Záměna Vzpěry od kapoty na kufr?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nápad v celku dobrej - pak by tu nebyl jeden dotaz 100x dokola rozebíranej...a největší prdel je, když se vocas zeptá po 101 a ještě se cítí dotčen, když jedinou odpověď dostane, že má hledat
Ale dost
Ale dost
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v poho normál pokecHanZ píše:Však Miloši, to snad už ani nemá smysl dál řešit...Když prostě FÁKT chce 495mm, tak ať tam FAKT má 495mm...
já jen že si dá maradona do profilu
Povolání: Řidič
Zájmy: Auto,moto,práce
a řeší takovou cypovinu , má ještě co dohánět, hlavně toho špenátu v bezepčnostních přestávkách by si měl dopřávat
že jsem já blbec tovím a velmi čato si to dokazuji
V tom příspěvku od Miloše je jedna podstatnější věc, než nějakých zde rozebíraných 5mm... a to výtlačná sílaslovacek.milos píše:plynová vzpěra víka motoru má 5OO mm výtlačná síla 35O Nm 12.24.802
plynová vzpěra na páté dveře má 5OO mm a výtlačná síla 5OO Nm, 42.38.800
Ono 35 vs. 50kg je docela rozdíl
... to jenom, aby jsme se vrátili zpět k věcné problematice.GIV Variant TDi ???kW
tak jsou lidi co v jednoduche veci vidi velky problem, ale v problemu co je fakt slozity jsou top... nesoudil bych..
proste jsem poradil, rada byla prd platna a jeste se rozvedla diskuze o blbosti. Zvykl jsem si
proste jsem poradil, rada byla prd platna a jeste se rozvedla diskuze o blbosti. Zvykl jsem si
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Když už tak 70 vs 100 ne? Pokud se nemýlím, což klidně můžu, tak tam jsou v páruSlavkov píše:V tom příspěvku od Miloše je jedna podstatnější věc, než nějakých zde rozebíraných 5mm... a to výtlačná sílaslovacek.milos píše:plynová vzpěra víka motoru má 5OO mm výtlačná síla 35O Nm 12.24.802
plynová vzpěra na páté dveře má 5OO mm a výtlačná síla 5OO Nm, 42.38.800![]()
Ono 35 vs. 50kg je docela rozdíl... to jenom, aby jsme se vrátili zpět k věcné problematice.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
-
Maradona18
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 25 pro 2010, 13:20
- Bydliště: Radostice
toto my už fakt nedá.. jediný Pája sa tu ozval ako rozumný človek
HanZ (a ostatní čo sa mu..až vysmievajú), kde si videl predpätú plynovú vzperu?????
aspoň čo som ja videl na hociakých strojoch (aj autách), tak vždy vzpera slúžila ako koncový doraz -nikdy nie pánty
HanZ (a ostatní čo sa mu..až vysmievajú), kde si videl predpätú plynovú vzperu?????
aspoň čo som ja videl na hociakých strojoch (aj autách), tak vždy vzpera slúžila ako koncový doraz -nikdy nie pánty
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Kde? Vcelku běžně, ale souhlasím, že ta z kelly není.
Běžně se to tak dělá a má to tak být, ale občas to konstruktér řeší jinak. Nehledej v tom vědu. Konkrétně u tohoto modelu má být pomalý dojezd.
Běžně se to tak dělá a má to tak být, ale občas to konstruktér řeší jinak. Nehledej v tom vědu. Konkrétně u tohoto modelu má být pomalý dojezd.
Naposledy upravil(a) HanZ dne 28 bře 2015, 08:19, celkem upraveno 1 x.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já jsem fakt vylezl ven stojí tam mnoho aut fáčko felda, pašík kokta a schválně jsem to zkusil protože taková blbost by mě nikdy nenapadla,Maradona18 píše:Nevím jak velkou sílu máte,ale zkuste si novou plynovou vzpěru stlačit v rukou....
Ja to zatlačil sotva maličko o zem,natož když bych to montoval![]()
Včera jsem to ukazoval borcovi,a divil se že to opravdu nejde...nevím,v čem je přesně problém,ale 0,5 cm,mi tam dělalo bordel a po výměně , je vše o.k.
zkus tento test http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2s&cad=rja
pak navštiv ortopeda jestli nemáš obě ruce levé
a boly na niektorej predpäté vzprery??slovacek.milos píše:já jsem fakt vylezl ven stojí tam mnoho aut fáčko felda, pašík kokta a schválně jsem to zkusil protože taková blbost by mě nikdy nenapadl
HanZ: "Běžně se to tak dělá a má to tak být"
to fakt??
vieš čo, naschval sa aj pozrem na svojom(O1), ale už len z princípu sa to nezdá ako moc výhodné riešenie...
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Přiznám se, že na tvoje příspěvky musel částečně použít slovník...ale očividně si nerozumíme. Nevadí i to se může stát. Přečti si to ještě jednou, když nerozumíš psanému textu a to fakt. A to prosím neber nijak ve zlém.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? 
už z trucu som dal dole vzperu, a predpätá vôbec nebola..HanZ píše:Přiznám se, že na tvoje příspěvky musel částečně použít slovník...ale očividně si nerozumíme. Nevadí i to se může stát. Přečti si to ještě jednou, když nerozumíš psanému textu a to fakt. A to prosím neber nijak ve zlém.
no dobre, tak skusim jenoducho, čím zrozumitelnejšie napísať čo my z tohto prešlo(v prípade že som niečo zle pochopil, tak sa ospravedlňujem..):
Pán M. zakúpil pl. vzpery v nemenovanej predajni, o ktorých predajca tvrdil že patria na piaté dvere jeho motorového vozidla. Pri ich svojpomocnej montáži zistil, že vzdialneosť úchytných bodov na vzpere je väčšia ako vzdialenosť úchitných bodov na vozidle pri úplnom otvorení piatých dverý.
Pán M. sa obrátil na diskusné fórum "http://dieselpower.cz/forum", s otázkou identifikácie ňou zakúpeného dileu. Po konzultácií sa obrátil na predávajúcého, ktorý priznal vinu zámeny dielu a na mieste bola vec vyriešená formou výmeny dielu. Montáž tejto súčiastky prebehol bez roblémov.
Po udedení týchto skutočností na horeuvedenom diskusnom fóre, bol pán M. konfrontovaný z viacerých strán, z dôvodu domnienky, že pôvodne dodaný diel bol správný a chyba bola v nespôsobilosti pána M. na montáž.
Konflikt názorov je činený otázkou, či pri konštrukcií zariadný sa používa plynová vzrepa väčšieho alebo menšieho zdvihu ako dlžka pohybu umožnenej úchytmy dverý.
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS