Jaké z vašich aut , která jste měli považujete za nejlepší?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Koukám, kolik z vás mělo aut, já jich ve vlastnictví měl málo, vždy jsem byl poměrně věrný. Měl jsem Jawa 600/licence DKW/ cabrio, to samé v sedanu/obě ukradena během vojny/bohužel jsem nemohl získat zkušenosti. T 57 A -mechanické brzdy, bezvadné auto bez jakýchkoliv nároků, při příjezdu na zábavu jsme byli jedničky, ale při odjezdu už ne, při přeřazení auto zastavilo, utrhla se "kardanka" v trubce ..Nekvalitně svařeno svářečkou.., GAZ 461 -perfektní auto , velice nebezpečné při plném obsazení a velké rychlosti/vysoké těžiště/, jinak kopie motoru Ford Bedford byla perfektní klasa, na jeden karburátor z T603 šel motor jako housle, výfuk šedý jak v příručce o motorech a chytal perfektně na kliku..Bohužel auto nemělo redukci, jen pomalou jedničku a mezinápravový diferák, takže když zapadlo , kola se točila a to bylo vše. Š 1100 MB- upravil jsem si agregát,nápravy , měl jsem novou kastli a dle mého názoru nejlepší Škoda do revoluce. Fiat UNO 1,3 DS, luxus verze, spokojenost, po Go motoru jelo na ten obsah jako z praku, než čerpadlo dostalo vodu v palivu. I dnes bych byl spokojen s tímto autem. Alfa Romeo 90- s motorem 2.0. iniezone se vstřikováním Bosch Motronic /116HP/- velká spokojenost, kdy jsem zažil poprvé, co to je, když motor chytne závodní dech ala Alfa/to se dieselu nestane nikdy, protože v motoru pořádně nehoří/při koupi byla nádrž plná vody a i při pečlivém vyčištění vstřikování motor někdy pocukával, měl 2 benzinová čerpadla a konstrukce motoru byla z 50. tých let. Ale co bylo nejzajímavější, v tomto provedení vstřikování super spotřeba , cca 8 litrů při jízdě s kloboukem..při jízdě s otevřeným hledím nezaznamenáno, ale podle rafičky dost..
Fiat Fiorino 1,1 /1116ccm/ , příčné péro vzadu, /1992/ skvělé auto, kříženec užitkového vozu a osobáku, vynikající jízdní vlastnosti, vždy jsem si užíval tuningáře s křídly na prdelích a chipy, jak jsem je vyprovokoval a pak jsem je spraskal v serpentinách na kolech 145-13 , kdy oni měli buchary, a většinou patrně diesely, kterým vždy trvá než se vzbudí..Auto bez jakýchkoliv investic jen s běžnou udržbou, ale je pravda že mělo 60000km při koupi po lehké havárii..Fiat Bravo 1996 1,6 16 v, můj dnešní osobák ,po peripetiích po opravách nechci říci koho nemá chybu, hlavně při otáčkách před červeným polem.. T 4 -1,9 TD /Caravella-sanita/, dobrá jízda pro někoho, kdo nechvátá do kopců a není divoch. Mne to moc neoslovuje, je to jednoúčelový stroj, do města k ničemu, špatné parkování a hledání místa. A až auta odejdou, půjdu do Fiata Stilo dvoudveřák s 1,6ccm motorem, pokud nenajdu obdobný stroj jako bylo Fiorino... :)
nepropadat panice...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

kdybych spočítal všechny tak nebude daleko k 30ceti
průměrem 3auta ročně (LOL)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Vlastním teprve 1. auto v životě, je jím Golf 3 AFN, po motorické stránce max spokojenost již 10 let, jen ta karoserie už není co za mlada. Budem spolu asi dokud nás STK nerozdělí (wallbash)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20202
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Měl jsem kdysi GII 1,6GTD , najeto přes 700tis.km, boužel mi shnil pod zadkem, tehdy ale super kára, bezporuchová...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tenhle motor je základ úspěchu a popularity dieselových aut z koncernu až dodnes. Jen pro zajímavost, kolikrát jsi dělal těsnění pod hlavou? :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20202
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jen jednou, ale spiš že to bralo olej - vyjety vodítka, tak se udělala hlava, spodek držel, turbo taky
nebylo to žádný letadlo ( ale tehdy jo ), hlavně jsme to nabáglovali s bráchem a s babama, natankovali plnou a skoro otočili Chorvatsko....
V zimě už to bylo horší, na horách když prásko -20 byl problém, ale jinak to šlapalo parádně
jen ta koroze....jen ta koroze (LOL)
d.d.t
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 16 říj 2007, 06:44
Odpovědi: 0
Bydliště: litvinov

Příspěvek od d.d.t »

za me osobne g3 tdi koupeno v roce 2000 a v te dobe najeto 200tkm a pri prodeji 520tkm v roce 2013 a jen turbo vymena jinak zaklad servis olej rozvody a temer vsechny kilaky najeto na setadiesel ci bio 100% (LOL) a prodej jen diky korozi
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

První auto 323F mrkačka - jezdila super, bohužel podlehla korozi,
druhý A4 AFN mám jí 11 let, najela mi přes 300tkm, nikdy problém, bohužel takové auto už nikdy nekoupím...

z těch X aut na kšefty Asi Omega 2,5 TDS combi, jezdila hezky, až na tu zimu.. vyjel jsem z garáže, zařadil 1 a mohl jít zamknout vrata, kola se bezpečně protáčela :-) Omega 2,6 benzín jela fajn, ale žrala i trávu kolem silnice, 2.0 DTI nejela zase nežrala, měl jsem pro ně slabost..

Dobrá byla i Mondea TDDI Mk3. Audina to není, ale službu udělá dobrou. I s Pašíky B5 AJM jsem jezdil rád. S motorem 1,6 je pašík B5 jako šicí stroj.

Vyloženě nerad vzpomínám na Mondea TDCi MK3. Ať se dělalo co se dělalo vštřiky, čerpadla.. Ani Fabii druhé generace moc nemusím..
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4284
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

nemůžu říct křivýho slova na peugeot 205 1.9D neskutečnej dělník
ted mam auto v podpisu a něco tomu pořád chybí (crazy)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle auto po roce 1989 bylo pro majitele tehdejších vozů neskutečný sen.Řidiči náklaďáků po něm toužili, protože jeden z nich novopečený majitel tohoto vozu tvrdil, že na plnou nádrž nafty/samozřejmě erární / najel 1000 km v kuse během dovolené ..Nechtěli jsme tomu věřit..... :)
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Já si nedávno pořídil Mercedes 190D rok 87 zatím nejlepší auto. Poctivěji udělané auto jsem ještě neviděl. Ani ta koroze není tak strašná na to že to stálo 6 let u stodoly v trávě.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Ona i MB W123 byla dobré svezení. Dlouho jsme jezdili dvoulitrovým dieselem, sice netáhnul do kopce, ale 500 000 km a jel pořád.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

burton.b22 píše:Já si nedávno pořídil Mercedes 190D rok 87 zatím nejlepší auto. Poctivěji udělané auto jsem ještě neviděl. Ani ta koroze není tak strašná na to že to stálo 6 let u stodoly v trávě.
Ano, kámoš jej má už dlouho a někdy koumá, co si koupit. Peníze má a jelikož je sám, má roupy je utratit. Vždycky přijde a ptá a co tohle ? Tak mu říkám a co MB 190? Jezdí? Jo, pořád bezva, žere okolo 6 litrů/je to šetřílek/ a člověče tuhle jsem natankoval pravou naftu a auto jelo jako blázen..Tak poté spolu dojdeme ke zjištění, že je rád, že jej má. V jeho okolí mají novodobé stroje a on se vždy diví, kolik prachů do nich musí cpát..
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Máš pravdu. Vytáhl jsem jí z eko likvidace a nebylo mi líto zaplatit poplatek 10tis. kč :) Vidina spolehlivosti a toho že tam není skoro žádná elektrika za to stála a za dva roky je to veterán :D
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od miso.chapy »

Prvé auto Seat Toledo Magnus Mk1 1.6 74kw mam nan pekne spomienky :D, mal som ho 2 roky
Peugeot 406 2.0 HDI nič moc, ani som ho dlho nemal, ledva 2 roky
Seat Toledo Mk2 1.9TDI 66kw AGR perfektné auto! skoro 5 rokov
Mercedes CLK 220CDI 110kw automat, nesadlo mi, ledva 1 rok
Volkswagen Golf V 1.9TDI 77kw BXE, mam ho 4 roky a som spokojny. Poznám ho od novoty, kedže som ho kupoval od kamarata, nemyslim si že Toledo AGRko bolo lepšie, ale mam nan optimisticke spomienky (noteeth) (noteeth)
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“