
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravím borci, projel jsem celych tech 120 stranek a uprimne pred nekteryma vazne smekam, taky neco takoveho rozjizdim, zatim bych se chtel poptat jestli neznate nekoho kdo dela za rozumnou cenu cerpadla a popripade jestli se nekomu doma nevali nejaka mechanika 

Bmw E36 325Td rv.92 StraightPipe
Bmw E36 325Td rv.93
Bmw E36 325Td rv.93
Motor
vim ze je to dalsi blbej dotaz ale nemel by nekdo motor z td/tds chci jeden predelat na mechaniku protoze v mojem odchazi cerpadlo ale nemuzu auto odstavit protoze se momentalne bez nej neobejdu nejlit za nejakou rozumnou cenu klidne i holej bez cerpadla nejlip do 100km od brna 

Bmw E36 325Td rv.92 StraightPipe
Bmw E36 325Td rv.93
Bmw E36 325Td rv.93
Ahoj, nejsem zadny odbornik ale mas zapojenej tlakovej pridavac? Mam sice 12mm hlavu ale v otackach je to bez nej taky mrtvy.zahy píše:ahoj,tak uz jezdim na mechanice,ale furt to neni ono,auto jede krasne do 3,5tis pak to neda naftu,cim to muze byt ?mam spatne nastavenou davku?
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Tak si tu davku zkus zvysit. To je asi to nejmensi. Pak uvidis jestli je nejaka zmena. Ja osobne mam na ty vetsi hlave problem s podavackou. Je to pekne znat na neutral,kdyz dam plnej, cerpadlo mi pretrha naftu a auto zakucka a chcipne..
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Cerpadlo jsem si nechaval delat.. Na to jsem kratkej..
udelany bude 100pro dobre stavel mi ho PAN cerpadlar tady z fora.. Ta podavacka v otackach nestiha. Kdyby to byl ten omezovac tak to pak chytne na cvrnk ne? Ja kdyz pak hned startuju nechce to chytnout.. Je videt ze to nema naftu. Kdyz nejdriv necham podavacku par vterin makat chytne to na otoceni.
Je to jenom muj dojem treba to dela neco jineho. Me to nevadi, nikde auto na neutral neturuju z toho jsem vyrost

Je to jenom muj dojem treba to dela neco jineho. Me to nevadi, nikde auto na neutral neturuju z toho jsem vyrost

Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Cus, nemate nekdo zkusenosti s 2052v na mechanice s 12mm hlavou? Cetl jsem tu ze ma paradni spodek.. Omega je pod 2000 ot uplne mrtva.. Zajimalo by me co na ty saze rika regulace. Jezdil ne nem nekdo delsi dobu..?
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Pokud máš auto v popisu, tak bych asi 2052 nedával. je to dost malé turbo. Dej tam 2260. spodek má taky krásnej a tím pádem na běžné ježdění super.
Já měl 2052 na 10mm mechanice a je fakt, že to mělo už při 1500 ot plný tlak 1,7 baru.
Já měl 2052 na 10mm mechanice a je fakt, že to mělo už při 1500 ot plný tlak 1,7 baru.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Hele chlapy, koupil jem za slušný peníz 2556. po namontování, zatím žádná sláva jede to uplně normálně jako s tím malým turbem. Ale mám v plánu ještě vyměnit čidlo taku ( příští týden mi ho kámoš přiveze ) a pak načipování. Jen mě zajímá jestli to pak pojede, nebo mám raději dát nějaké menší turbo ?
Jsem šťastným majitelem BMW 525 TDS už od roku 2008 

Takhle by se mi to libilo, 1500ot a plny tlak..Nad 2260 jsem taky premyslel..To by se melo vejit bez uprav ne? Vejde se dolu a pasuje na vyfukovku...? premyslim jak nejlip vychytat ovladani regulace... Neco jednoduchyho ale dobre nastavitelnyho...dawe2706 píše:Pokud máš auto v popisu, tak bych asi 2052 nedával. je to dost malé turbo. Dej tam 2260. spodek má taky krásnej a tím pádem na běžné ježdění super.
Já měl 2052 na 10mm mechanice a je fakt, že to mělo už při 1500 ot plný tlak 1,7 baru.
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket