Peugeot 607 - 2.2HDi - bez výkonu, nejede

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Peugeot 607 - 2.2HDi - bez výkonu, nejede

Příspěvek od Woko_O »

Ahoj.

Mám problém s timhle francouzem, nevím si už moc rady.. Je to automat, svítí chyba motoru. Auto nemá vůbec výkon, jede to ale jako když v nouzáku..totální mrtvola. Dal sem si to na diagnostiku kde mi to vyhodilo chyby viz. obrázek. Zkoušel jsem dvě váhy vzduchu, jedna starší ale z funkčního auta a jedna úplně nová. Ten samej problém... Chyby smažu a hned se objeví znova.. Zkoušel jsem kabely přímo od jednotky na váhu propípnout. Všechny jsou v pohodě, dokonce mi tam jdou i správný proudy. Ukazuje to furt 49°C teplota nasávanýho vzduchu a hodnota váhy se mění dle jízdy.. jelikož se to moc nerozjede, tak mi to změřilo nejvíc asi 750 mg/R. Čídlo plynů ukazuje pořád 749°C , to jsem ale neměnil, taky to píše filtr pevných částic ucpán - jakoby v akčních členech. Je možný že by to čidlo katu, ucpanej FAP (jestli to má) způsobovalo chybu váhy vzduchu? Ovlivnila by tady váha tak dramaticky výkon? Co jinýho by to mohlo bejt? Díky..

Ani to nijak nekouří.. nic..

Obrázek
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Tady ti nikdo nepomůže, zkus Peugeot club. (wallbash)
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Zmer napajeni na vaze.
pokud nebude, odpoj snimac teploty a zmer znovu.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Co myslíš napájení na váze? .. Je tam napětí 12V a 5V..což mi teda příjde trochu divný, protože to by se mělo nějak měnit v závislosti na teplotě vzduchu. A potom nějaky napětí který se bude měnit v závislosti na průtoku..
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

12V je napajeni a 5V je referencni napajeni s jednotky.
To vypada, ze je OK.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

No právě.. vypadá to OK, dráty jsou průchozí napětí tam jde. Přesto to vypisuje tyhle chyby a svítí kontrolka a auto nejede.. Je možný že by to házelo tuhle chybu kdyby byl ucpanej FAP? Píše to že je ucpán... I s novou váhou prostě. To je zas nějaká francozská vyfikundace
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A co ostatni zavady?Ty jsi uz poresil?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Nepořešil. Myslel jsem že snímač teploty nasávaného vzduchu je ve váze vzduchu, ale jak se zdá tak není.. Signál teploty před katem ukazuje pořád 749°C podle tý diagnostiky. Podle všeho by měl sloužit právě pro FAP. Si myslím teda.. Ale že by to hodlilo auto vyloženě do nouzáku?
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1429
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

jasne, mas to primo napsany v zavadach
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

přesně tak,změř tlak před a za FAP.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

To asi vyzkouším. Pravděpodobně tam budou tlaky rozdílný, vzhledem k tomu že to píše ucpanej FAP. Pak už jen doufat že to tim bude a díky tomu to bude vyhazovat i chybu váhy, nebo něco v tom smyslu.. Jediný co jsem našel na výfuk je senzor tlaku vyfuk. plynu a ne nějaký snímaní teploty před.. Tak bude asi jen v originále. Uvidim až ten výfuk sundám asi..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

odkud jsi ?
nějaký 607my ve 2.2 tam na díly byly u nás, ale jestli tam bude FAP ještě nevím, všechno to postupně vydindali výkupčí katů.... (rofl)
manuals
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 23 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od manuals »

osobne by som najskor odstranil tie P0110+P0100 a zbytocne sa nezaoberal FAP ci vyfukom , suvis prietokomer FAP samozrejme maju , ale v tvojom pripade mas jasne definovane "zkrat alebo rozpojeny obvod "
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

jenže veškerý proudy do váhy vzduchu a všechny dráty jsou v pohodě..
manuals
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 23 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od manuals »

[quote="Woko_O"]jenže veškerý proudy do váhy vzduchu a všechny dráty jsou v pohodě..[/quot

obmedzenie vykonu ti upchaty fap samozrejme sposobit moze , ale nevidim dovod aby sposoboval zkrat alebo preuseny obvod na vahe , este tak nedostatocny-nadmerny prietok vzduchu .
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“