Fiat Fiorino 1,1 /1116ccm/ , příčné péro vzadu, /1992/ skvělé auto, kříženec užitkového vozu a osobáku, vynikající jízdní vlastnosti, vždy jsem si užíval tuningáře s křídly na prdelích a chipy, jak jsem je vyprovokoval a pak jsem je spraskal v serpentinách na kolech 145-13 , kdy oni měli buchary, a většinou patrně diesely, kterým vždy trvá než se vzbudí..Auto bez jakýchkoliv investic jen s běžnou udržbou, ale je pravda že mělo 60000km při koupi po lehké havárii..Fiat Bravo 1996 1,6 16 v, můj dnešní osobák ,po peripetiích po opravách nechci říci koho nemá chybu, hlavně při otáčkách před červeným polem.. T 4 -1,9 TD /Caravella-sanita/, dobrá jízda pro někoho, kdo nechvátá do kopců a není divoch. Mne to moc neoslovuje, je to jednoúčelový stroj, do města k ničemu, špatné parkování a hledání místa. A až auta odejdou, půjdu do Fiata Stilo dvoudveřák s 1,6ccm motorem, pokud nenajdu obdobný stroj jako bylo Fiorino...
Jaké z vašich aut , která jste měli považujete za nejlepší?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koukám, kolik z vás mělo aut, já jich ve vlastnictví měl málo, vždy jsem byl poměrně věrný. Měl jsem Jawa 600/licence DKW/ cabrio, to samé v sedanu/obě ukradena během vojny/bohužel jsem nemohl získat zkušenosti. T 57 A -mechanické brzdy, bezvadné auto bez jakýchkoliv nároků, při příjezdu na zábavu jsme byli jedničky, ale při odjezdu už ne, při přeřazení auto zastavilo, utrhla se "kardanka" v trubce ..Nekvalitně svařeno svářečkou.., GAZ 461 -perfektní auto , velice nebezpečné při plném obsazení a velké rychlosti/vysoké těžiště/, jinak kopie motoru Ford Bedford byla perfektní klasa, na jeden karburátor z T603 šel motor jako housle, výfuk šedý jak v příručce o motorech a chytal perfektně na kliku..Bohužel auto nemělo redukci, jen pomalou jedničku a mezinápravový diferák, takže když zapadlo , kola se točila a to bylo vše. Š 1100 MB- upravil jsem si agregát,nápravy , měl jsem novou kastli a dle mého názoru nejlepší Škoda do revoluce. Fiat UNO 1,3 DS, luxus verze, spokojenost, po Go motoru jelo na ten obsah jako z praku, než čerpadlo dostalo vodu v palivu. I dnes bych byl spokojen s tímto autem. Alfa Romeo 90- s motorem 2.0. iniezone se vstřikováním Bosch Motronic /116HP/- velká spokojenost, kdy jsem zažil poprvé, co to je, když motor chytne závodní dech ala Alfa/to se dieselu nestane nikdy, protože v motoru pořádně nehoří/při koupi byla nádrž plná vody a i při pečlivém vyčištění vstřikování motor někdy pocukával, měl 2 benzinová čerpadla a konstrukce motoru byla z 50. tých let. Ale co bylo nejzajímavější, v tomto provedení vstřikování super spotřeba , cca 8 litrů při jízdě s kloboukem..při jízdě s otevřeným hledím nezaznamenáno, ale podle rafičky dost..
Fiat Fiorino 1,1 /1116ccm/ , příčné péro vzadu, /1992/ skvělé auto, kříženec užitkového vozu a osobáku, vynikající jízdní vlastnosti, vždy jsem si užíval tuningáře s křídly na prdelích a chipy, jak jsem je vyprovokoval a pak jsem je spraskal v serpentinách na kolech 145-13 , kdy oni měli buchary, a většinou patrně diesely, kterým vždy trvá než se vzbudí..Auto bez jakýchkoliv investic jen s běžnou udržbou, ale je pravda že mělo 60000km při koupi po lehké havárii..Fiat Bravo 1996 1,6 16 v, můj dnešní osobák ,po peripetiích po opravách nechci říci koho nemá chybu, hlavně při otáčkách před červeným polem.. T 4 -1,9 TD /Caravella-sanita/, dobrá jízda pro někoho, kdo nechvátá do kopců a není divoch. Mne to moc neoslovuje, je to jednoúčelový stroj, do města k ničemu, špatné parkování a hledání místa. A až auta odejdou, půjdu do Fiata Stilo dvoudveřák s 1,6ccm motorem, pokud nenajdu obdobný stroj jako bylo Fiorino...
Fiat Fiorino 1,1 /1116ccm/ , příčné péro vzadu, /1992/ skvělé auto, kříženec užitkového vozu a osobáku, vynikající jízdní vlastnosti, vždy jsem si užíval tuningáře s křídly na prdelích a chipy, jak jsem je vyprovokoval a pak jsem je spraskal v serpentinách na kolech 145-13 , kdy oni měli buchary, a většinou patrně diesely, kterým vždy trvá než se vzbudí..Auto bez jakýchkoliv investic jen s běžnou udržbou, ale je pravda že mělo 60000km při koupi po lehké havárii..Fiat Bravo 1996 1,6 16 v, můj dnešní osobák ,po peripetiích po opravách nechci říci koho nemá chybu, hlavně při otáčkách před červeným polem.. T 4 -1,9 TD /Caravella-sanita/, dobrá jízda pro někoho, kdo nechvátá do kopců a není divoch. Mne to moc neoslovuje, je to jednoúčelový stroj, do města k ničemu, špatné parkování a hledání místa. A až auta odejdou, půjdu do Fiata Stilo dvoudveřák s 1,6ccm motorem, pokud nenajdu obdobný stroj jako bylo Fiorino...
nepropadat panice...
Jen jednou, ale spiš že to bralo olej - vyjety vodítka, tak se udělala hlava, spodek držel, turbo taky
nebylo to žádný letadlo ( ale tehdy jo ), hlavně jsme to nabáglovali s bráchem a s babama, natankovali plnou a skoro otočili Chorvatsko....
V zimě už to bylo horší, na horách když prásko -20 byl problém, ale jinak to šlapalo parádně
jen ta koroze....jen ta koroze
nebylo to žádný letadlo ( ale tehdy jo ), hlavně jsme to nabáglovali s bráchem a s babama, natankovali plnou a skoro otočili Chorvatsko....
V zimě už to bylo horší, na horách když prásko -20 byl problém, ale jinak to šlapalo parádně
jen ta koroze....jen ta koroze

První auto 323F mrkačka - jezdila super, bohužel podlehla korozi,
druhý A4 AFN mám jí 11 let, najela mi přes 300tkm, nikdy problém, bohužel takové auto už nikdy nekoupím...
z těch X aut na kšefty Asi Omega 2,5 TDS combi, jezdila hezky, až na tu zimu.. vyjel jsem z garáže, zařadil 1 a mohl jít zamknout vrata, kola se bezpečně protáčela
Omega 2,6 benzín jela fajn, ale žrala i trávu kolem silnice, 2.0 DTI nejela zase nežrala, měl jsem pro ně slabost..
Dobrá byla i Mondea TDDI Mk3. Audina to není, ale službu udělá dobrou. I s Pašíky B5 AJM jsem jezdil rád. S motorem 1,6 je pašík B5 jako šicí stroj.
Vyloženě nerad vzpomínám na Mondea TDCi MK3. Ať se dělalo co se dělalo vštřiky, čerpadla.. Ani Fabii druhé generace moc nemusím..
druhý A4 AFN mám jí 11 let, najela mi přes 300tkm, nikdy problém, bohužel takové auto už nikdy nekoupím...
z těch X aut na kšefty Asi Omega 2,5 TDS combi, jezdila hezky, až na tu zimu.. vyjel jsem z garáže, zařadil 1 a mohl jít zamknout vrata, kola se bezpečně protáčela
Dobrá byla i Mondea TDDI Mk3. Audina to není, ale službu udělá dobrou. I s Pašíky B5 AJM jsem jezdil rád. S motorem 1,6 je pašík B5 jako šicí stroj.
Vyloženě nerad vzpomínám na Mondea TDCi MK3. Ať se dělalo co se dělalo vštřiky, čerpadla.. Ani Fabii druhé generace moc nemusím..
-
burton.b22
Ano, kámoš jej má už dlouho a někdy koumá, co si koupit. Peníze má a jelikož je sám, má roupy je utratit. Vždycky přijde a ptá a co tohle ? Tak mu říkám a co MB 190? Jezdí? Jo, pořád bezva, žere okolo 6 litrů/je to šetřílek/ a člověče tuhle jsem natankoval pravou naftu a auto jelo jako blázen..Tak poté spolu dojdeme ke zjištění, že je rád, že jej má. V jeho okolí mají novodobé stroje a on se vždy diví, kolik prachů do nich musí cpát..burton.b22 píše:Já si nedávno pořídil Mercedes 190D rok 87 zatím nejlepší auto. Poctivěji udělané auto jsem ještě neviděl. Ani ta koroze není tak strašná na to že to stálo 6 let u stodoly v trávě.
nepropadat panice...
-
burton.b22
-
miso.chapy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 166
- Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Odpovědi: 0
Prvé auto Seat Toledo Magnus Mk1 1.6 74kw mam nan pekne spomienky
, mal som ho 2 roky
Peugeot 406 2.0 HDI nič moc, ani som ho dlho nemal, ledva 2 roky
Seat Toledo Mk2 1.9TDI 66kw AGR perfektné auto! skoro 5 rokov
Mercedes CLK 220CDI 110kw automat, nesadlo mi, ledva 1 rok
Volkswagen Golf V 1.9TDI 77kw BXE, mam ho 4 roky a som spokojny. Poznám ho od novoty, kedže som ho kupoval od kamarata, nemyslim si že Toledo AGRko bolo lepšie, ale mam nan optimisticke spomienky

Peugeot 406 2.0 HDI nič moc, ani som ho dlho nemal, ledva 2 roky
Seat Toledo Mk2 1.9TDI 66kw AGR perfektné auto! skoro 5 rokov
Mercedes CLK 220CDI 110kw automat, nesadlo mi, ledva 1 rok
Volkswagen Golf V 1.9TDI 77kw BXE, mam ho 4 roky a som spokojny. Poznám ho od novoty, kedže som ho kupoval od kamarata, nemyslim si že Toledo AGRko bolo lepšie, ale mam nan optimisticke spomienky
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
... only S764