slabý výkon u A6 (r.v.97-C4) 2,5 TDI V5 103kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Zboku na bloku motoru (ze strany cerpadla) je vyrazene "AEL" (tedy ja to tam mam)
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

:o :? (crazy) Chlapi, pomalu!!! Asi se na to pojedu podivat osobne jeste dnes!!!

Jinak dik za tipy.
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

DonPablo píše:Dík za navigaci. Dneska jsem to dával (snad naposled) svému automechanikovi do servisu, takže zítra nebo pozitří, až ho pojedu popohnat (LOL) , tak na to kouknu.
Kdyz jste to meli komplet rozebrane, tak jste asi sani vycistili.
Predvstrik a rozvody - zdvihatka? OK?
Zbyva ti EGR a ucpany kat. z tech beznych veci.
Zkus jeste odpojit vyfuk na zkousku a EGR zaslepit + egrfix
Co jsem slysel u C4 nejde jen tak zaslepit EGR, protoze to ECU pozna a haze chybu.

http://www.ahc.cz/audiclub/list_user.php?cislo=1141

http://www.ahc.cz/audiclub/foto/1141/1141832532.jpg
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

DonPablo píše:Dík za navigaci. Dneska jsem to dával (snad naposled) svému automechanikovi do servisu, takže zítra nebo pozitří, až ho pojedu popohnat (LOL) , tak na to kouknu.
Kolik mas tlaky?

Kdyz jste to meli komplet rozebrane, tak jste asi sani vycistili.
Zbyva ti EGR a ucpany kat. z tech beznych veci.
Zkus jeste odpojit vyfuk na zkousku a EGR zaslepit + egrfix
Co jsem slysel u C4 nejde jen tak zaslepit EGR, protoze to ECU pozna a haze chybu.

http://www.ahc.cz/audiclub/list_user.php?cislo=1141

http://www.ahc.cz/audiclub/foto/1141/1141832532.jpg
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Katalyzator je v pohodě - byl také venku. Co se týče EGR - nemám informace - musím se zeptat automechanika, ale myslím, že asi zkoušel i tuto cestu.

Díky za tip.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

frantacech> Moje '97 AEL to nepozna. EGR se utemoval sam v zavrene poloze a nejde nim hnout ani kladivem. A ECU je spokojena.
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Tlaky se také měřily a hodnota 1,19 (nekamenujte mě jestli je to kravina) se automechanikovi zdála příliš nízká a proto se měnily pístní kroužky. Je fakt, že po této operaci a následném doladění se výrazně zlepšily starty.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

1,19 to se mi nezda ja mam skoro 30 baru sice mam novejsi motor ale koncepce je beztak stejna. mimochodme kolik vyde prekrouzkování jen tka pro zajimavost

zeptam se te jestli ti motor huli?? kdys tomu das plnej?
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Překroužkování mi účtoval 5000.-.
Při plným plynu hulí jak fabrika.
Jdu se optat, co to bylo za hodnoty - těch 1,19 - abych tu nekázal bludy.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no a huli to jak CERNEJ???dym
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

No, koukam na to jen ve zpětném zrcátku a přijde mi to jako černý oblak.
Jinak se omlouvám za dezinformaci - tlaky byly 19bar v nejslabším válci a 20bar v ostatních. Po překroužkování už tlak neměřil?!?! Prý je u tohoto motoru normální okolo 22bar.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no mel sem podobny problem nebo ted ho mam taky. Auto pri plnym plynu nebo razantnim seslapnuti hulilo cerne. Po chvili sem prisel na to ze sem mel diru v sani od turba do sani diru v hadici. Pri zadelani diry to prestalo a jelo to zjak z praku.

Jenze tetka mam zase problem zase to huli pri seslapnuti ale nevim cim to sani sem prochazel snad 3xt a nic mam nove spony tkaze jedine nekde debilne praskla hadice jinak nevim. mozna jeste spatnej cip ale nedelalo to tkaze typuji to sani znovu.

udelam si pak vecer nebo zitra logy a uvidim kolik mi to tlaci
DonPablo
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 28 bře 2006, 08:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DonPablo »

Na hadice od sání jsem se ho už taky ptal a prý jsou všechny v pohodě. Uvidíme v pátek - lt.kubosh promptně přislíbil pomocnou ruku (resp. měřák), takže uvidím, co to ukáže.
Hulení při plném zatížení je prý u TDI normální. Je fakt, že mi hulila i má stará A4, ale ta zase jela jak z praku.
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

sem zjedavej co ti najde pak dej vedet docela me to zajima
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Petivalec si vzdycky pri razantni zmene vzdy odkouril.
Vzpominam jak jsme v 94 jeli s otcem skrze Italii v 1.8D Escortu. Tatik to skrtil skoro 130 v levym a zprava vedle nas najednou A100. Tatik povidal, ze se rychle zaradime at ho nezdrzujem. Ani to nedorekl, z A100 vypadla decentni briketka a byla fuc. (noteeth)

Ja ted resim s Reeshou proc to nechce ani z kopce pres 205km/h. 200 udelam z / do kopce a ani tuk. Na cernej dym ma vliv kvalita nafty. V mezichladici jsem diru mel a nedostal jsem se pres 1.3 bar abs. tlaku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“