Audi A4 B5 1996
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
spodok AWX,hlava ASV upravena,vacka dbilas 260°,Firad 120,12mm,gtb2260v,sw maff off,pritlacak sachs race engineering lamela helix autosport organika 240mm a 5q:)
fullscreen:
http://postimg.org/image/u7rfe8axr/
fullscreen:
http://postimg.org/image/u7rfe8axr/
Naposledy upravil(a) gabo00000 dne 26 kvě 2015, 22:21, celkem upraveno 1 x.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
- honza.biker
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 404
- Registrován: 02 dub 2009, 18:19
- Bydliště: Vřesovice
pridavat by sa este dalo ale pockame na leto ze ake bude maximalne EGT...este mozno sa to trosku doladi ale na to ze to nebolo ladene na brzde som spokojny..
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
gabo00000 píše:spodok AWX,hlava ASV upravena,Firad 120,12mm,gtb2260v,sw maff off,pritlacak sachs race engineering lamela helix autosport organika 240mm a 5q:)
fullscreen:
http://postimg.org/image/u7rfe8axr/
ten nabeh slaby. krutak dole je tak schvalne? alebo uz viac neslo.
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
vacku som pridal do popisu
nabeh je aj kôli dymu slabi ale hlavne preto lebo je to v aute s prednym nahodnom.
hore by sa este mozno dalo nalozit ale chceme pockat na leto a odskusat to na dialnici ake bude egt
nabeh je aj kôli dymu slabi ale hlavne preto lebo je to v aute s prednym nahodnom.
hore by sa este mozno dalo nalozit ale chceme pockat na leto a odskusat to na dialnici ake bude egt
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
nie som ziadny odbornik ani nic take ..ale nieco malo uz viem ..a nejake upravy s autami uz mam za sebou tiez..aj rotackyr.martinec píše:už je to tady
nepřijde mi to vůbec špatný na rotačku.kolik jich je nad 300+ ?
a mít cca 530Nm ve 4000 ot. nemá jen tak každy
v čem vidíš problém Jordee?
.. auto pouzivam na bezne jazdenie ..
a ten spodok by mi proste chybal.. a preto ja moc nechapem ked niekto ma vykon a krutak co zaposoby , ale spodok slaby. preto otazka ci to je mienene alebo proste strop hw a and/or upravcu.
je mi jasne ze na rotacke sa to nahana tazko, ale da sa to o cca 80-90 Nm viac v 2000 otackach..taky priebeh najdes aj tu v grafoch na rotacke.
proste ak s tym len nezavodi, pride mi taka uprava trochu kontraproduktivna. je to len moj nazor s pohladu bezneho jazdenia..a obcasneho uletu, co si myslim ze je tu tak 90% ludi. a tento nazor mi nik nevezme ..tak ako aj vyhody el.regulacie.
jednoducho viac sa mi vidia upravy ..a som nim nakloneny ...kde je priebeh aj so spodkom..aj ked tam bude menej koni ...v beznom jazdeni to bude pouzitelnejsie.
GIV var asz 4mot upraveny
merane bolo na brzde bez retarderu,verim ze na brzde s retarderom by sa ukazalo viac nm na spodku..ale tak jordee ukaz nejake grafy rotacky s 2260,ako inspiraciu myslim btw.na 5q v a4 b5 toto postacuje bohate,treba sa povozit,toci do 5500ot bez zavahania
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
vysvetlenie nabehu je jednoduche tak sme to chceli mat
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK