AFN je líné

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

AFN je líné

Příspěvek od P4V3LS »

Zdravím, koupil jsem Golfa 3 s AFN, půl roku se to netočilo, teď jsem to dal dohromady a vůbec se tomu nechce.
Tady je odkaz na log: http://leteckaposta.cz/378900366
Je to jen z krátké trasy a po rovině, ale problém tam vidět je.
Mám se připravovat na servis, nebo je to tím, že to takovou dobu stálo?
Díky
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

AFN je líné

Příspěvek od ury7 »

log udělej 3,10,11 ale podle toho co je vidět tak ti to někde "ztrácí" tlak pravděpodobně "plnící tlak nedosažen" možná hadičky ???
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

Podtlaky jsem tahal právě nový, žádná změna :( Přijde mi, že to auto jede až od vyšších otáček, chybí tomu spodek.
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

AFN je líné

Příspěvek od ury7 »

tak to nevím jak jsem psal podle mne to hází chybu nedosažený tlak podle logu který vidím ... možná kontrola hadiček pomůže ten tlak tam prostě chybí ...
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

No tak jsem se na to ještě pořádně podíval. Nětěsnost jsem žádnou nenašel a abych vyloučil podtlaky, napojil jsem turbo přímo od vývěvy, jen abych viděl, jak se bude nebo nebude hýbat regulace. A řekl bych, že žádná změna :D Takže nejspíš vadná regulace? To táhlo od aktuátoru se hejbe minimálně, rukou ho nezatlačím, hýbnu s ním zhruba o necelý centimetr.

Nějaká rada?
Ventil jsem opět měřil, 12V na něj jde, odporově je na nějakých 16 ohmech.

Díky
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

AFN je líné

Příspěvek od ury7 »

mám dojem ,že dle návodu N 75 má dávat více cca 20-24 ohm
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

Ano, dle návodu, Hledal jsem ale na netu a narazil jsem na forum, kde psali, že maj v manuálech nějakou chybu, protože i nový N75 nedosahuje odporu 20 ohmů.
A i kdyby bylo N75 vadné, neřeší to to, proč se táhlo od aktuátoru hýbne jen o tak malou část :)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vycisti regulaci a bude se hejbat po celem rozsahu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

:'( To mám tahat šneka ven, jo? :D Doufám, že mi to půjde z vrchu nějak rozumně, aniž bych musel sundávat sání a turbo i s parožím.
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jestli máš problem v naklápění a ne v bance, tak určitě ven. Dělám to spodem s je to hned venku
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

Bohužel nevím, v čem je přesně problém, protože se k tomu nedostanu, abych rozpojil to táhlo od turba.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

nepohnes s tim ani rukou tak to proste dej ven. vycisti popr nasad vyssi valecky pod venecek a bude ti hej ...zadna drina to neni
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

P4V3LS píše::'( To mám tahat šneka ven, jo? :D Doufám, že mi to půjde z vrchu nějak rozumně, aniž bych musel sundávat sání a turbo i s parožím.
sání je venku hned, těsnění pod něj stojí asi 50kč (noteeth) turbo i s parožím zrovna tak, těsnění asi 200 (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a rovnou si to sani i vycistis..bejva tam sajrajtu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
P4V3LS
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 28 kvě 2013, 20:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od P4V3LS »

Sání mám vypíglovaný :D
Tak jsem ještě dneska testoval regulaci. Když to zapojím normálně přes N75, tak se stane, že někdy přestává turbo regulovat, když ho zapojím natvrdo od vývěvy, tak jde krásně na plno. Při připojování bylo vidět, že táhlo od aktuátoru se zasekává v krajní poloze - když je bez podtlaku. Tak doufám, že pomůže vyčištění turba a že ho nebudu muset měnit nebo měnit aktuátor :/
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“