Chip

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jencek989
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2015, 11:54
Odpovědi: 0

Chip

Příspěvek od Jencek989 »

Zdarec mam dostas ohledne nacipovanii meho golfa 1.9tdi 66kw AHU ma uz nalitane 320000 a tak se chci zeptat jestli to ma smysl nebo se na to vykaslat aby nesel do kytek motor je v dobrem stavu chyta na brnk ale ten vykon je caj tak bych chtel navysit ma to smysl? Popripade naka dobra firma co cipuje?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Vůbec se toho neboj..napiš odkud jsi a on se ti nějaký tuner ozve..a dobrý tuner ti zhodnotí stav motoru a řekne ti co a jak ;)
Octavia II RS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ako pise rudis
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Nic neboj,ja som robil upravy na AHU z 90k na 165k/385nm ked mal 340tKm a motor fakci bez problemou a olej od vymeni po vymenu bez dolievania
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Jencek989
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2015, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jencek989 »

A bude turbo zabirat driv nez od 2000?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

záleží kdo ti bude chipovat...ale většinou platí ze cim mensi turbo tak tím lepsi nabeh....takže u tebe by to mohlo být kolem 2000ot
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jencek989
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2015, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jencek989 »

To uz zabira tedv pri 2000 chtel bych driv kolem 1700-1800 aby zabiralo
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Jencek989 píše:To uz zabira tedv pri 2000 chtel bych driv kolem 1700-1800 aby zabiralo
To chce doladit převstřik a zkontrolovat váhu..s obtokem to musí nabíhat už v 1500ot..
Octavia II RS
Jencek989
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 dub 2015, 11:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jencek989 »

To uz zabira tedv pri 2000 chtel bych driv kolem 1700-1800 aby zabiralo
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Me to jde pekne od 1600 ot. Auto v popisu
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“