AFN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
frézu mám ale díky špatným zkušenostem nářadí nepůjčuji ani nepronajímám (chceš-li o něco přijít tak to .... )
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak co pořád řešíš?
Já mám a mohl bych zapůjčit, ale jsem z Jihlavy. Hlavně to pak chce nový kolečko nejlépe originál cca 1000,-
mě stálo nechat si udělat frézku 2 tis.
za to přejedeš celou republiku a máš to za den z krku.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
to dotazeni na krev nema az taky smysl staci se ridit co udava vyrobce 1OOnm plus 1/3 sroub namazat olejem hlavne nove kolecko sroub a ofrezovany konec kliky a nikdy sem nemel problemslovacek.milos píše:mušíš to ofrézovat u nás pujčuje frézu borec co brousí hlavy,
a pak to musíš nejlépe celý den utahovat, třeba po dvou hodinách až je to na kref, když dáš nový šroub i kolečko tak se ti může i nemusí vymačkat, šroub natáhnout, proto je lepší, věnovat tomu celý den,
indicie pro přežití motoru je kref
