Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod
Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.
Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.
Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.
Za odpovede ďakujem
Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.
Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.
Za odpovede ďakujem
Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod
ako uz bolo spomenute tie snimace su zahadamotolaco píše:Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.
Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.
Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.
Za odpovede ďakujem

Žhaviče som kontroloval ako prvé a všetky sú OK.Huml píše:a co žhaviče, tyto motory přižhavujou docela dlouho i za chodu motoru kvůli emisím, navíc jak je nějakej žhavič delší dobu mrtvej, většinou se pak při povolování utrhne ten hrot a zůstane v hlavě, jek nežhaví, tak tam zakarbonuje
Cez diagnostiku som sledoval aj dožhavovanie po naštartovaní a žhavilo to ešte cca 1-2min.
No skúsim asi ten snímač vymeniť a ak nie dám vstreky na stolicu.
Nez hned posilat zhavice na test, zkus zkontrolovat EGR. Sundat, rozebrat vycistit a hlavne zkusit, zda tesni ve vynute poloze - tj. kdyz do nej nejde elektrika, mela by jej pruzina zavrit a mel by byt relativne tesny. Pokud je jen trochu otevreny/resp netesny, bude ti to zejmena za studena trhat, protoze v te dobe ma byt zavreny.
ten snimac nemusis hned menit, napruz kontakty v konektore (kde sa pripaja kabel na snimac) mal som podobnu skusenost (najprv nejaku dobu trhanie motora,potom to zhaslo celkom ) vzdy iba kym sa motor nezohrial a bolo to prave tymto (oprava 0Eur) da sa tam dostat aj zhora, ale trochu komplikovane, lepsie je zospodu alebo ked sa zhodi prave koleso