Nelze načíst některé jednotky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nelze načíst některé jednotky
Ahoj, mám problém s diagnostikou na OI, 2003, 2.0, 85kW, nejde se mi připojit k několika řídícím jednotkám, připojím se pouze k ABS, komfortce a k 4x4. Ostatní jednotky nekomunikují. Mám to už delší dobu, ale auto normálně jezdilo, tak jsem to neřešil, teď má motor nepravidelný chod, cuká,…, potřebuji se tedy koknout na chyby v řídící jednotce motoru. Zkoušel jsem všechno možný, odpojit baterku na několik hodin, odpojit některé řídící jednotky (ABS, airbagy, rádio) a načíst nefunkční jednotky, proměřit k-line k řídící jednotce motoru, vše bez úspěchu. Mám podezření, že by jedna z jednotek, která nekomunikuje způsobovala nemožnost se připojit k dalším jednotkám. Samozřejmě budíky jsem se neodvážil zkusit odpojit a zkusit načíst řídící jednotku motoru, abych si nerozhodil imobilizér, pak bych byl úplně v pr… Napadá mě už jen zkusit odpojit k-line z řídící jednotky motoru a přímo z diagnostické zásuvky napojit K-line přímo do řídící jednotky motoru (tedy odpojil bych na K-line ostatní jednotky), ale nevím, jestli bych si i tímto nerozhodil imobilizér nebo něco jiného, neví někdo? Je K-line na OI facelift pouze na diagnostiku a jednotky komunikují mezi sebou výhradně přes CAN, tedy odpojení K-line z řídící jednotky motoru by ničemu nevadilo? Nebo po K-line komunikují i jednotky mezi sebou? Nebo nemá někdo další nápady, čím by to mohlo být a co dál zkusit?
Re: Nelze načíst některé jednotky
mas pravdu, inzeniri to dojeb *ali ako mohliwtms píše:Ahoj, mám problém s diagnostikou na OI, 2003
tiez somriesil nejake veci a aj ked airbagy mali K tak neslo do K na obd2 ale cez gate na can a pritommalo aj can
uz si zistil ze cez co ti ide cez obd2 ci je can alebo K?
skus si v kabli odpojit K a budes mudrejsi co ide, mozno sa dodrbkala nejaka gate a ide ti iba to co je aj na K linke, ak ti po odpojeni nepojde nic tak ti nebezi can gate
ak mas vcds a hexcan ten to prepina automaticky a potom je z toho jeden jelen
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Re: Nelze načíst některé jednotky
Mám VCDS+hexcan a měl jsem zato, že diagnostika jde na OI pouze přes K-line. Vzhledem k tomu, že auto jde nestartovat, tak musí komunikace mezi budíkama a řídící jednotkou fungovat, ale nevím jestli mezi sebou komunikují přes CAN nebo K-line.sky59 píše:mas pravdu, inzeniri to dojeb *ali ako mohliwtms píše:Ahoj, mám problém s diagnostikou na OI, 2003
tiez somriesil nejake veci a aj ked airbagy mali K tak neslo do K na obd2 ale cez gate na can a pritommalo aj can
uz si zistil ze cez co ti ide cez obd2 ci je can alebo K?
skus si v kabli odpojit K a budes mudrejsi co ide, mozno sa dodrbkala nejaka gate a ide ti iba to co je aj na K linke, ak ti po odpojeni nepojde nic tak ti nebezi can gate
ak mas vcds a hexcan ten to prepina automaticky a potom je z toho jeden jelen
Naposledy upravil(a) wtms dne 06 čer 2015, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Nelze načíst některé jednotky
teraz si to zamotal...co ma spolocna communikacia s tym ze sa nenapichnes na niektore rj? mam za to ze nic
ty predsa ides do auto cez obd2 alebo nie?
v aute su gaty ktore robia z auta pavuka, poprepajane krizom krazom, komunikaciu medzi rj a immo podla mna na obd2 vobec nevidis
ty predsa ides do auto cez obd2 alebo nie?
v aute su gaty ktore robia z auta pavuka, poprepajane krizom krazom, komunikaciu medzi rj a immo podla mna na obd2 vobec nevidis
Naposledy upravil(a) sky59 dne 06 čer 2015, 19:39, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Re: Nelze načíst některé jednotky
Ano, přes OBD2, komunikaci mezi řj nevidím ani nepotřebuji vidět, jde mi o to jestli řj komunikují mezi sebou pouze po CAN, tak bych mohl z řj motoru odpojit K-line a zapojit přímo do diagnostické zásuvky, aby na K-line měl pouze řj motoru a otestovat zda se takto připojím k řj motoru. Pokud komunikují po K-line a já bych toto udělal, tak se zablokuje imobilizér a auto nenastartuji.sky59 píše:teraz si to zamotal...co ma spolocna communikacia s tym ze sa nenapichnes na niektore rj? mam za to ze nic
ty predsa ides do auto cez obd2 alebo nie?
v aute su gaty ktore robia z auta pavuka, poprepajane krizom krazom, komunikaciu medzi rj a immo podla mna na obd2 vobec nevidis
Re: Nelze načíst některé jednotky
ako som uz pisal, v aute su gaty, tie oddeluju navzajom can a k zbernice, mozno mas v aute aj 10 samostatnych canov a urcite nie su vyvedene na obd2, can na odb2 je z jedneho gatu ktory do auta dalej komunikuje po canoch a kckach a zaroven filtruje aku spravu ti dovoli dalej preposlat, ak odpojis v obd2 can a k urcite tym nic neovplycnis v autewtms píše:Ano, přes OBD2, komunikaci mezi řj nevidím ani nepotřebuji vidět, jde mi o to jestli řj komunikují mezi sebou pouze po CAN, tak bych mohl z řj motoru odpojit K-line a zapojit přímo do diagnostické zásuvky, aby na K-line měl pouze řj motoru a otestovat zda se takto připojím k řj motoru. Pokud komunikují po K-line a já bych toto udělal, tak se zablokuje imobilizér a auto nenastartuji.sky59 píše:teraz si to zamotal...co ma spolocna communikacia s tym ze sa nenapichnes na niektore rj? mam za to ze nic
ty predsa ides do auto cez obd2 alebo nie?
v aute su gaty ktore robia z auta pavuka, poprepajane krizom krazom, komunikaciu medzi rj a immo podla mna na obd2 vobec nevidis
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Re: Nelze načíst některé jednotky
Nevím jestli chápeš co chci zkusit, chci napojit K-line z řj motoru přímo do diagnostické zásuvky, tedy vodič K-line u řj motoru přestřihnout na vodič od řj napojit kus vodiče a ten zapojit přímo do diagnostické zásuvky místo vodiče K-line, tedy řj motoru bude mít K-line odpojené od všech ostatních jednotek a nebude tak moci po K-line komunikovat s ostatními jednotkami, otázka zní jestli se pak něco nestane?sky59 píše:ako som uz pisal, v aute su gaty, tie oddeluju navzajom can a k zbernice, mozno mas v aute aj 10 samostatnych canov a urcite nie su vyvedene na obd2, can na odb2 je z jedneho gatu ktory do auta dalej komunikuje po canoch a kckach a zaroven filtruje aku spravu ti dovoli dalej preposlat, ak odpojis v obd2 can a k urcite tym nic neovplycnis v autewtms píše:Ano, přes OBD2, komunikaci mezi řj nevidím ani nepotřebuji vidět, jde mi o to jestli řj komunikují mezi sebou pouze po CAN, tak bych mohl z řj motoru odpojit K-line a zapojit přímo do diagnostické zásuvky, aby na K-line měl pouze řj motoru a otestovat zda se takto připojím k řj motoru. Pokud komunikují po K-line a já bych toto udělal, tak se zablokuje imobilizér a auto nenastartuji.sky59 píše:teraz si to zamotal...co ma spolocna communikacia s tym ze sa nenapichnes na niektore rj? mam za to ze nic
ty predsa ides do auto cez obd2 alebo nie?
v aute su gaty ktore robia z auta pavuka, poprepajane krizom krazom, komunikaciu medzi rj a immo podla mna na obd2 vobec nevidis
Re: Nelze načíst některé jednotky
wtms píše:Nevím jestli chápeš co chci zkusit, chci napojit K-line z řj motoru přímo do diagnostické zásuvky, tedy vodič K-line u řj motoru přestřihnout na vodič od řj napojit kus vodiče a ten zapojit přímo do diagnostické zásuvky místo vodiče K-line, tedy řj motoru bude mít K-line odpojené od všech ostatních jednotek a nebude tak moci po K-line komunikovat s ostatními jednotkami, otázka zní jestli se pak něco nestane?sky59 píše:aha... strihat urcite nie ale mozes ho vyviest na zasuvku tak ako je a potom uvidis ked das vyhladavat jednotky co a kam to ako K este v aute ide, najskor objavis nejaky gate, strihat nie ale rovno na to ano tak ako to jewtms píše: Ano, přes OBD2, komunikaci mezi řj nevidím ani nepotřebuji vidět, jde mi o to jestli řj komunikují mezi sebou pouze po CAN, tak bych mohl z řj motoru odpojit K-line a zapojit přímo do diagnostické zásuvky, aby na K-line měl pouze řj motoru a otestovat zda se takto připojím k řj motoru. Pokud komunikují po K-line a já bych toto udělal, tak se zablokuje imobilizér a auto nenastartuji.
ako som uz pisal, v aute su gaty, tie oddeluju navzajom can a k zbernice, mozno mas v aute aj 10 samostatnych canov a urcite nie su vyvedene na obd2, can na odb2 je z jedneho gatu ktory do auta dalej komunikuje po canoch a kckach a zaroven filtruje aku spravu ti dovoli dalej preposlat, ak odpojis v obd2 can a k urcite tym nic neovplycnis v aute
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
Odpovědi: 0
Zrovna u oktavky ale komunikace probiha primo přes k-line snad jenom jednotka motoru jede po canu do budiku a tam se data prevadeji na k-line. Zalezi jestli kabel je origo, jestli je tam dodelane radio, nebo to opravdu blokuje nektera z jednotek. Budiky klidne odpoj, ale nestartuj, se zapnutym zapalovanim uvidíš hned, jestli toho nactes vic, nebo je to stejne.
Dočetl jsem se, že pokud odpojím budíky a zapnu zapalování, tak se mi zablokuje imobilizér.leonardino píše:Zrovna u oktavky ale komunikace probiha primo přes k-line snad jenom jednotka motoru jede po canu do budiku a tam se data prevadeji na k-line. Zalezi jestli kabel je origo, jestli je tam dodelane radio, nebo to opravdu blokuje nektera z jednotek. Budiky klidne odpoj, ale nestartuj, se zapnutym zapalovanim uvidíš hned, jestli toho nactes vic, nebo je to stejne.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 545
- Registrován: 27 říj 2009, 14:36
- Bydliště: Brno, Kutná Hora
Odpovědi: 0
nezablokuje jen se zapíše do chyb že nevidí řj motoru budíky a nechytne ti to
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na více místech jsem se dočetl, že zablokuje! Pokud by se mi to stalo, tak bych byl totálně v pr...Ladas píše:nezablokuje jen se zapíše do chyb že nevidí řj motoru budíky a nechytne ti to
http://www.skodaoctavia.cz/diskuze/budiky
http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavi ... taz-budiku