jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

všude je to stejný- odpoj ovládací hadičku.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

no to toruba ma uz nehneva,
chcem zistit ako s cerpadlom... tak mam osicku vonku, ked vyndam ten plastovy kruzok, pojde to lepsie?? bude to citit??
a je tam pruzina ktora je osadena v takom tanieriku, ked ho viac zasrobujem davka pojde skor???
a posledne, ako mam obrusit tu osku???
opytam sa takto, o co ide v tom cerpadle, ked je ten kolik vonku abo vnutry?? kedy to ide lepsie??
viem ze ked to mam vonku a je vypaty motor, a dam plny tak ten kolik vystrely, cize vysvetlite kedy bude davat viacej paliva???
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

iTD - tak sem na to kouknul a u te kuzelky sem vyndal ten plastovy krouzek,a le rupla mi pri vymene naftovyho filtru rucni pumpa, takze sem nemel sanci to jeste porovnat

ciko - kdyz vyndas plastovy krouzek, pude kuzelka niz (zatlaci se niz) a tim by melo jit i vice nafty

ja tu pruzinu uplne zasrouboval,a t to nema takovy odpor a zacne to davat drive naftu, jest ekdyz nebude uplne nafoukany turbo

Jak obrousit osicku? - no jak pise iTD, procti csi to tu cele a budes vedet, sou tu i fotky, tak proc to psat znova

kdyz ta tycka pri pridani plynu vyjede, prida to naftu, da se to testnout i tak, jak mi radil reesha - vyndat kuzelku, pomalu pridavat plyn az vyjede ta osicka, az bude skoro cela venku, zasunout do cerpadla misto osicky nejaky sroubek - aby osicka nevypadla uplne a jet to projet v tu chvili mas hned od zacatku naplno pridanou naftu (cerpadlo si hned mysli, ze turbo uz tlaci na ma)
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
TDI GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 18 srp 2007, 11:45
Odpovědi: 0
Bydliště: červená voda

Příspěvek od TDI GT »

a ty tlaky? hodně se povida že praskne hlava.. na 1.6 GTD
corsa 1.5 T D JOY

Obrázek
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Když člověk neni idiot a nenakládá mu za studena, nemá plyn furt na podlaze a po svižný jízdě ho nechá vydejchat, tak neni problém. Foukám 1,5 b , mám upravenej korektor na čerpadle a pohoda ;)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

najeto už 30tis. km s úpravou, odvezlo mě to i do chorvat. a to sem to nešetřil. taky tlačím hodně.... závady?- klasika (dělal sem jen žhaviče a vstřiky)
přesně jak píše Homeless
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

a co povie nato spotreba?? ked ten vykon budem chciet vyuzit raz za cas?? predbiehacky a tak....
Uživatelský avatar
Homeless
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 04 srp 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Šluknovský výběžek

Příspěvek od Homeless »

Spotřeba vždycky záleží na tvojí pravé noze.
Pokud budeš jezdit stejným stylem, nezmění se.
Pokud budeš mít plyn pořád na podlaze, bude spotřeba třeba i o 2l víc.
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Jako Homeless - vzdy to ber tak, ze kdyz pridas plyn, vice to pojede, ale rozhodne ne se stejnou spotrebou - to by bylo nelogicke, takze kdyz tomu nalozis a vice ti to pojede, vice si to veme o kolik zhruba jiz napsal Homeless
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud to někomu pomůže:
při cestě do chorvat. spotřeba 4,4L při 130km/h (3100ot).
po okreskách s občasným šlápnutím 5-5,5L (0-120km- 1800-5000ot)
a při delší jízdě v 80km/h 3,6L.
ve městě nevim-tama moc nejezdím (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

ACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?

Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:

test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
zdar nevedel by si zohnat aj mne tu plechovku ?
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Bohuzel, ja ji pouzil ze svyho staryho turba - tak ji pouzi taky z turba co mas v aute ne?
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Nony
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 28 pro 2006, 22:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od Nony »

Chlapi, tak som dnes skusal postelovat turbo. Tu tycku pod turbom som zasroboval kolko isla (vid foto). Ked som dal dole hadicu sania, nasiel som aj ten imbus, tiez som zatiahol kolko isiel. Lenze! Auto uplne stratilo tah, cim to je? Pochybujem za sa plniaci tlak zvysil natolko ze treba prestavit davku nafty, alebo sa mylim? Je to 1,6TD SB, turbo Garrett. Audi 80.

Obrázek
Audi 80 1,6TD 59kW
Uživatelský avatar
ACEMajky
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 22 led 2006, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ACEMajky »

Optam se blbe, na co je ten imbus - mam jiny auto, a foto mi moc nenapovi - neni na nem toho moc videt
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi 114kW r.v.2006
Ford Escort Kombi 1,8TD 66kW r.v. 1997 - prodáno
Uživatelský avatar
MikiJojo
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 12 čer 2007, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od MikiJojo »

[quote="ACEMajky"]turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak

zadar, a ako regulujes tlak ktory ti tlaci turbo, teda cim? ono myslim ze tieto vgt turba maju nejaky prednastaveny tlak tak okolo 1baru ale ako dostat viac. co sa stane ked neprerobis regulaciu?odfajcim turbo!?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“