S3 1.8t přestane přeplňovat

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

S3 1.8t přestane přeplňovat

Příspěvek od alesxt600 »

ahoj prosím o radu,pomoc,zkušensot

s3 - po ohřátí turba přstane přeplňovat,když vyrazim a je ještě jakštakš studená tak přepňuje,jakmile začnu zatěžovat motor na max ztratí se plnící tlak,po přeřazení opět nastoupá a po krátké chvilce opět padne.závady nehlásí žádné,WG zkontrolován - aktuátor bez úniku,vedení bez úniku,N75 vyměněn,přívod do N75 v pořádku.

udělal jsem log aspoň nějaký,dám ho sem,mrkněte na to.pokud budete chtít jakýkoli jiný,napiše,udělám

díky

http://uloz.to/xrWUnuPK/log-01-114-118-115-csv
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

nikdo nic neříká :? snad to není nějaké stále omílané téma,při hledání sem nic podobnýho nenašel...
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

prasklá skříň dmychadla to byla,s tím se nikdo nesetkal???
mě neřikejte že tady všichni jezdíte s tdi a hádáte se jen o tom kolik vám to žere.... (hm)
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

takze po vymene tej prasknutej skrine je to v poriadku?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

to se ještě nevi,ale rozpraskany je to fest.shani se jina skřiň nebo cely turbo.jeslti někdo vi o nějake k04-023 dejte vědět.no a jestli to neni tim že je skřiň uplně na šrot tak už nevim a prodam to (wallbash)
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

1.8 TSI superb, trochu jinej motor ale na Wastegate taky prasklina a neudržel tlak, jen špička a pak dolu. Po výměně turba OK.
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

koukal někdo na ty logy? jinak dal sem tam novy turbo orig bw a je to furt stejný...
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

zipoman píše:1.8 TSI superb, trochu jinej motor ale na Wastegate taky prasklina a neudržel tlak, jen špička a pak dolu. Po výměně turba OK.
A požadavek držalo stejny,alebo tež klesal?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

požadavek zůstává,tlak padá
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jakej soft?jak k závadě došlo.
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

soft r32tm ,závada nenaskakuje žádná
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

ahoj zkus nalogovat kanál 2,3,115 a 3,114,115. a zkus teda po zahřátí odpojit aktuátor (hadičku na N75) a zkus to projet. Opatrně na plyn, a při vyšších otáčkách tomu dej, a jestli máš budík tlaku turba, tak by to mělo tlačit 2 bary, ale nedrž to dlouho, jen par sekund jinak spadne do nouzaku, a musíš znova nastartovat.
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

a co tlaky motoru?
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

nepředpokládám že by to nemělo tlaky,olej to nežere.takže jen tak pro kontrolu jsem udělal první a druhej válec 10 a 10atm.na logách se pracuje
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

seatjiritoledo píše:ahoj zkus nalogovat kanál 2,3,115 a 3,114,115. a zkus teda po zahřátí odpojit aktuátor (hadičku na N75) a zkus to projet. Opatrně na plyn, a při vyšších otáčkách tomu dej, a jestli máš budík tlaku turba, tak by to mělo tlačit 2 bary, ale nedrž to dlouho, jen par sekund jinak spadne do nouzaku, a musíš znova nastartovat.
logy:
http://uloz.to/x2gptg7N/log-01-002-003-115-csv
http://uloz.to/x2tGVtK1/log-01-004-114-115-csv

hadičku jsem zkoušel už dávno,tlak se chová uplně stejně
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“