Chyba 575 - tlak v sacim potrubi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Tazzy píše:Obrázek
Obrázek

Zdarec. Něco mi to čeče připomíná... (noteeth)

Nejsi náhodou ze Zdemyslic?? (hm)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

midnight_man píše:mam presne podobny problem... 00575 regulacna odchylka :( uz velmi dlho a neviem co s tym..zavse sa stane ze po preradeni na 3 ti sptupen sa turbo vobec nepusti a auto ide ako lemra...obcas
Prej to hodně taky zlobí u ICčka...
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Golfisko píše:
midnight_man píše:mam presne podobny problem... 00575 regulacna odchylka :( uz velmi dlho a neviem co s tym..zavse sa stane ze po preradeni na 3 ti sptupen sa turbo vobec nepusti a auto ide ako lemra...obcas
Prej to hodně taky zlobí u ICčka...
konkretne?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

Golfisko píše:
Tazzy píše:Obrázek
Obrázek

Zdarec. Něco mi to čeče připomíná... (noteeth)

Nejsi náhodou ze Zdemyslic?? (hm)
To si pis ze jsem ze Zdemyslic (LOL)
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Tazzy píše:
Golfisko píše:
Tazzy píše:
Nejsi náhodou ze Zdemyslic?? (hm)
To si pis ze jsem ze Zdemyslic (LOL)
Já jsem kolega od Páši (modrá španělská mrdka Repsol (noteeth) )
Tak někda budem muset taky pokecat, sice nejsem Seat, ale saze taky produkuju :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
Tazzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Registrován: 01 pro 2006, 12:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Tazzy »

Golfisko píše:
Tazzy píše:
Golfisko píše: Nejsi náhodou ze Zdemyslic?? (hm)
To si pis ze jsem ze Zdemyslic (LOL)
Já jsem kolega od Páši (modrá španělská mrdka Repsol (noteeth) )
Tak někda budem muset taky pokecat, sice nejsem Seat, ale saze taky produkuju :-D
Beru (LOL)
Jsem takovej malej FOLCWAGN :))
1,9TDi 81 kW AFN
Nick11
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 21 čer 2009, 14:55
Odpovědi: 0

Kamos 575

Příspěvek od Nick11 »

Mam 81kW TDI passata, rok 98. Mam ho tri mesice a nedelam skoro nic jinyho, nez ze ho opravuju. Delal sem ale i dost udrzby, takze nemuzu zas moc nadavat, ale libilo se mi tady na foru, jak nekdo pise, ze ma za kamarada 575. Ja uz bohuzel taky. Auto sem koupil za levno s tim, ze na nem neco udelam, do kopce jelo 90 a tak, znate to vsichni. Casem to bylo lepsi a lepsi. Jezdim na bionaftu a jezdim svizne, jak tu lidi pisou, zatuhla regulace turba je dost zpusobena dedkovskym jezdenim. Nicmene mi to po case prestalo delat a ted zase po dlouhy dobe to zacalo padat do nouzaku, kterej uz ale klickem nejde zrusit (vypnuti motoru).
Zacal sem na podtlakovejch hadickach, nasel sem zpuchrely, vymenil je. Pri pridani plynu sem si vsiml, ze auto dost syci, testoval sem tesnost sani, je to tu nekde dobre popsany. Nasel sem diry v IC. Dneska sem IC vymenil a auto je zase v nouzaku. Chtel jsem se ale zeptat, ze vzdycky, kdyz odpojim podtlaky a zkusim to projet, tak to padne do nouzaku. Cim to je, ze vzdycky po oprave to padne do nouzaku a pak po dlouhy dobe nic?
Pak se holt budu muset pustit do kontroly lopatek a N75. :( Obrázek
Nick11
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 21 čer 2009, 14:55
Odpovědi: 0

Nouzák

Příspěvek od Nick11 »

Tak sem to vyresil. Stala se neuveritelna vec, nasel sem podtl. hadici moc ohlou, ktera byla mekka jak bahno, vychazela z N75. Nevedel sem, ze se mam taky zamerit u podtlakovejch hadic na prilisnou mekkost, pac splasknou, kor kdyz se dost ohnou. Auto lita tak, az z toho jde strach.
Jaky kupujete hadice misto tech podtlakovejch starejch? Davate tam palivovy? Cetl sem, ze prumery tam sou 3mm,4mm a 6mm, je to tak?
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Nazdarek, mam rovnaky problem. Hadicky podtlaku ok, sycanie nepocut, trhliny som nenasiel. Regulacia turba tiez chodi, doza ok aj lopatky pekne chodia, ventil chodi tiez, tak uz neviem. Turbo velmi slabo tlaci, ked chytim a stlacim hadicu, tak mi ani nerozstiahne ruku. Auto ja audi s6 , 2,5 tdi, r.v. cca 01.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: Nouzák

Příspěvek od Zdeněk M »

Nick11 píše:Tak sem to vyresil. Stala se neuveritelna vec, nasel sem podtl. hadici moc ohlou, ktera byla mekka jak bahno, vychazela z N75. Nevedel sem, ze se mam taky zamerit u podtlakovejch hadic na prilisnou mekkost, pac splasknou, kor kdyz se dost ohnou. Auto lita tak, az z toho jde strach.
Jaky kupujete hadice misto tech podtlakovejch starejch? Davate tam palivovy? Cetl sem, ze prumery tam sou 3mm,4mm a 6mm, je to tak?
Takový co tam byly original,6mm sem tam este nevidel, bud 3,2mm nebo tusim že 4,5mm ta silnejsí.
eXt
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 dub 2016, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od eXt »

Oteviram staré téma :)

Měl jsem také prasklou hadici, vzal jsem duši od kola a obmotal ji kolem díry na hadici, stahl jsem to poradne paskama a paradne to drzelo.

Nyni jsem auto prodal, na tu hadici jsem uplne zapomel. Jak hodne se ta hadice zahriva? Jde mi o to aby se to treba nerozeralo a nezasralo to turbo nebo tak....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“