AFN je líné
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN je líné
Zdravím, koupil jsem Golfa 3 s AFN, půl roku se to netočilo, teď jsem to dal dohromady a vůbec se tomu nechce.
Tady je odkaz na log: http://leteckaposta.cz/378900366
Je to jen z krátké trasy a po rovině, ale problém tam vidět je.
Mám se připravovat na servis, nebo je to tím, že to takovou dobu stálo?
Díky
Tady je odkaz na log: http://leteckaposta.cz/378900366
Je to jen z krátké trasy a po rovině, ale problém tam vidět je.
Mám se připravovat na servis, nebo je to tím, že to takovou dobu stálo?
Díky
AFN je líné
log udělej 3,10,11 ale podle toho co je vidět tak ti to někde "ztrácí" tlak pravděpodobně "plnící tlak nedosažen" možná hadičky ???
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
AFN je líné
tak to nevím jak jsem psal podle mne to hází chybu nedosažený tlak podle logu který vidím ... možná kontrola hadiček pomůže ten tlak tam prostě chybí ...
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
No tak jsem se na to ještě pořádně podíval. Nětěsnost jsem žádnou nenašel a abych vyloučil podtlaky, napojil jsem turbo přímo od vývěvy, jen abych viděl, jak se bude nebo nebude hýbat regulace. A řekl bych, že žádná změna
Takže nejspíš vadná regulace? To táhlo od aktuátoru se hejbe minimálně, rukou ho nezatlačím, hýbnu s ním zhruba o necelý centimetr.
Nějaká rada?
Ventil jsem opět měřil, 12V na něj jde, odporově je na nějakých 16 ohmech.
Díky

Nějaká rada?
Ventil jsem opět měřil, 12V na něj jde, odporově je na nějakých 16 ohmech.
Díky
AFN je líné
mám dojem ,že dle návodu N 75 má dávat více cca 20-24 ohm
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Sání mám vypíglovaný
Tak jsem ještě dneska testoval regulaci. Když to zapojím normálně přes N75, tak se stane, že někdy přestává turbo regulovat, když ho zapojím natvrdo od vývěvy, tak jde krásně na plno. Při připojování bylo vidět, že táhlo od aktuátoru se zasekává v krajní poloze - když je bez podtlaku. Tak doufám, že pomůže vyčištění turba a že ho nebudu muset měnit nebo měnit aktuátor :/

Tak jsem ještě dneska testoval regulaci. Když to zapojím normálně přes N75, tak se stane, že někdy přestává turbo regulovat, když ho zapojím natvrdo od vývěvy, tak jde krásně na plno. Při připojování bylo vidět, že táhlo od aktuátoru se zasekává v krajní poloze - když je bez podtlaku. Tak doufám, že pomůže vyčištění turba a že ho nebudu muset měnit nebo měnit aktuátor :/