opakované utržení šroubu vratné kladky AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

opakované utržení šroubu vratné kladky AHF

Příspěvek od meeiro »

Kluci na kolenou na Vás prosím o radu,

před měsícem se spustil šílenej koloběh potkávaní motoru na mé audi dole v podpisu...

utrhl se šroub od vratné kladky( té velké, pouzívám rozvodovou sadu na AHF),samozrejmě ohlé ventily...hydra proražená...
opravil jsem to a za týden se mi stalo to stejné, zase ve stejném místě opět ventily, opět hydra....

opravil jsem, všude dal nové kladky... koupil jsem novou spodní řemeničku origo....dal jsem zesílený šteft do bloku 12mm

a hádejte co se mi stalo 15 minut zpět...3x potkanej stejnej motor do měsíce to nechápu

opět potkáno... co tam proboha může způsobovat takovej odpor že mi to trhá tu kladku.

Vodní pumpa nová, čerpadlo se dalo protočit klíčem, kladky všechny nové.

ps: předem upozorňuju, že nemám náladu na kecy typu tak to asi neumíš...žádám radu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žádná chyba druhý motor ;)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

to není řešeni přece .. něco to musí způsobovat ne ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

asi to neumíš
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

meeiro píše:to není řešeni přece .. něco to musí způsobovat ne ?
pokud si přesně dodržel montážní postup, včetně momentů, použití přípravků, všechno vyčistil a vyfoukal, tak jedině zde http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0622,d.bGQ
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

do hlavy na hydra jsou kanaly oleje ok? je to jakoby nechteli chodit hydra a dela to odpor na vacku, ale to me jen tak honem napadlo.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

to by asi cvakalo aji ne ?? hlava byla u hlavare... ten mi rekne ze jsem se zblaznil ted na potreti...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ja doufam ze tentokrat se to nepotkalo bylo to hned pri startu ani to nechytlo... jen odletela kladka... to by me trochu potesilo...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

a co hydra? pruzej nebo jsou tvrdy jak beton? muzou bejt zaladovany bordelem, ja je vzdycky vymackavam v nafte a vzdy z nich vyplavou cucky
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

dvakrat nova sada... uz z toho budu mit 24ventil :-D
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ono to ujelo asi 96km... a pri startu rana a uz mi to bylo jasny....
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

vrta mo to hlavou, jak mne neco napadne dam vedet :(
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a ta kladka ti upadla jak

zalomil se šroub, nebo se vyšrouboval?
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Zalomil...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

moznosti podla mna:
1) nespravne usadene cerpadlo (konzola) na bloku PD, os cerpadla nieje rovnobezna s osami kluky a vacky-remen ma tendenciu sklzavat a tym sa natahuje/zvysuje napnutie remena.
2) zvyseny odpor na cerpadle/vacke sposobuje zvysene napnutie remena az po klukovu remenicu, za klukovou remenicou dochadza k ,,uvolnovaniu" remena.
Viac sa priklanam k 2. moznosti, lebo vytvara striedave pnutie-ustrihnuty steft.

Nic co by uz meeiro nevedel :)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“