Freetrack 2.0TDI BMN 125kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Freetrack 2.0TDI BMN 125kw
Ahoj
Potreboval by som poradit zvazujem kupu Altea Freetrack 4x4 2.0TDI 125kw kod motora BMN poznam majitela auta a ma najazdenych podctivych 110tisic km. Pri zvolavacke mu menili vsetky 4 vstrekovace auto malo vtedy 80tisic km teda na novych je najazdenych 30tisic.Mal som moznost najazdit na aute 300km vsetko je v perfektnom stave akurat na jednu vec: motor pri akceleracii z niekedy akoby vynechalo. Ziadna konrolka sa nerozsvietila. Proste niekedy pri akceleracii trhalo. Prosim o radu skusenych ci to moze byt velka zavada alebo len prkotina. Neverim ze to robi palivovy filter mozno agr? Dakujem je to dost surne musim sa zajtra rozhodnut dakujem.
Potreboval by som poradit zvazujem kupu Altea Freetrack 4x4 2.0TDI 125kw kod motora BMN poznam majitela auta a ma najazdenych podctivych 110tisic km. Pri zvolavacke mu menili vsetky 4 vstrekovace auto malo vtedy 80tisic km teda na novych je najazdenych 30tisic.Mal som moznost najazdit na aute 300km vsetko je v perfektnom stave akurat na jednu vec: motor pri akceleracii z niekedy akoby vynechalo. Ziadna konrolka sa nerozsvietila. Proste niekedy pri akceleracii trhalo. Prosim o radu skusenych ci to moze byt velka zavada alebo len prkotina. Neverim ze to robi palivovy filter mozno agr? Dakujem je to dost surne musim sa zajtra rozhodnut dakujem.
To trhání co popisuješ ty řeším taky. Auto jsem s tím už kupoval, stejnej příběh asi jako máš ty
. Každopádně jsem s ním najel přes 4 tis. km a pořád cuká. Někdy vůbec, někdy si cukne. Vyměnil jsem po koupi klasika všechny filtry, oleje atd. Pak jsem nechal vyměnit gumičky na vstřikách a dopnout piny k nim, vyčistit egr. Stále cuká, stále cuká
Každopádně je to taková nepříjemná "závada". Během příštího týdne budu mít v autě "zapisovač" veškerých údajů, tak uvidíme. Osobně to ale tipuju buď na ten egr, nebo palivové čerpadlo. Uvidíme no


Každopádně je to taková nepříjemná "závada". Během příštího týdne budu mít v autě "zapisovač" veškerých údajů, tak uvidíme. Osobně to ale tipuju buď na ten egr, nebo palivové čerpadlo. Uvidíme no

Hosi na tomto motore sme mali zavadu na firemnom aute, problem asi rovnaky akurát ze to robilo stale pri tych istých otackach od 1700-2000 vibrovalo resp. vynechalo a dost vyrazne, samozrejme neda sa to takto posudit ci ide o tu istu zavadu avsak po vymene kablovacky k RJ problem prestal.
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)