zdravím všechny příznivce automobilů ,
po delší době opět řeším takový trochu oříšek.
Jedná se o vw golf IV 1,9 tdi 85kw PD
majitelka automobil vlastní cca necelý rok, koupila jej od asi ,,tunera,,
a myslím že problém je u auta již od koupě, každopádně nedovedu potvrdit jelikož vozidlo vidím až ted poprvé.tvrdí mi že se kouřivost zvětšila ale třeba si ji spíše nevšimla až když praskl vlnovec výfuku. ještě před přijetím nechala někde dávat ,nové, turbo ale o autě mi toho nic moc říct nedovedla.
popis závady po studeným startu (cca +6°C) ihned chytí, zvuk takový jemný nepravidelný, po přidání občasný kladívkový klepnutí jako od velké dávky nafty , nepravidelný chod, občas jakoby vynechává ale v paměti závad nic není, při mírném zahřátí chod pravidelný ,zvuk skoro přirozený ale připomínající spíš rotačku, kouřivost (studený i teplý) modrý štiplavý naftový dým -jako avia za tudena, začoudí mi to do pul minuty dílnu.
další taková věc mimo té kouřivosti že vozidlo je poměrně živé,ale po svižnějším rozjezdu cca na 3stupni rychlosti vozidlo začne lenivět a pokud sešlápnu spojku auto chcípne a zavzdušní se.jelikož toto PD Nemá podávací čerpadlo v nádrži (už od výroby) ,tak cca pul minuty musim točit a auto chytne a zas jede normálně. zjištěno bylo že nešlo vůbec nasát z nádrže palivo tak mám nyní motor přímo na kanystru , kouří to však stejně-co jsem akorát ještě nezkusil, tak to takto projet...
na automobilu jsem zkusil dát jiné vstřiky(85kw) ,gumičky jsem ponechal na vstřikách které na nich byly ,nejsou potrhané, na původních chycené trochu byly. hodnoty vstřiků nyní -1,21 0,50 -0,05 -1,88 , uhel vačky cca 1 v plusu.
komprese na válcích za studena 24 25 23,5 26 -nevím jak to šlo přesně za sebou seřazené ale to asi nehraje v tuto chvíly moc roli.
tak trochu ted nevím jaký zvolit postup. tlaky sem již na jednom pd měl obdobný a jezdilo normálně tak ty jsem vyloučil vstřiky změnu nepřinesly skoro žádnou, možná trochu zlepšení zvuku za tepla , tak mě akorát napadá, zda by takto mohl někdo doj.bat soft , kdo se třeba předstíral za chipera , nebo pak už jedině jinej motor ,nebo nějak poradte na co kouknout ,moc dík Libor.
golf IV 1,9tdi pd strašně kouří ,smrdí naftou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
Re: golf IV 1,9tdi pd strašně kouří ,smrdí naftou
tak hod to na vag hlavne....prevez sa ...a vidis aka je poziadavka na turbo a naftu...a uvidi sa ci to je seria alebo upraveny sw...co podla toho co pises moze byt.
.potom len nahrat original sw a tak sa s tym hrat.
.potom len nahrat original sw a tak sa s tym hrat.
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11 úno 2009, 22:59
- Bydliště: Nymburk