opakované utržení šroubu vratné kladky AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
opakované utržení šroubu vratné kladky AHF
Kluci na kolenou na Vás prosím o radu,
před měsícem se spustil šílenej koloběh potkávaní motoru na mé audi dole v podpisu...
utrhl se šroub od vratné kladky( té velké, pouzívám rozvodovou sadu na AHF),samozrejmě ohlé ventily...hydra proražená...
opravil jsem to a za týden se mi stalo to stejné, zase ve stejném místě opět ventily, opět hydra....
opravil jsem, všude dal nové kladky... koupil jsem novou spodní řemeničku origo....dal jsem zesílený šteft do bloku 12mm
a hádejte co se mi stalo 15 minut zpět...3x potkanej stejnej motor do měsíce to nechápu
opět potkáno... co tam proboha může způsobovat takovej odpor že mi to trhá tu kladku.
Vodní pumpa nová, čerpadlo se dalo protočit klíčem, kladky všechny nové.
ps: předem upozorňuju, že nemám náladu na kecy typu tak to asi neumíš...žádám radu
před měsícem se spustil šílenej koloběh potkávaní motoru na mé audi dole v podpisu...
utrhl se šroub od vratné kladky( té velké, pouzívám rozvodovou sadu na AHF),samozrejmě ohlé ventily...hydra proražená...
opravil jsem to a za týden se mi stalo to stejné, zase ve stejném místě opět ventily, opět hydra....
opravil jsem, všude dal nové kladky... koupil jsem novou spodní řemeničku origo....dal jsem zesílený šteft do bloku 12mm
a hádejte co se mi stalo 15 minut zpět...3x potkanej stejnej motor do měsíce to nechápu
opět potkáno... co tam proboha může způsobovat takovej odpor že mi to trhá tu kladku.
Vodní pumpa nová, čerpadlo se dalo protočit klíčem, kladky všechny nové.
ps: předem upozorňuju, že nemám náladu na kecy typu tak to asi neumíš...žádám radu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud si přesně dodržel montážní postup, včetně momentů, použití přípravků, všechno vyčistil a vyfoukal, tak jedině zde http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0622,d.bGQmeeiro píše:to není řešeni přece .. něco to musí způsobovat ne ?
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
do hlavy na hydra jsou kanaly oleje ok? je to jakoby nechteli chodit hydra a dela to odpor na vacku, ale to me jen tak honem napadlo.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a co hydra? pruzej nebo jsou tvrdy jak beton? muzou bejt zaladovany bordelem, ja je vzdycky vymackavam v nafte a vzdy z nich vyplavou cucky
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
moznosti podla mna:
1) nespravne usadene cerpadlo (konzola) na bloku PD, os cerpadla nieje rovnobezna s osami kluky a vacky-remen ma tendenciu sklzavat a tym sa natahuje/zvysuje napnutie remena.
2) zvyseny odpor na cerpadle/vacke sposobuje zvysene napnutie remena az po klukovu remenicu, za klukovou remenicou dochadza k ,,uvolnovaniu" remena.
Viac sa priklanam k 2. moznosti, lebo vytvara striedave pnutie-ustrihnuty steft.
Nic co by uz meeiro nevedel
1) nespravne usadene cerpadlo (konzola) na bloku PD, os cerpadla nieje rovnobezna s osami kluky a vacky-remen ma tendenciu sklzavat a tym sa natahuje/zvysuje napnutie remena.
2) zvyseny odpor na cerpadle/vacke sposobuje zvysene napnutie remena az po klukovu remenicu, za klukovou remenicou dochadza k ,,uvolnovaniu" remena.
Viac sa priklanam k 2. moznosti, lebo vytvara striedave pnutie-ustrihnuty steft.
Nic co by uz meeiro nevedel
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF