Audi A4 B5 1996

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Soft je odomna,ale len ten s 2260vk
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

spodok AWX,hlava ASV upravena,vacka dbilas 260°,Firad 120,12mm,gtb2260v,sw maff off,pritlacak sachs race engineering lamela helix autosport organika 240mm a 5q:)

Obrázek


fullscreen:

http://postimg.org/image/u7rfe8axr/
Naposledy upravil(a) gabo00000 dne 26 kvě 2015, 22:21, celkem upraveno 1 x.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
honza.biker
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 02 dub 2009, 18:19
Bydliště: Vřesovice

Příspěvek od honza.biker »

To už je pěkné :) gratuluju k odlazení.
Audi A4 B8 3.0 TDI 176KW S-line Avant Quattro
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

12mm hlava zexel?
Po 4000rpm to trosku upada...
Inak hodnoty pekne, gratulujem.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

pridavat by sa este dalo ale pockame na leto ze ake bude maximalne EGT...este mozno sa to trosku doladi ale na to ze to nebolo ladene na brzde som spokojny..
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jaká vačka ?:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

gabo00000 píše:spodok AWX,hlava ASV upravena,Firad 120,12mm,gtb2260v,sw maff off,pritlacak sachs race engineering lamela helix autosport organika 240mm a 5q:)

Obrázek


fullscreen:

http://postimg.org/image/u7rfe8axr/

ten nabeh slaby. krutak dole je tak schvalne? alebo uz viac neslo.
GIV var asz 4mot upraveny
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

už je to tady
nepřijde mi to vůbec špatný na rotačku.kolik jich je nad 300+ ?
a mít cca 530Nm ve 4000 ot. nemá jen tak každy
v čem vidíš problém Jordee?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

vacku som pridal do popisu ;)

nabeh je aj kôli dymu slabi ale hlavne preto lebo je to v aute s prednym nahodnom.

hore by sa este mozno dalo nalozit ale chceme pockat na leto a odskusat to na dialnici ake bude egt
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

r.martinec píše:už je to tady
nepřijde mi to vůbec špatný na rotačku.kolik jich je nad 300+ ?
a mít cca 530Nm ve 4000 ot. nemá jen tak každy
v čem vidíš problém Jordee?
nie som ziadny odbornik ani nic take ..ale nieco malo uz viem ..a nejake upravy s autami uz mam za sebou tiez..aj rotacky
.. auto pouzivam na bezne jazdenie ..

a ten spodok by mi proste chybal.. a preto ja moc nechapem ked niekto ma vykon a krutak co zaposoby , ale spodok slaby. preto otazka ci to je mienene alebo proste strop hw a and/or upravcu.

je mi jasne ze na rotacke sa to nahana tazko, ale da sa to o cca 80-90 Nm viac v 2000 otackach..taky priebeh najdes aj tu v grafoch na rotacke.
proste ak s tym len nezavodi, pride mi taka uprava trochu kontraproduktivna. je to len moj nazor s pohladu bezneho jazdenia..a obcasneho uletu, co si myslim ze je tu tak 90% ludi. a tento nazor mi nik nevezme ..tak ako aj vyhody el.regulacie.

jednoducho viac sa mi vidia upravy ..a som nim nakloneny ...kde je priebeh aj so spodkom..aj ked tam bude menej koni ...v beznom jazdeni to bude pouzitelnejsie.
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

neake videjko bude?
celkom by ma zaujimalo ako je to s dymivostou...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

merane bolo na brzde bez retarderu,verim ze na brzde s retarderom by sa ukazalo viac nm na spodku..ale tak jordee ukaz nejake grafy rotacky s 2260,ako inspiraciu myslim ;) btw.na 5q v a4 b5 toto postacuje bohate,treba sa povozit,toci do 5500ot bez zavahania
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

vysvetlenie nabehu je jednoduche :) tak sme to chceli mat :)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“