Freetrack 2.0TDI BMN 125kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Freetrack 2.0TDI BMN 125kw

Příspěvek od arpi666 »

Ahoj
Potreboval by som poradit zvazujem kupu Altea Freetrack 4x4 2.0TDI 125kw kod motora BMN poznam majitela auta a ma najazdenych podctivych 110tisic km. Pri zvolavacke mu menili vsetky 4 vstrekovace auto malo vtedy 80tisic km teda na novych je najazdenych 30tisic.Mal som moznost najazdit na aute 300km vsetko je v perfektnom stave akurat na jednu vec: motor pri akceleracii z niekedy akoby vynechalo. Ziadna konrolka sa nerozsvietila. Proste niekedy pri akceleracii trhalo. Prosim o radu skusenych ci to moze byt velka zavada alebo len prkotina. Neverim ze to robi palivovy filter mozno agr? Dakujem je to dost surne musim sa zajtra rozhodnut dakujem.
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tohle těžko říct takhle za klávesnicí když to člověk nezažije jak to kopne nebo vynechá.ale já bych to koupil.pokud znáš hystorii a majtele a je to za dobrou cenu tak to beru.
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

Hystoriu poznam auto je rocnik 12/2007 a kupovane ako predvadzacie vozidlo zo seatu v roku 2009. Je to skor take sklbanie, auto zasklbe tak 1 az 2 krat pri akceleracii ale len velmi zriedka.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

historie je pěkná ale horší než siemens vstřiky je kombinace PD a DPF. Stejný motor je v první OII RS, tak pohledej..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
arpi666
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 kvě 2008, 16:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od arpi666 »

Nakoniec som to nebral. Ale zo ral novy 1.2TSI leon s rozvodovym remenom a 16V CJZA
Kwapo
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2015, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Kwapo »

To trhání co popisuješ ty řeším taky. Auto jsem s tím už kupoval, stejnej příběh asi jako máš ty :) . Každopádně jsem s ním najel přes 4 tis. km a pořád cuká. Někdy vůbec, někdy si cukne. Vyměnil jsem po koupi klasika všechny filtry, oleje atd. Pak jsem nechal vyměnit gumičky na vstřikách a dopnout piny k nim, vyčistit egr. Stále cuká, stále cuká :D
Každopádně je to taková nepříjemná "závada". Během příštího týdne budu mít v autě "zapisovač" veškerých údajů, tak uvidíme. Osobně to ale tipuju buď na ten egr, nebo palivové čerpadlo. Uvidíme no :?
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Hosi na tomto motore sme mali zavadu na firemnom aute, problem asi rovnaky akurát ze to robilo stale pri tych istých otackach od 1700-2000 vibrovalo resp. vynechalo a dost vyrazne, samozrejme neda sa to takto posudit ci ide o tu istu zavadu avsak po vymene kablovacky k RJ problem prestal.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Kwapo
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 30 bře 2015, 12:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Kwapo »

Máš na mysli kabelovej svazek ke vstřikům? Ten měnili před 30 tis. se vstřikama. A u problému s kabeláží bývá nějaký záznam v paměti chyb, kdežto tady nic, čisto. No uvidíme co najdeme.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Ano k vstrekom, to je pravda ze by bolo nieco v pamati. Nemoze byt nejaky zazrak ze neukaze nic v pamati? :D
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“