
propadava se brzda!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33705
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Samozřejmě že jsem to už pobrzdil když začne šlapat abs, tak mi to ten pedál přizvedne, ale je to pořád stejný a hlavně to nedělalo. prostě než jsem si tady tenle topic přečetl , tak jsem měl jasno že odešel hlavní bzdový válec, ale teď jsem nalomenej. No zkusím tam hodit starší a uvidím.Přece musí být logické vysvětlení proč padá.
Před chvílí jsem vyšlapával přední zadřený svěrák /levý mám rozepřený železem/a šlapu až na podlahu co můžu a pak vylezu a pístek se ani nehnul...Tak jsem zvědav, kde tlak utekl, nikde nic....../Mitsubishi/
Ale u VW je fakt, že tahle záhada je častá, a pedál jde až podivně lehce až k podlaze..Ale pouze s ABS, ne?

Ale u VW je fakt, že tahle záhada je častá, a pedál jde až podivně lehce až k podlaze..Ale pouze s ABS, ne?
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33705
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jericho-3 píše:Před chvílí jsem vyšlapával přední zadřený svěrák /levý mám rozepřený železem/a šlapu až na podlahu co můžu a pak vylezu a pístek se ani nehnul...Tak jsem zvědav, kde tlak utekl, nikde nic....../Mitsubishi/![]()
Ale u VW je fakt, že tahle záhada je častá, a pedál jde až podivně lehce až k podlaze..Ale pouze s ABS, ne?
já zas nechápu že projedu se s autem do bzence a zpět nebo po sněhu, mám i projetou rovnou louku, dám brzdám mazec a pedál je tvrdý, a spousta lidí mi píše že to nepomohlo mně vždy

Jen pro zajímavost, jak jsem psal, že se mi propadával pedál, a že ho mám zapřený ŽELEZEM, tak jsem vůl, vedle železa jsem tam měl kus tvrdé dřevěné latě...A pořád mi to nešlo, tak jsem se naštval a dal tam kladívko, pedál ztvrdl , já zabral a píst se utrhl /byl velký průměr 60 mm/ a postupně jsem ho vytlačil..Takže to zkurvené dřevo, které bylo jen trochu pomáčklé , při velkém tlaku uhnulo a pedál dojel dlů..Je to podobné, jako když se vymění destičky a chvilku trvá, než si sednou, tak je to měkké..Většinou s padáním má každý problém, když něco s brzdami dělá..Dokonce i když jen zatlačí válečky a například rozhýbe zarezlé posuvné čepy svěráku..Sečtou se vůle - nesedlé destičky/a ještě k tomu když mají mechovou stranu dotyku s válcem/a kotouče,, vůle v uložení čepů, popř. horší hadice a je pedál dole..A když se dělají všechna kola najednou, je to tragedie...Buď použít Milošovu brutální metodu, nebo chvíli šlapat do hoven a doufat, že to přirezne a sedne... 

nepropadat panice...
Ja som sa ojebabral a kúpil nový brzdový válec - bez zmenypetr petr píše:Já jsem právě na brzdy vůbec nešahal začlo to samo padat. Někde se mi válí hlavní válec, tak ho vyměním a aspoň uvidím. Dám pak vědět jestli přestane padat.

Dnes som 3x vyskúšal milošov postup a vyzerá že sa to trošku zlepšilo.
Čo ma viac trápi je že keď šlapnem na brzdu tak normálne brzdí, ale keď úplne pustím pedál a rýchlo znova šlapnem(do sekundy) tak to brzdí o polovicu slabšie

Že by nestíhal podtlak?
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
ahoj potreboval bych radu byl sem na stk a na kontrole brzd rozdilny ucinek cca 30 % mezi pravou a levoustranou, navic se propada pedal seslapnu a po chilince kousek klesne a drzi pak zase klesne a drzi prej by to mohl delat hlavni brzdovej valec ,auto octavia 1,9 66 kw AGR najeto cca 250 tis podotykam ze ABS to nemá dekuji za rady
jeste jeden dotaz hlavni valec nemecka prvovyroba 2000 kč a potom vyrobce topran 700 kč ma nekdo zkusenosti s tim topranem prej je to taky nemec (Německá značka TOPRAN patřící společnosti HANS PRIES dodává kvalitní náhradní díly na vozy koncernu VW, Opel, Ford, Mercedes, BMW, Peugeot, Citroen, Renault nebo Dacia. Oblibu mezi motoristy získala především díky širokému sortimentu.) dik moc
jeste jeden dotaz hlavni valec nemecka prvovyroba 2000 kč a potom vyrobce topran 700 kč ma nekdo zkusenosti s tim topranem prej je to taky nemec (Německá značka TOPRAN patřící společnosti HANS PRIES dodává kvalitní náhradní díly na vozy koncernu VW, Opel, Ford, Mercedes, BMW, Peugeot, Citroen, Renault nebo Dacia. Oblibu mezi motoristy získala především díky širokému sortimentu.) dik moc
Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33705
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dela to jak predek tak zadek na zadnich brzdách je vse nove krom bubnu vse odvzdusnene kdyz to bylo na valcu tak zabrzdil zadek a na budikach bylo videt jak ta prava strana povolila asi v tu dobu kdy se propadl pedal jeste me ceka vymena kotoucu a desek ve predu a pokud je to valcem tak i ten valec 

Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33705
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
zkusim to na stk ,co ten propadajici pedal muze byt spatnej hlavni brzdovy valec ? dopoledne sem rozdelal zadni levej buben a co me prekvapilo ze sem buben stahl aniz bych musel klinek zatlacit na horu ,buben ma vybrousenej rantl tak to asi ten klinek moc neplnil svou funkci ,po opetovnem slozeni a seslapnuti brzdy klinek zaskocil tak snad to bude cajk dik za rady 

Octavia 1,9 TDI,AGR,trysky 764,EGR OFF,