Repas Turbo - vůle / Update: Další problém..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hromy22 »

Dík ;)
Feuri
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 16 bře 2015, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Feuri »

Ať nezakládám zbytečně další téma... Oběvil se mi menší problém... :/
Od EGR mi začal téct olej... Ne teda nějak radikálně, ale ani ne zanedbatelně... EGR mám zaslepené docela provizorně, takže je možné že netěsní, ale zdá se mi že to teče spíš ze zhora (jak je ta podtlaková hadička)... A rovněž se mi zdá že auto trochu stratilo výkon, se starým turbem mi přijde že bylo paradoxně živější... Nevíte kde může být zakopaný pes? Jen proboha snad ne v turbu, nepíská a zdá se být OK.

I kdyby EGR špatně těsnilo, což je možné, olej by se tam přece vůbec neměl oběvit ne?
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Olej mi od zaslepeného EGR taky odkapkává ...
Feuri
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 16 bře 2015, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Feuri »

Nemůže být na vadě nějaké těsnění? Když jsem turbo měnil, tak nějaké chybělo, dalo se tam staré... Ale pouze pod komponenty kde proudí vzduch, ne olej. Každopádně mě to dost trápí, přesně toho sem se chtěl výměnou turba zbavit :/
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

Mě to teče někde od záslepky, tobě asi vrchem že? já to neřeším, je to pár kapek. žádná hrůza.
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

dostane se Ti to podle hřídelky až pod membránu a pak těma dvěma dirkama až ven. Já mám egr zaslepenej a do těch dvou direk jsem udělal závit a natočil do nich šroubky s lepidlem a mám klid.
Feuri
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 16 bře 2015, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Feuri »

Nestačilo by to zapatlat kvalitním silikonem?
Spíš mě docela děsí ta ztráta výkonu... Dnes jsem byl v servisu a řekli mě že je fakt že to hůř jede a že jim přijde jako by někde ten vzduch unikal (prostě syčení) a zdálo se jim právě že to jde od EGR.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 719
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Feuri píše:Nestačilo by to zapatlat kvalitním silikonem?
Spíš mě docela děsí ta ztráta výkonu... Dnes jsem byl v servisu a řekli mě že je fakt že to hůř jede a že jim přijde jako by někde ten vzduch unikal (prostě syčení) a zdálo se jim právě že to jde od EGR.
To je jako přijít k doktoru a doktor ti řekne: Nejste nemocnej? Zdáte se mi takovej bledej, zajděte si k lékaři ať zjistí co vám je.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Feuri
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 16 bře 2015, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Feuri »

Byl jsem v servisu s jiným problémem, na tohle jsem se zeptal jen tak dodatečně :)
Každopádně myslíte že by s tím ztráta výkonu mohla souviset, nebo je to někde jinde?
Z dírek to ale myslím nechcčije, jedna je suchá, druhá trochu mastná.. Spíš mě přijde že jestě jakoby kousek nad nimi, jak je to kruhový "cosi" do kterýho vede podtlaková hadička.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“