Nelze načíst některé jednotky

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

leonardino píše:Taky to ted nevim na 100% ale zkus to tim jednodusim, jakej mas kabel, jaky je radio atd.
Mám oba jak KKL, tak HEX+CAN, oběma to funguje nebo spíše nefunguje stejně. Akorát mi dnes jde připojit k radiu, čím to je nevím:-).
Jediné v čem je rozdíl, že KKL kabel nezobrazí pod komfortkou dveřní jednotky a kabel HEX+CAN je zobrazí a napíše No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error occurred ,nevím zda to je normální?

Kabel HEx+CAN:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 A
Component: 4R Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00067
Shop #: WSC 31480
VCID: 3561C75F0FB4ADB66EB-49D8

Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
Component: 4R Tőrsteuer.FS KLO 0009

Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
Component: 4R Tőrsteuer.BF KLO 0009

No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred

Kabel KKL:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 959 799 A
Komponent: 4R Komfortgerát HLO 0003
Kódování: 00067
Opravna #: WSC 31480
0 Nalezeny chyby:
leonardino
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 27 říj 2009, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno, Kutná Hora

Příspěvek od leonardino »

Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

leonardino píše:Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
Oba klon, ale před tím oba kabely fungovaly. S jiným autem taky fungují.
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Ano, u klonů je to zcela běžné :P S originálem se Vám to nestane. 8)
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

wtms píše:
leonardino píše:Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
Oba klon, ale před tím oba kabely fungovaly. S jiným autem taky fungují.
klon funguje upne rovnako ako original, (pokial nie je pokazeny)
ak je pokazeny original rovnako nefunguje

a tie rozdielne hlasky su sposobene rozdielnymi SW, co je uplne normalne, hlasky nezobrazuje kabel ale software v PC

a navyse si si odpovedal sam: fugovali a aj stale funguju na inych autach
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Dovolím si nesouhlasit s větou "klon funguje upne rovnako ako original, (pokial nie je pokazeny) "

Není klon jako klon, v číně obzvlášť!! Ano, klon funguje stejně, pokud je to 100% klon 1:1. Problém v číně je, že když dělníkovi dojde nějaká součástka, kterou zrovna nemá po ruce, klidně tam osadí jinou, podobnou a původní funkčnost klonovaného originálu je tatam... Ani originál není bez chyb, výrobce jej průběžně aktualizuje a proto vychází nový HW. Kdežto klon bývá kolikrát několik let pozadu oproti originálu, takže se sice může tvářit, že je kompatibilní s aktuálním SW, ale může to být čistě zdání.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
wtms
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 31 pro 2013, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od wtms »

Tak mám vyřešeno, za popelníkem jsem našel spoj (A76) všech vodičů K-line, kousek od tohoto spoje byla narušená izolace vodiče K-line k radiu, proto se zřejmě nešlo připojit k radiu. Pak nekomunikovali, už jen airbagy, řj motoru, gateway a budíky. Airgaby a řj motoru nemá K-line, tudíž komunikují pouze po CANu. Tak jsem usoudil, že závada bude v budících, kde je gateway mezi K-line a CAN. Budíky jsem kompletně rozmontoval, se známým jsem proměřil všechny odpory, při proměřování se jeden SMD odpor rozpadnul, přeletoval ho a už vše komunikuje.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

wtms píše:Tak mám vyřešeno, za popelníkem jsem našel spoj (A76) všech vodičů K-line, kousek od tohoto spoje byla narušená izolace vodiče K-line k radiu, proto se zřejmě nešlo připojit k radiu. Pak nekomunikovali, už jen airbagy, řj motoru, gateway a budíky. Airgaby a řj motoru nemá K-line, tudíž komunikují pouze po CANu. Tak jsem usoudil, že závada bude v budících, kde je gateway mezi K-line a CAN. Budíky jsem kompletně rozmontoval, se známým jsem proměřil všechny odpory, při proměřování se jeden SMD odpor rozpadnul, přeletoval ho a už vše komunikuje.
Šikovný chalan!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“