Trysky dsla 150 p 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

nie je to take jednoduche pani, cim vacsia tryska,tym horsie rozprasenie paliva, mnozstvo sice moze byt doladene,ale dymit to bude tak ci tak
preto ma vyznam davat aj vacsiu hlavu cerpadla,atd...
podla mna je treba davat komponenty presne na to aka je poziadavka (s primeranou rezervou) ... nie je to len tak pre srandu (crazy)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Plne s tebou suhlasim, ze treba vyberat komponenty peclivo a som zastanca kvalitnej atomizacie paliva (sam mam 11mm na drobnych 0,205-kach). Vzdy som odporucal a odporucam stale vacsiu hlavu do cerpadla spolu s vacsimi tryskami. Ale teraz vidim do toho trosku hlbsie a viem, ze je mozne ten tlak ciastocne vykompenzovat upravou v ECU.
Tiez treba rozlisovat na akych vstrekoch su tie vacsie spicky, ci EII alebo EIII.
Je to komplexnejsie nez sa moze zdat.
Jednoducho chcem len povedat, ze 0,230 sa este daju na 10mm piestiku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Panove, prosim o seriozni radu :)

Neco malo uz sem precetl a mam asi jasno. mk3 1.9 TDI 66kw...korekce na vstricich jednotlivych valcu mimo meze - 4.5mg/R, tzn ze vstriky odchazeji.

Takze v ramci udrzby premyslim rovnou o koupi FB 764. Nic dal chipovat nechci. Jen aby to lepe jelo a pokud mozno nijak extremne nezralo. Jezdim dalky, spis rovnomerne tempo.

Je to dobry napad/neco lepsiho?
VW Golf mk3 Variant - 1.9TDI 66kW 1Z - EGR off...jede pekne :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

je to dobrej nápad (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
shrekPce
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 17 lis 2012, 06:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice - Brno

Příspěvek od shrekPce »

Musim nechat jeste zkontrolovat hlavu cerpadla. Ptz se mi tam cas od casu berou bublinky a neprijemne mi to cuka/vynecha, defka...Vaha nova, novy hadice vc objimek od filtru k cerpadlu...uz me nic jinyho nenapada :-)

Na kolik se pak vyplati nastavit davku paliva? Musi se hejbat s predvstrikem?
VW Golf mk3 Variant - 1.9TDI 66kW 1Z - EGR off...jede pekne :)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4311
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

dávku nastav pocitově aby měl motor dobrej volnoběh, po letech chce každej něco jinýho, nejni univerzální číslo ;) předvstřik dej stejných 55 jako na serii
Obrázek
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“