2.0 TFSI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TFSI
ahoj. vim ze nekdo rekne ze resim blbosti. ale posledni dobou si vsimam ze pri studenem startu trva delsi dobu nez nasaje olej. tak 2s motor rachta a pak je klidek. najeto poctivejch 166tis olej 5W40 (presel jsem z 5W30 kvuli spotrebe oil kde byla 1L na 1000km ted je to o 50% lepsi) plus jeste poznatek kdyz je motor zahraty tak od strany rozvodu jde slyset takove divne tukani ktere se taky pomalu stupnuje. je to 2.0TFSI kod BWA (auto v popisu) benzin tankuju porad na stejnem miste a to OMW 100octan plus aditiva.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
to auto mam par mesicu. a urco to chci vse delat jen to nejde vse najednou. a kdyz to vemu tak normal jizda se pohybuje kolem 8litru (eos ma 1760kg suchou vahu) takze spotreba prijde ok. jen ten vykon je takovej zvlastni. nekdy to jede jak blby a nekdy se to zase taha a nechce se mu. takze rozvody urcite delat budu. podle servisky a i zaznam z VW byli delane na 120tis.romanespana píše:mnno nevim, me ty kilometraze u nekterejch aut nesedi, kdyz po 150tis das rozvody na pripravky, tak vidis jak je remen proste vytahanej jak ksandy a tudiz motor vykon mensi a spotreba vetsi, o riziku nemluve. ja vzdy na svejch autech a na autech lidi co pozivaj hlavu rikam menit rozvody v cca 80tis max. kdyz ti pak auto bere jen o pulitr vic, tak uz jen jednoducha matematika. zaroven je treba brat v potaz, ze v dnesni dobe novy neznamena kvalitni. ale je to jen muj nazor, tak mne hned nekamenujte
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
v těhle km si dáš rozvody včetně řetězu a přestavovače vaček dělal jsem to před cca 3týdny na BWA a minulý týden na tom novějším po 12Otis jsou ty řetízky vytahaný jako prase
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak se zavada asi objevila driv nez jsem cekal....cesta domu na 6ku 2tis a znicehonic vypnul motor a rozsvitilo se EPC. nastesti to vyslo uplne presne ze jsem dojel na vyplej motor az domu. takze nejspis praskly rozvody. v pondeli to dam na dilnu a rozdelam to :/
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
tak mi to nedalo a rozdelal jsem to. hlavni rozvody jsou OK. ale retizek mezi vackama KO tak ted otazka bude muset hlava dolu ? nebo to maj dobre vyresene a saci ventily se nezabouchaj do pistu ? a bude stacit vymnenit jen napinac a retez ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
tak ohnuty jsou na 1 a 3 valci. takze 4 ventily KO. tak v tydnu to rozdelam a dam vedet co bylo presnou pricinou aby nekdo nedopadl stejne jako jajirka.p píše:je to BWA a rok 2006. prodane v prosinci.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs