitá spotřeba, ta se pořád mění podle plynu, ale pokud jedu z kopce bez plynu tak neukazuje 0,0 ale 2,0. Nevím proč, nikdo mi to nevysvětlil, ale neřeším to.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
to nerikam ze je to spatne, jen vlastne je to uplne na nic ta dlouhodoba, teda podle me, ty 2,0L mi ukazuje taky když brzdim motorem. a na okamžitou radci nekoukam to je furt 15 a vejšJarda_6 píše:Mě ta průměrná spotřeba ukazuje přesně stejně (Ducato 2010) a nemyslím si, že by to bylo špatně. Nuluju ji vždycky po natankování. Následující funkce je okamžitá spotřeba, ta se pořád mění podle plynu, ale pokud jedu z kopce bez plynu tak neukazuje 0,0 ale 2,0. Nevím proč, nikdo mi to nevysvětlil, ale neřeším to.
no a za kolik teda jezdis nebo teda na kolika litrech se ti to ustalí?
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
tak to je hezka spotřeba, jakou mas velikost auta? tusim ze papirove ma mit 2,2 spotřebu kolem 8,3. ja mam 3.0 a jezdim 9,1 a papirove ma mit 7,9. Tak mam asi tezkou nohu. Budu to muset taky zmerit na nadrz ale mam nadrz 120 litru. uz se na to chystam asi rok, ale to je na uver vzit plnouJarda_6 píše:Mám motor 2,2, ukazuje to průměrně 7,3 a souhlasí. Já to beru tak, že vím za kolik jsem jezdil na jednu nádrž. Natankuju, vynuluju. Tu okamžitou moc nesleduju, občas ji tam hodím, ale to jenom výjimečně. Když mu naložím, tuším jde okamžitá ke dvaceti litrům, možná přes, teď už nevím,zkusím to.
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
Mám L1H1, naloženo trvale asi 350 kg. Jezdím tankovat k Eurooilu, bez bio a leju do toho VIF. Od začátku co to auto mám. Zaslepil jsem EGR a to bylo znát i na spotřebě, ale ta teď víc kolísá s venkovní teplotou. Před zaslepením léto/zima 7,2/7,4, teď se zaslepeným 6,8/7,5. Ale dýchá čerstvý vzduch, žádně sračky z výfuku. Celkově s autem spokojenost maximální, starám se o něj, snad mi to vydrží...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
ja mam L4H2 tak to me trochu uklidnilo, stou spotrebouJarda_6 píše:Mám L1H1, naloženo trvale asi 350 kg. Jezdím tankovat k Eurooilu, bez bio a leju do toho VIF. Od začátku co to auto mám. Zaslepil jsem EGR a to bylo znát i na spotřebě, ale ta teď víc kolísá s venkovní teplotou. Před zaslepením léto/zima 7,2/7,4, teď se zaslepeným 6,8/7,5. Ale dýchá čerstvý vzduch, žádně sračky z výfuku. Celkově s autem spokojenost maximální, starám se o něj, snad mi to vydrží...
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
co mas za pneu? rozmer myslimJarda_6 píše:Myslím si, že ve tvém případě není důvod k panice. Zkus třeba jednu nádrž jezdit na spotřebu, jen pro tu srandu kam až se nechá srazit.
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
zdar,nějak mi to téma uniklo..
za posledních 11500km(t.j.někdy od září) mám realnou spotřebu 8,4L Používám to místo rodinného mpv,minimum dálnic,jízda spíš defenzivní.S palubákem to moc nesouhlasí,ale dá se říct že se zpřesňuje s přibývajicími km.Když nádrž dobře natlakuju po hrdlo tak s tím nalítám tak 1200km, pak začne řvát hladové oko..
Ty 2litry v deceleraci u okamžité potvrzuju,akcelerace = 25L. Zimní gumy 225/70/15
Nad stovku letí spotřeba nahoru,při poctivé stotřicítce ukazuje mezi 12-15 litry,ale realitu neznám,nejel jsem s tím po dálnici dýl jak 40km. Tak jsem zvědav kolik si zhltne na dovču..
za posledních 11500km(t.j.někdy od září) mám realnou spotřebu 8,4L Používám to místo rodinného mpv,minimum dálnic,jízda spíš defenzivní.S palubákem to moc nesouhlasí,ale dá se říct že se zpřesňuje s přibývajicími km.Když nádrž dobře natlakuju po hrdlo tak s tím nalítám tak 1200km, pak začne řvát hladové oko..
Ty 2litry v deceleraci u okamžité potvrzuju,akcelerace = 25L. Zimní gumy 225/70/15
Nad stovku letí spotřeba nahoru,při poctivé stotřicítce ukazuje mezi 12-15 litry,ale realitu neznám,nejel jsem s tím po dálnici dýl jak 40km. Tak jsem zvědav kolik si zhltne na dovču..
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 17 čer 2012, 19:30
- Bydliště: Benešov nad Ploučnicí
- Kontaktovat uživatele:
oldav píše:zdar,nějak mi to téma uniklo..
za posledních 11500km(t.j.někdy od září) mám realnou spotřebu 8,4L Používám to místo rodinného mpv,minimum dálnic,jízda spíš defenzivní.S palubákem to moc nesouhlasí,ale dá se říct že se zpřesňuje s přibývajicími km.Když nádrž dobře natlakuju po hrdlo tak s tím nalítám tak 1200km, pak začne řvát hladové oko..
Ty 2litry v deceleraci u okamžité potvrzuju,akcelerace = 25L. Zimní gumy 225/70/15
Nad stovku letí spotřeba nahoru,při poctivé stotřicítce ukazuje mezi 12-15 litry,ale realitu neznám,nejel jsem s tím po dálnici dýl jak 40km. Tak jsem zvědav kolik si zhltne na dovču..
divny je, muzes to zkusit, dej tam třeba trojku pul plynu a počkej az tam bude v okamzity spotrebe 25L coz je dle palubaku max. a pak mu dej plnej auto vystreli jak z praku a spotřeba okamzita stále na 25L. Aspon tak to mam ja a moc to nechapu, ten palubak musí ukazovat spatne nebo nevim
citroen jumper 2007 3.0 hdi 116kw + chip na 143kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
volswagen golf variant VI 1.6 tdi 77kw 2009 - off
volswagen passat alltrack 4motion 2012 - 2.0 103kW + chip na 125kW
no on prostě asi umí zobrazovat jen 2 až 25, je to beztak jen orientační,moc tomu nepřikládám váhu.
Asi jediný k čemu to je,že poznám z nárustu okamžité spotřeby,že se spustilo vypalování dpf. Je zajímavé,že tak důležitou věc neoznamuje žádná kontrolka.Celkově je pro mě pojetí palubní kontroly nepochopitelné a iritující.Tuhle mi praskla žárovka,dal jsem novou h7 světlo funguje a od té výměny na mě svítí žlutá kontrolka a ten kretén mi píše že nesvítí LP světlo...už tři dny
K tomu po každém startu bliká konvička s olejem a mudrc opět oznamuje Vyměň Olej! ...olej měním co 8-10tis.km a je mi prdel co si o tom kdo myslí.. a to tam ten dacan z fabriky ajťák zas*ra*nej nacvakal naprosto vražedný interval výměny 45000km.Toho lumpa by měli chytit a zlámat všechny prsty aby nemoh ťukat do žádné klávesnice,pro jistotu i nos,kdyby chtěl na dotykáč...
...sry,už mi je trochu líp..
Asi jediný k čemu to je,že poznám z nárustu okamžité spotřeby,že se spustilo vypalování dpf. Je zajímavé,že tak důležitou věc neoznamuje žádná kontrolka.Celkově je pro mě pojetí palubní kontroly nepochopitelné a iritující.Tuhle mi praskla žárovka,dal jsem novou h7 světlo funguje a od té výměny na mě svítí žlutá kontrolka a ten kretén mi píše že nesvítí LP světlo...už tři dny
K tomu po každém startu bliká konvička s olejem a mudrc opět oznamuje Vyměň Olej! ...olej měním co 8-10tis.km a je mi prdel co si o tom kdo myslí.. a to tam ten dacan z fabriky ajťák zas*ra*nej nacvakal naprosto vražedný interval výměny 45000km.Toho lumpa by měli chytit a zlámat všechny prsty aby nemoh ťukat do žádné klávesnice,pro jistotu i nos,kdyby chtěl na dotykáč...
...sry,už mi je trochu líp..