DUCATO 2,8JTD chcípá

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

DUCATO 2,8JTD chcípá

Příspěvek od Honza33 »

Prosím o pomoc, mám 2,8JTD 94kW rv.2001. Za jízdy se při ustálené rychlosti cukalo, z kopce s motorem chcíplo. Výměna čerpadla vysokotlaku a palivového v nádrži, kontrola vstřikovačů. Chcípání přestalo, cukání zůstalo. Po čase se chcípání opět projevilo- diagnostika: P0220 snímač pedálu akcelerátoru 2 špatný signál, P1671 regulátor tl.nafty špatný signál, P0191 kontrola tl.nafty žádný signál. Provedena výměna všech čidel, pedálu, i čidla otáček vačky, ujeto několik tisíc km a teď už jen nastartuje a po přidání plynu zdechne. po znovu zapnutí klíčku neběží čerpadlo paliva, musí se počkat, pak běží a nastartuje, ale opět zdechne. Nemáte někdo radu? Už jsem nešťastný, Fiat servis si neví rady a tvrdí, že je to na GO motoru. Je to obytný automobil a mám najeto poctivě 170tis.km. Všem velice děkuji za reakce.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

podla mna DRV ventyl, bud je KO alebo upchaty bordelom. Zmerat to a uvidis. Este si vsimni ze ked chcipne (po chcipnuti) ci este bezi podavacie cerpadlo, alebo ho odpoji este pre chcipnutim motora.
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

TDI tech píše:podla mna DRV ventyl, bud je KO alebo upchaty bordelom. Zmerat to a uvidis. Este si vsimni ze ked chcipne (po chcipnuti) ci este bezi podavacie cerpadlo, alebo ho odpoji este pre chcipnutim motora.
Ten ventil jsem měnil za nový, má asi 1500km. čerpadlo se odpojí ještě před chcípnutím. Propojil jsem ho na cestě natvrdo k napájení v domění, že s tím dojedu, ale stejně to chcíplo. Nejhorší je, že se mi přestala i hlásit ECU k Multiecuscanu. Nemůže být třeba vadná ŘJ motoru? Mate mě i to cukání za jízdy a porucha snímače pedálu plynu. Tenhle model ještě nemá moc elektriky, ani váhu vzduchu, regulace turba,ABS, katík, prostě nic, proto jsem ho chtěl kvůli spolehlivosti, no a ono takhle..
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

nejčastějjší chyba diagnostiky u fiatu- vyměnit všchny čidla a problém nevyřešen. projdi kabeláž a hledej prodřený a zhnilý signálový dráty.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

sikin1987 píše:nejčastějjší chyba diagnostiky u fiatu- vyměnit všchny čidla a problém nevyřešen. projdi kabeláž a hledej prodřený a zhnilý signálový dráty.
Je mi to jasný, budu bádat po drátech, jenže po zkušenostech s kabeláží z jiných aut si moc velký šance nedávám, no pokusím se. Každopádně děkuji za účast.
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Stálo dva dny a zase běhá normálně. Diagnostika: porucha pedálu plynu, dráha 2, porucha čidla tlaku nafty. Smazáno a zatím OK. Když jsem vyndaval víčko nádrže, tak tam byl hodně velký podtlak. Divné že? Ventilek na víčku funguje však normálně. Už jsem z toho na prášky.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

mas velky tlak v raily
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

No to je hezký, ale co s tím?? Regulátor tlaku na čerpadle je nový. Děkuji.
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Jo a teď to zdechlo zase a v nádrži žádný podtlak nebyl, to byla asi náhoda prve. Rozebral jsem na cestě půl auta a nic jsem nenašel (vč.elektriky i pod palubkou) zkouknul jsem i ŘJ, samozřejmě v ní vidět nic není. Všechno jsem složil zpět a pořád nic. Pak najednou zase pohoda a dojel jsem bez problému domů 300km a zatím OK. No fakt na palici.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A co spínací skřínka, popřípadě ukostření?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Klasika, pricinu hledej v kabelazi, jen blazen vyeni všechny věci za nove :roll: m
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Přátelé, jsem blázen. Prolezl jsem včera a dnes celé auto komplet. Nenašel nic, všechno funguje a přesto (stále kvoká).
Takže zítra se pokusím vrznout to do Bosch centra, jsou tam machři, ale zavalení prací, tak nevím. (vozí se tam auta která už neumí nikdo zpojízdnit)
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Tak jsem to dal do Bosch servisu, vymazali závady z paměti, takže auto jede a dál si neví rady, protože všechno funguje jak má. No záleží jak dlouho.
Jo, byl tam nízký tlak na reilu, ale neví proč.
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Už jsem to dvakrát reklamoval, neví si rady a už tam nemám jezdit. Auto už nedojede ani kilometr, ani po smazání závady. Jako prvotní napíše špatný signál čidla regulace paliva, pak to spadne a připíše žádný signál snímače tlaku paliva. na volnoběh to ukazuje cca280bar, při zvýšení otáček (pokud to zrovna nejde do poruchy) kolem 650bar. Dal jsem nové čerpadlo do nádrže a pořád nic. Zkusím ještě výměnu čerpadla vysokotlaku a pok už nevím.
Honza33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 25 dub 2015, 18:09
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Honza33 »

Další poznatek: na volnoběh ukazuje požadovaný tlak nafty 280-300bar, při 2000ot -požadovaný tlak 320bar a skutečný na railu je 620bar a v tom to vypne motor a palivové čerpadlo.
Nevím kolik to má doopravdy mít ? není ten tlak moc vysoký??
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“