Omyly automobilizmu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvanácetrojka byla pomsta a ukázka na jedné straně omezenosti tehdejšího režimu, kdy konstruktéři byli svázáni omezeními , které socialistické hospodářství vyžadovalo a podle toho to dopadlo..Její vývoj trval 1o let, než to začalo trochu jezdit. A tenhle výtvor měl 17 vyjímek, protože nesplňoval normy, které byly předepsány pro provoz na komunikacích..Když ten sráč člověk opravoval, styděl jsem se, že tohle stvořili moji spoluobčané s vysokoškolským vzděláním ..Byla to prostě ostuda, pouze lze omluvit agregát s převodovkou pocházející z předválečného Populara,co vše vydržel v takové zátěži..A když náš VICE Mistr Světa F. Šťastný byl vpuštěn na západ na ostrov Mann, kde většinu hochů vyprášil, tak jel v tomhle sráči v havarijním stavu, k posměchu všech závodníků..Ostuda je prostě národní česká vlastnost..
nepropadat panice...
nebulus píše:Tiež je sila že sa tento neuveriteľný krám a křáp vyrábal do roku 1999! A ešte sa majiteľ TAZ-ky sťažoval že to nikto nekupuje, ani štátne podniky a pritom je to plne porovnateľné s konkurenciou. Ktovie na čom ten človek fičal
omyl hochu do roku 2008
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 750
- Registrován: 29 dub 2009, 18:25
- Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354
esi som dobre pocul,tak tam bolo v tom videu že sa vyrábal do revolucie 89...
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
stanekjozef@gmail.com
Osobně bych jej neodsuzoval, splnil to, k čemu byl určen. Jeho jednoduchost předurčovala jeho vysokou spolehlivost a účelnost..Mnoho dnešním skvostů zatočí s peněžkou majitele a dostane jej do stresu, že je to ostuda.Velká část tehdejších majitelů vzpomíná, jak mu Trabant postavil barák, byl schopen vydržet velké přetížení a prostě jezdil...Samozřejmě dnes, když člověk řídí tento vůz/já se celou dobu chechtal/ si uvědomí, jak málo stačilo k tomu, aby člověk mohl cestovat. Na něm je vidět, jak pokročila hlavně naše touha po komfortu a reprezentaci.Samozřejmě musíme vycházet z tehdejších reálií, kdy se na kafe do Paříže prostě nejezdilo..Na autě bylo vidět, že jej sice tvořili východní Němci, ale pořád to byli Němci..V tom dobrém slova smyslu.. 

nepropadat panice...
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
ja na traboska nedam dopustit, kdyby dnes byla moznost koupit novyho, jdu do nej, to byl tak vernej stroj, nezklamal ani v zime, vyskakal ze vseho. tady na jednom srazu byl trabosek facelift 2010, na vyfuku vodni vymenik a el. kompresor a to vse zmaknuty na climatronik, central dalka, interier z mini, no proste bomba, lidi tomu fanatikovy nabizeli za nej 15000eur, a nedal, je to nejakej fanda z madridu, a ma i velorex, kterej ceka na facelift, uz ma doma asi 10 takovejch starejch aut z vychodniho bloku (nechybi moskal ani zaporozec)jericho-3 píše:Osobně bych jej neodsuzoval, splnil to, k čemu byl určen. Jeho jednoduchost předurčovala jeho vysokou spolehlivost a účelnost..Mnoho dnešním skvostů zatočí s peněžkou majitele a dostane jej do stresu, že je to ostuda.Velká část tehdejších majitelů vzpomíná, jak mu Trabant postavil barák, byl schopen vydržet velké přetížení a prostě jezdil...Samozřejmě dnes, když člověk řídí tento vůz/já se celou dobu chechtal/ si uvědomí, jak málo stačilo k tomu, aby člověk mohl cestovat. Na něm je vidět, jak pokročila hlavně naše touha po komfortu a reprezentaci.Samozřejmě musíme vycházet z tehdejších reálií, kdy se na kafe do Paříže prostě nejezdilo..Na autě bylo vidět, že jej sice tvořili východní Němci, ale pořád to byli Němci..V tom dobrém slova smyslu..
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Trabiho v kombiku jsem také měl. V té době super, odvezl vše, nebyl potřeba ani vozejk. Konstrukce jednoduchá, problém byl trochu v zimě s topením, topilo to jen pod plynem do kopce, z kopce mi zamrzala okénka.
Rezlo to jako všechna auta v té době akorát to na povrchu nebylo vidět. Věřím, že když to autíčko má někdo vymakaný, že je to paráda a možná se z nostalgie i zasteskne. Ale na druhou stranu, dnes v tom provozu bych si do toho nesedl. Podívejte se jak při havárce dopadne posádka např. Felicie natož pak Trabantu. Když opomenu ty dnešní "spotřebky" tak jeden plus jim upřít nelze a to je bezpečnost (na vyjímky). 


Jasně, když si vzpomenu, co člověk vyváděl s tehdejšími "bezpečnými" auty, běhá mráz po zádech. Když jsem udělal hodiny na kostkách ve Velorexu, kterého jsem testoval po opravě a člověk byl vlastně jen v lantuchu , kterou drželo pár trubek ze stanu, mám husí kůži...Jsme hold moc informováni o následcích a současně změkčilí...
nepropadat panice...