Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od motolaco »

Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.

Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.

Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.

Za odpovede ďakujem
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Skúšal som aj prepadový test vstrekovačov a tie vyzerajú v dobrom stave za cca 6 min. natieklo len 75ml.
Nikoho nič nenapadne?
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

ten snimac je potvora, skus k nemu napruzit kontakty na konektore, byva tam zly kontakt, potom to robi zahadne veci. Ak to nepomoze tak vymenit (ale kontakty napruzit aj tak).
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co žhaviče, tyto motory přižhavujou docela dlouho i za chodu motoru kvůli emisím, navíc jak je nějakej žhavič delší dobu mrtvej, většinou se pak při povolování utrhne ten hrot a zůstane v hlavě, jek nežhaví, tak tam zakarbonuje
manuals
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 23 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od manuals »

motolaco píše:Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.

Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.

Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.

Za odpovede ďakujem
ako uz bolo spomenute tie snimace su zahada ;) , zhavenie nemusi prebliknut su vysoke teploty . Ak by bol niektory zhavic vadny skrinka by to mala ohlasit v zavadach , nakolko ma kontrolu kazdeho samostatne . Skusil by som odpojit skrinku zhavenia ako sa ti bude auto spravat , pocitaj ze pojde v nudzovom rezime tj.3000otacok , ale aspon odsledujes ci zmyzne nepravidelny chod ,alebo potom uz len skop a testovaciu jazdu
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Huml píše:a co žhaviče, tyto motory přižhavujou docela dlouho i za chodu motoru kvůli emisím, navíc jak je nějakej žhavič delší dobu mrtvej, většinou se pak při povolování utrhne ten hrot a zůstane v hlavě, jek nežhaví, tak tam zakarbonuje
Žhaviče som kontroloval ako prvé a všetky sú OK.
Cez diagnostiku som sledoval aj dožhavovanie po naštartovaní a žhavilo to ešte cca 1-2min.
No skúsim asi ten snímač vymeniť a ak nie dám vstreky na stolicu.
HonzaC1
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 dub 2015, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaC1 »

Nez hned posilat zhavice na test, zkus zkontrolovat EGR. Sundat, rozebrat vycistit a hlavne zkusit, zda tesni ve vynute poloze - tj. kdyz do nej nejde elektrika, mela by jej pruzina zavrit a mel by byt relativne tesny. Pokud je jen trochu otevreny/resp netesny, bude ti to zejmena za studena trhat, protoze v te dobe ma byt zavreny.
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

ten snimac nemusis hned menit, napruz kontakty v konektore (kde sa pripaja kabel na snimac) mal som podobnu skusenost (najprv nejaku dobu trhanie motora,potom to zhaslo celkom ) vzdy iba kym sa motor nezohrial a bolo to prave tymto (oprava 0Eur) da sa tam dostat aj zhora, ale trochu komplikovane, lepsie je zospodu alebo ked sa zhodi prave koleso
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Tak ten snimac vyskusam urcite, ak nie pozrem to EGR(aj keď podľa diagnostiky reguluje spravne) kazdopadne dam vediet ked to vyriesim
Odpovědět

Zpět na „Citroën“