zly soft?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ale je fakt ze kdyz to padalo do nouzaku i pred chipem melo by se to dat nejdrive do kupy...C cidlo ma vyznam pokud chces tlacit vic nez tusim ze B jsou neco malo nad 2600..mrkni prvne na tu regulaci uz jsem si otevrel log a je to nic moc
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
napsal jsem to blbe
1) vyres tu regulaci
2) pokud ti nebude stacit rozsah B cidla nasad C
3) dodělat sw a radeji se tunerovi zmin ze si dal C cidlo
ale jeste jednou se opakuju... na VA se da slusny soft i s B. Stejne to mas asi na dyl to auto ne ?:)
1) vyres tu regulaci
2) pokud ti nebude stacit rozsah B cidla nasad C
3) dodělat sw a radeji se tunerovi zmin ze si dal C cidlo
ale jeste jednou se opakuju... na VA se da slusny soft i s B. Stejne to mas asi na dyl to auto ne ?:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Zda sa, ze to robil s ohladom na dvojhmotu, ale mas vazny problem s turbom.
Nechaj si prehrat povodny soft a daj si najskor do poriadku to turbo!
Na 1,15baru ozaj Ccidlo nepotrebujes. A ak budete fukat len tolko, bolo by dobre nastavit vsofte aby ti to hadzalo do nudzaku uz pri 1,35-1,4 baru.
Nechaj si prehrat povodny soft a daj si najskor do poriadku to turbo!
Na 1,15baru ozaj Ccidlo nepotrebujes. A ak budete fukat len tolko, bolo by dobre nastavit vsofte aby ti to hadzalo do nudzaku uz pri 1,35-1,4 baru.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Ten isty problem som mal,AHU-s764,VA+soft v riadiacej je poziadavka 1.45 bar po jemne doladeni tiahla turba uz vsatko fakci ako ma na b-cidle..co snima do 2570mbar..
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Podľa logu je evidentne že regulácia nemá ani snahu zregulovat tlak. Urob akčné cleny či ti slape n75 či sa banka zatajuje či máš dobre zapojeny podtlak atď...približne nastavenie tiahla je take že ked ho chceš nasadiť na paku regulácie musíš ho asi 1mm zatlacit to znamena že tam je predpatie potom logujes a doladujes...
Tdi
mylis sa, regulacia ide naplno ale nezvlada to.hiero píše:Podľa logu je evidentne že regulácia nemá ani snahu zregulovat tlak. Urob akčné cleny či ti slape n75 či sa banka zatajuje či máš dobre zapojeny podtlak atď...približne nastavenie tiahla je take že ked ho chceš nasadiť na paku regulácie musíš ho asi 1mm zatlacit to znamena že tam je predpatie potom logujes a doladujes...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF