Bublání v okruhu chlazení AUDI A6 4F
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bublání v okruhu chlazení AUDI A6 4F
Ahojte klubáci,
mám na vás ještě dotaz a prosbu s pomocí. Na Audi A6 Allroad (C6,4F) rok 2007 mi neustále bublá v okruhu chlazení konkrétně v oblasti za duálním ventilem a pomocným čerpadlem. Systém se jakoby nestále zavzdušnuje.
Po nějaké době systém vždy vyhodí hlášku:
1 Fault Found:
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Bylo pro odstranění vady provedeno:
1) vyndání a rozebrání motoru a přetěsnění hlav
2) 2x výměna duálního ventilu
3) vakuové odvzdušnění
4) proplach radiátoru (vše čisté)
5) tlaková zkouška celé soustavy (vše ok)
5) diagnostika nic jiného nehlásí
6) chladící kapalina se neztrácí a hadice netlakují
7) po vypnutí topení climatroniku vše zmizí včetně bublání
Pořád se mi zdá, že nějaká klapka blokuje v tom klimaboxu prostup přes radiátor (občas to pustí a občas ne) proto bych tipoval, že to vyhazuje chybu, že je překročena horní mez (tlak tlačí do klapky nebo nějaké překážky) Vím, že tam jsou 4 klapky. Nemůže mi některá ta klapka blokovat průtok? V nádobce občas stoupne hladina a po otevření víčka zase spadne na svojí správnou hodnotu. Auto bylo 3x v AUDI a nikdo na tom zatím nepřišel. Nesetkali jste se s tímto někdo? Občas prý bublají passaty a pomůže výměna právě těch klapech. Díky
mám na vás ještě dotaz a prosbu s pomocí. Na Audi A6 Allroad (C6,4F) rok 2007 mi neustále bublá v okruhu chlazení konkrétně v oblasti za duálním ventilem a pomocným čerpadlem. Systém se jakoby nestále zavzdušnuje.
Po nějaké době systém vždy vyhodí hlášku:
1 Fault Found:
00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Bylo pro odstranění vady provedeno:
1) vyndání a rozebrání motoru a přetěsnění hlav
2) 2x výměna duálního ventilu
3) vakuové odvzdušnění
4) proplach radiátoru (vše čisté)
5) tlaková zkouška celé soustavy (vše ok)
5) diagnostika nic jiného nehlásí
6) chladící kapalina se neztrácí a hadice netlakují
7) po vypnutí topení climatroniku vše zmizí včetně bublání
Pořád se mi zdá, že nějaká klapka blokuje v tom klimaboxu prostup přes radiátor (občas to pustí a občas ne) proto bych tipoval, že to vyhazuje chybu, že je překročena horní mez (tlak tlačí do klapky nebo nějaké překážky) Vím, že tam jsou 4 klapky. Nemůže mi některá ta klapka blokovat průtok? V nádobce občas stoupne hladina a po otevření víčka zase spadne na svojí správnou hodnotu. Auto bylo 3x v AUDI a nikdo na tom zatím nepřišel. Nesetkali jste se s tímto někdo? Občas prý bublají passaty a pomůže výměna právě těch klapech. Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Rozdělat ho moc nemůžu, je totiž v záruce. Nicméně 2x nový ventil a výsledek pořád stejný, takže tomu moc nevěřím. Ta turbínka tam je a je i slyšet. A díky tomu, že do toho neteče kontinuálně stále stejné množství kapaliny, tak je slyšet jak chvíli jede víc a chvíli miň a mně z toho pak hučí v hlavěslovacek.milos píše:mrkni na to čerpadlo jde i rozdělat čtyři šroubky jestli vůbec fachčí jestli je tam celá turbína

AUDI A6 Allroad C6 4F 3.0 TDI 171kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4995
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Mě bublá ale jen po vyjetí,když je studený,po nočním stání. Po protočení na cca 2000 ot. to ustane. Co to způsobuje nevím, dělá to cca od výměny radiatoru topení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jakou by to mohlo mít spojitost?luciana píše:typuju žhavící svíčky
Radiátor jsme odpojili a zkoušeli propláchnout a vše plynule teklo.
Dneska jsem otevřel víčko od nádobky a hladina přetekla přes vršek a zase spadla na původní hodnotu, takže tipuju že to je fakt někde ucpané a zjistit kde bude fakt zábava.
AUDI A6 Allroad C6 4F 3.0 TDI 171kW
když hladina přetekla přes vršek nádobky, tak natlakovaný to asi být muselo, jestli byly hlavy dole a je nový těsnění, tak bude problém s tím odvzdušněním hlav, třeba Sharany, s tím mají taky problémy, v jedné hadici co jde k nádobce je taková ucpávka s malou dirkou omezující průtok kapaliny do nádobky, když se to ucpe, kolikrát to vypadá na těsnění pod hlavou, někdy špatně topí atd., tak nevím jak to má přesně A6, ale možná bych zkusil hledat někde tímto směrem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Bublání v okruhu chlazení AUDI A6 4F
[quote="alfonz"]
udělali jste všechno a stálo to za hovno tak už dál nedělej nic potože problém nevyřešíš
udělali jste všechno a stálo to za hovno tak už dál nedělej nic potože problém nevyřešíš
