O1 ASV 2005 - chyby ventilov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O1 ASV 2005 - chyby ventilov
Zdravíčko..
riešim zapeklitý problém a už pomaličky neviem kudy kam.
Auto jazdí bez akéhokoľvek problému, bez straty výkonu.
Náhodne padá do núdzového režimu, bez ohľadu na záťaž - hneď po naštartovaní, pri bežnom podradení alebo aj v ťahu, kedykoľvek a náhodne
Diagnostika v tom momente napíše závadu všetkých elektrických ventilov:
-ventil odpojenia prívodu paliva
-ventil egr
-ventil klapky v saní
-N75
-ventil počiatku vstreku
Zo schémy je zrejmé, že všetky tieto ventily majú spoločné napájanie.. výpadok napájania by to teda mohol spôsobiť. Napájanie som si kontroloval osciloskopom, v momente spadnutia do núdzového režimu ale nevypadáva a má konštantnú hodnotu (merané na N75, úbytok asi 0.3V voči napätiu na batérii).
Skontrolovali sme kompletne celú motorovú kabeláž, bola poškodená izolácia na ventile odpojenia paliva a ventile ovládania klapky v saní, po oprave auto jazdilo asi 3 týždne a teraz nastala znova presne tá istá závada.
Osobne mám podozrenie na RJ, predpokladám, že všetky tieto ventily sú riadené výkonovým koncovým členom, ktorý môže mať sám problémy s napájaním alebo nejakým studeným spojom.. ?
Má niekto podobnú skúsenosť/riešenie?
riešim zapeklitý problém a už pomaličky neviem kudy kam.
Auto jazdí bez akéhokoľvek problému, bez straty výkonu.
Náhodne padá do núdzového režimu, bez ohľadu na záťaž - hneď po naštartovaní, pri bežnom podradení alebo aj v ťahu, kedykoľvek a náhodne
Diagnostika v tom momente napíše závadu všetkých elektrických ventilov:
-ventil odpojenia prívodu paliva
-ventil egr
-ventil klapky v saní
-N75
-ventil počiatku vstreku
Zo schémy je zrejmé, že všetky tieto ventily majú spoločné napájanie.. výpadok napájania by to teda mohol spôsobiť. Napájanie som si kontroloval osciloskopom, v momente spadnutia do núdzového režimu ale nevypadáva a má konštantnú hodnotu (merané na N75, úbytok asi 0.3V voči napätiu na batérii).
Skontrolovali sme kompletne celú motorovú kabeláž, bola poškodená izolácia na ventile odpojenia paliva a ventile ovládania klapky v saní, po oprave auto jazdilo asi 3 týždne a teraz nastala znova presne tá istá závada.
Osobne mám podozrenie na RJ, predpokladám, že všetky tieto ventily sú riadené výkonovým koncovým členom, ktorý môže mať sám problémy s napájaním alebo nejakým studeným spojom.. ?
Má niekto podobnú skúsenosť/riešenie?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
u mňa boli presne tieto problémy spôsobené vypálenou cestičkou v rj,poškodená kablovačka to vyskratovala,u teba to môže byt niečo iné.
ked vravíš,že ste opravovali kablovačku tak skontroluj či je tá znova v poriadku.
ked vravíš,že ste opravovali kablovačku tak skontroluj či je tá znova v poriadku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4