zly soft?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ale je fakt ze kdyz to padalo do nouzaku i pred chipem melo by se to dat nejdrive do kupy...C cidlo ma vyznam pokud chces tlacit vic nez tusim ze B jsou neco malo nad 2600..mrkni prvne na tu regulaci uz jsem si otevrel log a je to nic moc
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no jen aby nemyslel že dá C a je hotovo ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

napsal jsem to blbe

1) vyres tu regulaci
2) pokud ti nebude stacit rozsah B cidla nasad C
3) dodělat sw a radeji se tunerovi zmin ze si dal C cidlo

ale jeste jednou se opakuju... na VA se da slusny soft i s B. Stejne to mas asi na dyl to auto ne ?:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Zda sa, ze to robil s ohladom na dvojhmotu, ale mas vazny problem s turbom.
Nechaj si prehrat povodny soft a daj si najskor do poriadku to turbo!
Na 1,15baru ozaj Ccidlo nepotrebujes. A ak budete fukat len tolko, bolo by dobre nastavit vsofte aby ti to hadzalo do nudzaku uz pri 1,35-1,4 baru.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Ten isty problem som mal,AHU-s764,VA+soft v riadiacej je poziadavka 1.45 bar po jemne doladeni tiahla turba uz vsatko fakci ako ma na b-cidle..co snima do 2570mbar..
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

Příspěvek od tombola6 »

turbo som čistil tak neviem či može byť zla alebo zatuhnuta regulacia turba,,prosim ta a ako si upravil to tiahlo na banke čo si predlžil tu tyčku alebo skratil?
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

Podľa logu je evidentne že regulácia nemá ani snahu zregulovat tlak. Urob akčné cleny či ti slape n75 či sa banka zatajuje či máš dobre zapojeny podtlak atď...približne nastavenie tiahla je take že ked ho chceš nasadiť na paku regulácie musíš ho asi 1mm zatlacit to znamena že tam je predpatie potom logujes a doladujes...
Tdi
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

Příspěvek od tombola6 »

prosim vas neni tu niekto z okolia nové zámky že by sa mi nato vedel pozrieť dakujem
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

hiero píše:Podľa logu je evidentne že regulácia nemá ani snahu zregulovat tlak. Urob akčné cleny či ti slape n75 či sa banka zatajuje či máš dobre zapojeny podtlak atď...približne nastavenie tiahla je take že ked ho chceš nasadiť na paku regulácie musíš ho asi 1mm zatlacit to znamena že tam je predpatie potom logujes a doladujes...
mylis sa, regulacia ide naplno ale nezvlada to.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

ach ano myslel som dosledok....
Tdi
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

Příspěvek od tombola6 »

chalani ttak mam dat skontrolovat n75 a banku turba?
tombola6
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 26 úno 2014, 19:08

Příspěvek od tombola6 »

ventil n75 vymeneny tyčka na variabilite nastavena stale nudzovy dokonca aj pri odpojenej hadičky podtlaku ktora ide na banku aj tak turbo tlači 2.4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“