Passat AVF zlobí při startování, padá nafta?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martin130lr
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2009, 15:29
Odpovědi: 0

Passat AVF zlobí při startování, padá nafta?

Příspěvek od martin130lr »

začalo mne zlobit startování chytne a hned zdechne, vypadá to že je to horší když stojím předkem do kopce, kde začít hledat chybu?Obrázek
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1712
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Gumičky na vstrikach ? :-)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
martin130lr
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2009, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin130lr »

Podle ceho usuzujes, podle hodnoty na 2 valcu a spotreby na volnobeh?
dury2 píše:Gumičky na vstrikach ? :-)
Octavia II 2,0 TDi CFHC
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1712
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

když ti padá nafta, tak se to takhle projeví.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
martin130lr
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2009, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin130lr »

Padající nafta mě taky napadla, ale proč padá?
dury2 píše:když ti padá nafta, tak se to takhle projeví.
Octavia II 2,0 TDi CFHC
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1712
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Protože v hlavě máš natlacenou naftu, která skrz špatné gumičky na vstrikach uniká. Tady na fóru je toho o tom hromada.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3804
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Zrovna řeším to samo u OII BXE.Gumky v háji. Vydržely pouhých půl míle. Hlava KO.Jelikož auto jezdí dálky tak ji nechám vyvložkovat.Projev to mělo že to nechtělo chytit a po startu ten nejhorší vstřik hodnotu 2,99 a postupně to klesalo k normálu.A mám taky jednu otázku na místní guru.Motor na volnoběh jak kdyby zakopával. Mám zrovna řešit i vstřiky?Může to být něma?Tady chcou za repas 5100 bez DPH. Což je dost.Nebo to měly na svědomí ty gumky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“