jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no to toruba ma uz nehneva,
chcem zistit ako s cerpadlom... tak mam osicku vonku, ked vyndam ten plastovy kruzok, pojde to lepsie?? bude to citit??
a je tam pruzina ktora je osadena v takom tanieriku, ked ho viac zasrobujem davka pojde skor???
a posledne, ako mam obrusit tu osku???
opytam sa takto, o co ide v tom cerpadle, ked je ten kolik vonku abo vnutry?? kedy to ide lepsie??
viem ze ked to mam vonku a je vypaty motor, a dam plny tak ten kolik vystrely, cize vysvetlite kedy bude davat viacej paliva???
chcem zistit ako s cerpadlom... tak mam osicku vonku, ked vyndam ten plastovy kruzok, pojde to lepsie?? bude to citit??
a je tam pruzina ktora je osadena v takom tanieriku, ked ho viac zasrobujem davka pojde skor???
a posledne, ako mam obrusit tu osku???
opytam sa takto, o co ide v tom cerpadle, ked je ten kolik vonku abo vnutry?? kedy to ide lepsie??
viem ze ked to mam vonku a je vypaty motor, a dam plny tak ten kolik vystrely, cize vysvetlite kedy bude davat viacej paliva???
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
iTD - tak sem na to kouknul a u te kuzelky sem vyndal ten plastovy krouzek,a le rupla mi pri vymene naftovyho filtru rucni pumpa, takze sem nemel sanci to jeste porovnat
ciko - kdyz vyndas plastovy krouzek, pude kuzelka niz (zatlaci se niz) a tim by melo jit i vice nafty
ja tu pruzinu uplne zasrouboval,a t to nema takovy odpor a zacne to davat drive naftu, jest ekdyz nebude uplne nafoukany turbo
Jak obrousit osicku? - no jak pise iTD, procti csi to tu cele a budes vedet, sou tu i fotky, tak proc to psat znova
kdyz ta tycka pri pridani plynu vyjede, prida to naftu, da se to testnout i tak, jak mi radil reesha - vyndat kuzelku, pomalu pridavat plyn az vyjede ta osicka, az bude skoro cela venku, zasunout do cerpadla misto osicky nejaky sroubek - aby osicka nevypadla uplne a jet to projet v tu chvili mas hned od zacatku naplno pridanou naftu (cerpadlo si hned mysli, ze turbo uz tlaci na ma)
ciko - kdyz vyndas plastovy krouzek, pude kuzelka niz (zatlaci se niz) a tim by melo jit i vice nafty
ja tu pruzinu uplne zasrouboval,a t to nema takovy odpor a zacne to davat drive naftu, jest ekdyz nebude uplne nafoukany turbo
Jak obrousit osicku? - no jak pise iTD, procti csi to tu cele a budes vedet, sou tu i fotky, tak proc to psat znova
kdyz ta tycka pri pridani plynu vyjede, prida to naftu, da se to testnout i tak, jak mi radil reesha - vyndat kuzelku, pomalu pridavat plyn az vyjede ta osicka, az bude skoro cela venku, zasunout do cerpadla misto osicky nejaky sroubek - aby osicka nevypadla uplne a jet to projet v tu chvili mas hned od zacatku naplno pridanou naftu (cerpadlo si hned mysli, ze turbo uz tlaci na ma)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
- ACEMajky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 126
- Registrován: 22 led 2006, 23:48
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Jako Homeless - vzdy to ber tak, ze kdyz pridas plyn, vice to pojede, ale rozhodne ne se stejnou spotrebou - to by bylo nelogicke, takze kdyz tomu nalozis a vice ti to pojede, vice si to veme o kolik zhruba jiz napsal Homeless
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
pokud to někomu pomůže:
při cestě do chorvat. spotřeba 4,4L při 130km/h (3100ot).
po okreskách s občasným šlápnutím 5-5,5L (0-120km- 1800-5000ot)
a při delší jízdě v 80km/h 3,6L.
ve městě nevim-tama moc nejezdím
při cestě do chorvat. spotřeba 4,4L při 130km/h (3100ot).
po okreskách s občasným šlápnutím 5-5,5L (0-120km- 1800-5000ot)
a při delší jízdě v 80km/h 3,6L.
ve městě nevim-tama moc nejezdím

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
zdar nevedel by si zohnat aj mne tu plechovku ?ACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Chlapi, tak som dnes skusal postelovat turbo. Tu tycku pod turbom som zasroboval kolko isla (vid foto). Ked som dal dole hadicu sania, nasiel som aj ten imbus, tiez som zatiahol kolko isiel. Lenze! Auto uplne stratilo tah, cim to je? Pochybujem za sa plniaci tlak zvysil natolko ze treba prestavit davku nafty, alebo sa mylim? Je to 1,6TD SB, turbo Garrett. Audi 80.


Audi 80 1,6TD 59kW
[quote="ACEMajky"]turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak
zadar, a ako regulujes tlak ktory ti tlaci turbo, teda cim? ono myslim ze tieto vgt turba maju nejaky prednastaveny tlak tak okolo 1baru ale ako dostat viac. co sa stane ked neprerobis regulaciu?odfajcim turbo!?
zadar, a ako regulujes tlak ktory ti tlaci turbo, teda cim? ono myslim ze tieto vgt turba maju nejaky prednastaveny tlak tak okolo 1baru ale ako dostat viac. co sa stane ked neprerobis regulaciu?odfajcim turbo!?