Motor 1.8TSi přeskočený rozvod

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

octavia.TDI píše:když o tom takle vsichni vite proc si nenechate vymenit napinak a v klidu nejezdite ??? většinou když to lidem navrhnu nemaji s tim problém a firma uz vůbec ne... mají klid a je to,skodovka to proplaci do 4let na kulanci,dal uz nic moc nedaji.
Protože ještě donedávna ti ta výměna nepomohla. Napínáky byly nevhodné na danou aplikaci. Bylo několik inovací napínáku a sralo se to furt. Teď mají nový s úplně jinou konstrukcí a je otázkou, jestli to bude OK.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39

Příspěvek od octavia.TDI »

VW ten napinak pouziva přes dva roky :) taky vedeli proc a motory drzeli, slo o to kdo dřív se to tam odvazi dat ;) motor byl stejne konstrukce na rozvodech nic co by bylo zasadne jiného takze to tam slo hned.


....a pokud by i ten puvodni nevydrzel a do dvou let se to podělalo tak by ti to skodovka zaplatila ,pokud by si mel fakturu o oprave a doklad o koupi ze skoda... dostrkat sem reklamoval dily ve skodovce a nebyl nikdy zadny problem
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

octavia.TDI píše:VW ten napinak pouziva přes dva roky :) taky vedeli proc a motory drzeli, slo o to kdo dřív se to tam odvazi dat ;) motor byl stejne konstrukce na rozvodech nic co by bylo zasadne jiného takze to tam slo hned.


....a pokud by i ten puvodni nevydrzel a do dvou let se to podělalo tak by ti to skodovka zaplatila ,pokud by si mel fakturu o oprave a doklad o koupi ze skoda... dostrkat sem reklamoval dily ve skodovce a nebyl nikdy zadny problem
Ano, přesně jak říkáš, proto moje první otázka v tomto vlákně byla ohledně ročníků... :)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21

Příspěvek od zrno »

dhfool píše: Bylo několik inovací napínáku a sralo se to furt. Teď mají nový s úplně jinou konstrukcí a je otázkou, jestli to bude OK.
o konkrétne akom novom napínaku je tu reč?

myslíte ten "K"čkový typ 06K109467K ?
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ano.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

Hojte omlouvam se predem za trochu jine tema,ale u stejneho motoru...na 118kw OII je zasekle turbo...myslel jsem nejdrive ze je reg.ven.ko ale pokusil jsem se zatocit s turbinou a ono nic...

Jak je to s poruchovosti turb ci jakou pricinou toto vznika na techto motorech?? Nerad bych dal nove a za tyden rup zas ko...

Diky
zrno
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 18 led 2014, 17:21

Příspěvek od zrno »

..podla mojich informacii, netrpia turbiny u motorizacii 1.8, 2.0tsi skrze celeho VAG nijakou zvlastnou poruchovostou o ktorej by bolo treba sa zmienovat.
Poruchy ak su, tak len velmi ojedinele.. a to dane bud zanedbanou udrzbou, vadnym konkretnym kusom, ci prasackym zaobchadzanim..alebo kombinaciou tychto faktorov.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

Dekuji "zrno"... Potrebuji nejake info o tomhle typu. Slo mi hlavne o to zda nemaji treba motory problem s mazanim ci nejakou takovou vychytavku. Vyzpovidam majitele.
Uživatelský avatar
váha
Aktivista
Příspěvky: 3874
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

VPetr píše:Dekuji "zrno"... Potrebuji nejake info o tomhle typu. Slo mi hlavne o to zda nemaji treba motory problem s mazanim ci nejakou takovou vychytavku. Vyzpovidam majitele.
ne jen mají problém s napínákama a do modelového roku 2010 se jim občas stane že se upálí ventil a spadne (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Chlapi,nemáte někdo nějaký info,nebo obrázek z ELSY nebo jako se tomu nadává, jak ty rozvody nastavit po výměně řetězu a napínáku?
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51

Příspěvek od Kolix »

Mě přijde pitomost to nechat vyměnit v servisu u někoho koho ani neznám, v dobrý vůli mě tam dá nový napínák a najede to třeba zase jen 30-40 tis km a klekne to.Pak dojedu do Škodovky a oni poznají že se v tom někdo hrabal a místo novýho motoru mě pošlou do ... :( Na nikom si pak nic nevezmu...

V TOM vidím já problém :?
yz.vasek
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 22 kvě 2015, 10:50

Příspěvek od yz.vasek »

pokornasek.pepan píše:ted zrovna tu mam ctyri potkany, najeto od 60 do 100tis. ,nejstarsi je 2009 a u všech je stejny problém,vadnz napinak retezu...
ještě nebyl problém ze by byl spatny tlak oleje..
Nevíte někdo kolik taková oprava vyjde cenově? :? javascript:emoticon(':?')
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ahoj, ten původní napínák, podle VW TPI by neměl být vyjetý víc jak 4zuby. Máte s tím zkušenost? Kontroloval jsem OII 2010, cca 68t km, a jsme na třetím zubu. Nechat vyměnit preventivně za poslední typ? Motor je jinak OK, start bez cvakání/rachotu, olej měněn po 15t km. Dík za reakce ;)

Tady je to TPI
http://ulozto.cz/xTv8F5uP/technicka-pro ... 5206-7-pdf
Naposledy upravil(a) Rayx dne 28 říj 2016, 08:21, celkem upraveno 1 x.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Dal jsem to na skodahome, dam i sem, třeba to pomůže.

Ještě jsem hledal, a narazil na Škoda TPI 2024485/7, který řeší to samý, vadný napínák při studeném startu a jeho výměna za zesílené K provedení. To TPI 2025206_7 je VW, takže i Škoda k tomu má pokyny ...

http://ulozto.cz/xb5vptZw/skoda-technic ... 4485-7-pdf

Tady se řešilo už také, i na britskoda maj hezkej seznam skokanů ... http://www.briskoda.net/forums/topic/26 ... -failures/

Tak to budem muset s výměnou nějak pořešit.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“