Nejde za plynom, až od cca. 3500 ot./ min

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Nejde za plynom, až od cca. 3500 ot./ min

Příspěvek od Edy »

Zdravím, po výmene tretieho vstrekovača mi motor začal vybrovať a tak som cez prispôsobenie menil hodnoty. Vybrácie sú preč, avšak hodnoty som asi totálne rozhodil. Auto nejde za plynom ako pred tým- do otáčok ide avšak prísun výkonu je až nad 3500- potom ide jak z praku. Do núzaku neoadá. 1,9 TDI- ASV- čip na cca. 96 kw, ot. 903, vstrek. dávka 3,4, len tá váha mi ukazuje 450. Prosím poradťe aké hodnoty tam mám prispôsobiť.
Asi 2 týždne, čo mi odyšla zdechací klapka- nemá to vplyv na váhu?
Prosím poradte.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

čo chceš kde prispôsobovat? z čoho si tam dal vstrek? aké má otváracie tlaky? preskúšal si ho? asi váha nieje dobrá ked ukazuje 450...
ešte si aj v zlej sekcii.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Vstrek je z Octavie 81 kw starší model- myslím AHF - rozdiel je len v konektore. Zvyšoval som otáčky, lebo na voľnobehu za studena to občas triaslo. K tej váhe- merané hodnoty mi ukazuje 390- 410- kolíše to v daných číslach- takže asi váha. Po odpojení ukazuje 500. Len nerozumiem kleď mi minule odyšla váha- motor nešiel do ot. Teraz ide a dokonca pri 3500 má už aj výkon. A ešte jedna vec odišla mi súčasne aj chcip. klapka. Preto sa pýtam, či to nemá súvis
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vstřik z AHF má jinou trysku i jiné otevírací tlaky než ASV. Navíc váha bude KO.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

presne to je celý problém,že AHF ma iný otvárací tlak aj tryska je iná ako v ASV.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Ten vstrek m itam dal mechanik a od vtedy sa to serie. Problém bol len voľnobeh za studena. Pri zátaži to šlo ako pred tým. Mam ho už 2 roky.
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Auto už ide, mal som odpojenú hadičku medzi bankou a ventilom. Už len dať do poriadku ten chcipacú klapku.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Zdechací klapka na váhu vliv nemá, jestli ti klapka nefunguje a nechceš ji tam mít, můžeš ji odstranit.
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Netrebalo by mi ju, len keď počujem, ako ten motor roztrasie pri vypínaní- tak ma ide rozhodiť.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“