DUCATO 2,8JTD chcípá
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DUCATO 2,8JTD chcípá
Prosím o pomoc, mám 2,8JTD 94kW rv.2001. Za jízdy se při ustálené rychlosti cukalo, z kopce s motorem chcíplo. Výměna čerpadla vysokotlaku a palivového v nádrži, kontrola vstřikovačů. Chcípání přestalo, cukání zůstalo. Po čase se chcípání opět projevilo- diagnostika: P0220 snímač pedálu akcelerátoru 2 špatný signál, P1671 regulátor tl.nafty špatný signál, P0191 kontrola tl.nafty žádný signál. Provedena výměna všech čidel, pedálu, i čidla otáček vačky, ujeto několik tisíc km a teď už jen nastartuje a po přidání plynu zdechne. po znovu zapnutí klíčku neběží čerpadlo paliva, musí se počkat, pak běží a nastartuje, ale opět zdechne. Nemáte někdo radu? Už jsem nešťastný, Fiat servis si neví rady a tvrdí, že je to na GO motoru. Je to obytný automobil a mám najeto poctivě 170tis.km. Všem velice děkuji za reakce.
Ten ventil jsem měnil za nový, má asi 1500km. čerpadlo se odpojí ještě před chcípnutím. Propojil jsem ho na cestě natvrdo k napájení v domění, že s tím dojedu, ale stejně to chcíplo. Nejhorší je, že se mi přestala i hlásit ECU k Multiecuscanu. Nemůže být třeba vadná ŘJ motoru? Mate mě i to cukání za jízdy a porucha snímače pedálu plynu. Tenhle model ještě nemá moc elektriky, ani váhu vzduchu, regulace turba,ABS, katík, prostě nic, proto jsem ho chtěl kvůli spolehlivosti, no a ono takhle..TDI tech píše:podla mna DRV ventyl, bud je KO alebo upchaty bordelom. Zmerat to a uvidis. Este si vsimni ze ked chcipne (po chcipnuti) ci este bezi podavacie cerpadlo, alebo ho odpoji este pre chcipnutim motora.
nejčastějjší chyba diagnostiky u fiatu- vyměnit všchny čidla a problém nevyřešen. projdi kabeláž a hledej prodřený a zhnilý signálový dráty.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Je mi to jasný, budu bádat po drátech, jenže po zkušenostech s kabeláží z jiných aut si moc velký šance nedávám, no pokusím se. Každopádně děkuji za účast.sikin1987 píše:nejčastějjší chyba diagnostiky u fiatu- vyměnit všchny čidla a problém nevyřešen. projdi kabeláž a hledej prodřený a zhnilý signálový dráty.
Jo a teď to zdechlo zase a v nádrži žádný podtlak nebyl, to byla asi náhoda prve. Rozebral jsem na cestě půl auta a nic jsem nenašel (vč.elektriky i pod palubkou) zkouknul jsem i ŘJ, samozřejmě v ní vidět nic není. Všechno jsem složil zpět a pořád nic. Pak najednou zase pohoda a dojel jsem bez problému domů 300km a zatím OK. No fakt na palici.
Už jsem to dvakrát reklamoval, neví si rady a už tam nemám jezdit. Auto už nedojede ani kilometr, ani po smazání závady. Jako prvotní napíše špatný signál čidla regulace paliva, pak to spadne a připíše žádný signál snímače tlaku paliva. na volnoběh to ukazuje cca280bar, při zvýšení otáček (pokud to zrovna nejde do poruchy) kolem 650bar. Dal jsem nové čerpadlo do nádrže a pořád nic. Zkusím ještě výměnu čerpadla vysokotlaku a pok už nevím.