2.0 TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

2.0 TFSI

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. vim ze nekdo rekne ze resim blbosti. ale posledni dobou si vsimam ze pri studenem startu trva delsi dobu nez nasaje olej. tak 2s motor rachta a pak je klidek. najeto poctivejch 166tis olej 5W40 (presel jsem z 5W30 kvuli spotrebe oil kde byla 1L na 1000km ted je to o 50% lepsi) plus jeste poznatek kdyz je motor zahraty tak od strany rozvodu jde slyset takove divne tukani ktere se taky pomalu stupnuje. je to 2.0TFSI kod BWA (auto v popisu) benzin tankuju porad na stejnem miste a to OMW 100octan plus aditiva.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rozvody.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Z jake strany to.presne.jde ? Od rozvodů motoru těžko kdyz tam.mas remen jedine od prestavovace vackovych hridelu a ten je na prave str.tam se meni napinak +retez
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

tak tak
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

jde to ze strany od rozvodu. do vymneny rozvodu chybi 14tis na 180tis km. budu to sledovat. ale zarazi me to tukani az spis ze to dela bordel jako TDI :?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte ;)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

romanespana píše:mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte ;)
to auto mam par mesicu. a urco to chci vse delat jen to nejde vse najednou. a kdyz to vemu tak normal jizda se pohybuje kolem 8litru (eos ma 1760kg suchou vahu) takze spotreba prijde ok. jen ten vykon je takovej zvlastni. nekdy to jede jak blby a nekdy se to zase taha a nechce se mu. takze rozvody urcite delat budu. podle servisky a i zaznam z VW byli delane na 120tis.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Uz se mi stalo ze to cvakani delala napinaci kladka co napina remen altiku a kompresoru klimy a ten zvuk sel presne z mista kde jsou rozvody
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v těhle km si dáš rozvody včetně řetězu a přestavovače vaček dělal jsem to před cca 3týdny na BWA a minulý týden na tom novějším po 12Otis jsou ty řetízky vytahaný jako prase
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

tak se zavada asi objevila driv nez jsem cekal....cesta domu na 6ku 2tis a znicehonic vypnul motor a rozsvitilo se EPC. nastesti to vyslo uplne presne ze jsem dojel na vyplej motor az domu. takze nejspis praskly rozvody. v pondeli to dam na dilnu a rozdelam to :/
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak nějaký ventily na BWA mám
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

tak mi to nedalo a rozdelal jsem to. hlavni rozvody jsou OK. ale retizek mezi vackama KO :( tak ted otazka bude muset hlava dolu ? nebo to maj dobre vyresene a saci ventily se nezabouchaj do pistu ? a bude stacit vymnenit jen napinac a retez ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

To zalezi o kolik to skocilo. Jak je ten motor rocnik ?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

jirka.p píše:je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
tak ohnuty jsou na 1 a 3 valci. takze 4 ventily KO. tak v tydnu to rozdelam a dam vedet co bylo presnou pricinou aby nekdo nedopadl stejne jako ja
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“