Odstraneni vyvazovaci hridele na 2.4 TD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51

Odstraneni vyvazovaci hridele na 2.4 TD

Příspěvek od mareak »

Ahoj, vibrace motoru se prenaseji i do pedalu - na noze je citit takove "mravenceni". Po pridani zmizne. Vstrikama ani dvouhmotou to neni to mam overeno vymenou. Vyvazovacka je pohanena z olejoveho cerpadla a to pry zpusobuje uvedene vibrace. Na ruznych forech jsem cetl, ze tu hridel odstranuji a ze je po problemu. Najezdili uz pres 20tis km a vse je OK motor se krasne sklidnil. Ale vyrobce ji tam prece nedal jen tak pro nic za nic. Jaky je na to vas nazor, vyhodit nebo ne? Co se muze stat pokud tam nebude?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

U japonců se vyřazovaly,/ měly svůj rozvodový řemen/ a nepoznal se rozdíl. Pokud jsou funkční a přesto jsou vibrace, můžou být přesazeny, nebo jsou volné v uložení. Zkusil bych je vyřadit, popřípadě i vyndat, mám zato, že nic moc nestane..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

U japonců se vyřazovaly,/ měly svůj rozvodový řemen/ a nepoznal se rozdíl. Pokud jsou funkční a přesto jsou vibrace, můžou být přesazeny, nebo jsou volné v uložení. Zkusil bych je vyřadit, mám zato, že nic moc nestane..
nepropadat panice...
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51

Příspěvek od mareak »

Zkusim ji vytahnout a uvidim. Je to posledni moznost.
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

nevím co to je nikdy jsem se s tím nesetkal ale dal bych bacha aby nebyla mazaná a po vyndání olej neztratil tlak unikem.Možná blbost fakt nevím o co jde.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, může tudy utíkat tlak oleje. Nechal bych je tam..
nepropadat panice...
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51

Příspěvek od mareak »

Hridel je umistena na boku bloku motoru ve dvou kulickovych loziskach. Strana u prevodovky je zaslepena gumovou zatkou. Druhy konec hridele je pohanen od olejoveho cerpadla a olej prochazi pres lozisko do prostoru hridele, ta se vlastne otaci v oleji. Zadne extra mazaci kanaly tam nejsou.
Hridel se da vymontovat az po sundani olejoveho cerpadla a taky prevodovky, kde je za loziskem segrovka. Prave kvuli ni hridel nejde vytahnout smerem k cerpadlu. Popravde nez se s tim takhle drbat je lepsi vytahnou cely moror ven. Coz rozhodne delat nehodlam, staci, ze musi ven poloosa, zadni silentblok, vana, rozvody...
Chlapi to resili urezanim toho vystupku na hrideli co se zasunuje do olejoveho cerpadla. Hridel zustava na miste jen neni pohanena. Myslim, ze tak by to jit mohlo i v pripade, ze by tam neco bylo.
I kdyz ted me napada, jestli na te hrideli neni gufero, tim padem by ta hridel behala nasucho. Uz si nevzpominam, ale uvidim az to rozeberu. V nejhorsim pripade mam i druhou hridel, kdyby to delalo paseku.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“