S3 1.8t přestane přeplňovat

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

asi neřešitelnej problém řekl bych :roll:
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

mam skoro podobnej problem ale na 2.0 TFSI. dlouho trva nez nafoukne pak lehce prefoukne a zase pada pod pozadavek. pokazdy kolem 6tis zaznamenana chyba "nedosazeny plnici tlak" N75,blow,vedeni vse vymnenene a porad to same....nedavno se delala komplet hlava (potkal se motor) takze turbo prohlidnuto a vse OK. jeste me napadla vaha vzduchu? zkousel jsi ji na zkousku vymnenit jestli se to nezmenilo ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

taky mě napadla váha,ale nemám ji kde na zkoušku sehnat...jinak často to bývá praslinou mezi waste gate a turbínou,tam se pak ztrácí tlak a stane se že plnící tlak nedosáhne požadavku.ale mě to spadne uplně,třeba na 0,2..
jirka.p píše:mam skoro podobnej problem ale na 2.0 TFSI. dlouho trva nez nafoukne pak lehce prefoukne a zase pada pod pozadavek. pokazdy kolem 6tis zaznamenana chyba "nedosazeny plnici tlak" N75,blow,vedeni vse vymnenene a porad to same....nedavno se delala komplet hlava (potkal se motor) takze turbo prohlidnuto a vse OK. jeste me napadla vaha vzduchu? zkousel jsi ji na zkousku vymnenit jestli se to nezmenilo ?
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Vypadá to že někde utíká tlak. bud přes hadici nebo bov, nebo přes ventily, tlaky motoru by měli být 13-15.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

postoupil jsi s tim nejak ? u me to vyresilo prehrani SW. ted to maka jak ma.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

těsnost sacího traktu vyzkoušena komplet do od tuba tlakovou zkouškou,zaslepeno nafoukáno kompresorem na 2b,netěsnosti odstraněny,změna žádná.bov otestován,odpojen zaslepen,změna žádná.tlaky pochybuju,tohle je tubomotor a má nižsí kompresní poměr než atmosférický motor,tam bych těch 12 čekal ale tady se mi 10 při točení startérem zdá ok. a jak řikám,olej to to nebere,max deci na 2tis km.takže kroužky tam sou...
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

ja bejt tebou zkusim nahrat original SW. a pokud by to na nej bylo OK tak nechat nahrat zpet upravu. solidni upravce kterej ti to ladil by ti takovou sluzbu mel udelat bez problemu...
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

tak je tam nahrany orig sw a požadavek i tlak se drží.prostě to funguje :) byl by někdo na moravě nebo východní čechy kdo by zkusil nahrát upravený sw?
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak koukam ze stejnej problem jako jsem mel ja :) tak hlavne ze se to vyresilo 8)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Tohle si řeš s r32tm, evidentně byla chyba v softu.

To, že jsi měl výfukovou část popraskanou je bohužel naprosto běžný.
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

taky si myslim, že nějaká tak prasklinka se tam budělá a nemá to vliv,ale já to měl dost rozprahlý,v jednom místě kde se praskliny scházely, tam se ten materiál vytlačil ven a začal soustružit turbínový kolo.ale podle mě to na výkonu nebylo poznat....
Jayson píše:Tohle si řeš s r32tm, evidentně byla chyba v softu.

To, že jsi měl výfukovou část popraskanou je bohužel naprosto běžný.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

vliv to má dost :D
alesxt600
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 24 čer 2013, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Na samotě u lesa

Příspěvek od alesxt600 »

no mužu ti řict že i popraskany to jelo a dokud se to nečiplo tak bych o tom nevěděl
Jayson píše:vliv to má dost :D
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Jayson píše:vliv to má dost :D
vlastna skusenost?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

alesxt600 píše:no mužu ti řict že i popraskany to jelo a dokud se to nečiplo tak bych o tom nevěděl
Jayson píše:vliv to má dost :D
Tak to je po me:) Buhvi jak dlouho tu s tim laborujes, ale ze to zacalo po cipnuti napises az ted, jen tak dal:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“