ako ma fungovat predvstrek na td rotacke?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
tak to ti nepovim, ja to mam nastaveny tak ze na volnobeh to mam na jednom dorazu a cca pri 4t.ot to mam na dorazu na max predvstriku. Taky jestli ten borec umi serizovat atyp cerpadla. kdysy s prvnim mTDI cerpadlem jsem jen pro zajimavost byl na stolici v Bosch v Zabrehu a ti nebyli schopni nastavit ani volnobeznou davku protoze nevedeli ani jak nasadit paku plynu na tu ozubenou hridel, davali ji o jeden az dva zuby mimo. Takze stejne jsem to doma naladil na ucho za 15 minut. Tak asi tak
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
v zábřeze v boschi sou totální tragedi co neprosto nevěděj která bije
pokud to nemaj napsaný v knížce tak nejsou schopni něco udělat
jak si prosimtě zjistil že při 4tot seš na doraze ??
maš na to nějakej spešl přípravek ?
já sem ubíral v obalu čerpadla aby mě ten předvstřik šel dál
budu dodělávat vlastní kryt na pružinku aby měla delší chod
protože mi přijde že seriovej obal má hrozně malej rozsah předvstřiku
ve vyšších otáčká mi motor nechce táhnout
tak skládám druhý čerpadlo na kterym mám svoje upravený pákování


pokud to nemaj napsaný v knížce tak nejsou schopni něco udělat
jak si prosimtě zjistil že při 4tot seš na doraze ??
maš na to nějakej spešl přípravek ?
já sem ubíral v obalu čerpadla aby mě ten předvstřik šel dál
budu dodělávat vlastní kryt na pružinku aby měla delší chod
protože mi přijde že seriovej obal má hrozně malej rozsah předvstřiku
ve vyšších otáčká mi motor nechce táhnout
tak skládám druhý čerpadlo na kterym mám svoje upravený pákování


--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
no ze by se v tom zabrehu nezlepsili za tech 17 let co jsem tam s tim cerpadlem byl nezlepsili? Normal jsem to spocital z tlaku v cerpadle, plose pistku predsuvniku a podle toho das spravne tvrdou pruzinu a podlozky aby to vyslo, musis taky pocitat s tim ze pri provozu mas jeste protitlak od vacky. Taky to mam takhle vybrouseny akorat na obe strany a neni to na pohled poznat, je to jak origo, prepakovani mam upraveny dost a jeste nejaky dalsi veci.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
vsak cerpadlo doladuje predvstrik kdyz je teplej motor, jak jsi dosel k tomu ze nereguluje? RJ ti nedoladuje predvstrik kdyz je to mechanicky cerpadlo bez rizeni elektronikou, na mech cerpadlu je normal tahlo pod volant
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Stimhle na stolici ani nechod. Jak to kdo vymyslí tak to jezdí, nekomu de na volnobeh tvrdě a tahne do 3000 ot a pak umře, nebo jde na volnobeh mekce , tahne od 2000 a u4000 ot to zvadne. je to o předvstřiku o tej pružine na předvstřik. Co jsem mel naposled M TDi tak mel fora řizenýho počitačem s upravenou mapou fora, davkovaní páčkou taky to nejelo špatně.bombastiq píše:mě se jedná o dynamickej předvstřik
na volnoběh siho nastavim
to je v pohodě
alepotřebuju vědět co mám řict borcovi u stolice
placnu :
1000ot - 2°
1500ot - 7°
2000Ot - 15°
2500ot -20°
atd......
Ja preferuju elektriku, zatim to nikomu M tdi nejelo tak jak elektrika. Vse je vyladený, for, plnici tlak a minimum kouře.