Motor 1.8TD nejde do otáček a nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Možná bys měl dát zlepšovací návrh do patentového úřadu ve spolupráci s koncernem , že nafta je palivo na nic, stačí scedit ojetý olej/pozor na traktory/, výkon a krouťák se zvedne jako s turbem, takže je to vlastně ekologická bomba, ušetří se ropa ,ale Babiš přijde o prachy...
Nic ve zlém, ale budeš muset čerpadlo rozebrat....
Nic ve zlém, ale budeš muset čerpadlo rozebrat....
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Jezdím taky na sračky a tohle jsem taky řešil. Pomůže vysát nádrž od sraček a nalít tam naftu scezenou s benzínem v poměru cca. 3:1 (nafta:benzin). Lidi ti tu možná budou pyčovat ale mě to pomohlo.pepe276 píše: Ale otázka zněla: Jak ten bordel z oleje odstranit?
Možná že bude muset to čerpadlo rozebrat ale s tím výkonem má naprostou pravdu. Pokud se to šikovně naředí, jede to líp než nafta. Smrad (alespon z hydrauliky) jde z vejfuku vážně šílenej, ale aspon se ti nikdo nelepí na zadek.jericho-3 píše:Možná bys měl dát zlepšovací návrh do patentového úřadu ve spolupráci s koncernem , že nafta je palivo na nic, stačí scedit ojetý olej/pozor na traktory/, výkon a krouťák se zvedne jako s turbem, takže je to vlastně ekologická bomba, ušetří se ropa ,ale Babiš přijde o prachy...
Nic ve zlém, ale budeš muset čerpadlo rozebrat....
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
S tím rozebráním počítám, zítra se na to vrhnu, odhaduju tak práce na 2-3 hodiny. Nemyslel jsem tím doslova, že nafta je nanic, ale jen to, že u nafty jsi závislý, jak se který šejk vyspí, nebo jak velká je díra ve státním rozpočtu a kolik ti pak ve finále za naftu u pumpy napaří a na tebe pak jdou při placení mrákoty. Chci jezdit levně a pokud možno i ekologicky a proto jezdím na vyfrit a jsem za tu cenu ochotný se smířit i s nějakými drobnými mouchami a nepohodlím, jako je častější výměna filtrů, horší starty a studený chod motoru, občas tekoucí třeba čerpadlo, nebo teď rozebrání a vyčištění podávacího čerpadla(cca po 5 letech provozu-cca 100 tis. km). Na vyjeťák nejezdím, to je podle mého prasárna.jericho-3 píše:Možná bys měl dát zlepšovací návrh do patentového úřadu ve spolupráci s koncernem , že nafta je palivo na nic, stačí scedit ojetý olej/pozor na traktory/, výkon a krouťák se zvedne jako s turbem, takže je to vlastně ekologická bomba, ušetří se ropa ,ale Babiš přijde o prachy...
Nic ve zlém, ale budeš muset čerpadlo rozebrat....
Zkrátka kdo si na autě nic neudělá, nebo nemá okolo sebe někoho, kdo rozumí autům, tak ať se na friťák vykašle a jezdí na naftu, benzín, nebo plyn. S friťákem tě vyhodí každý druhý mechanik, no a s hydraulikou u Citroena i ten zbytek-můj případ Proto se v tom hrabu sám a taky mě to ještě aspoň trochu baví.
Dr.Spiegel: Vůbec to neředím, leju tam jen samotný friťák, nevidělo to naftu už cca tak od března. Asi na ní ale budu muset občas něco najet, aby se aspoň občas trochu propláchlo dopravní čerpadlo od bordelu z friťáku.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Hele, ja to nemyslel nijak zle, lejte si tam co chcete , ale prostě mě ubíjí když přijede někdo s OI že jezdil rok na olej teď na dovoleny musel chudak natankovat naftu a auto mu nestartuje....jako co mu na to mám říct??? Jiný čerpadlo za trojku a jezdit dál na bordel, jiny řešeni není...repas bude stat milion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Narážím na poslední zkušenosti s firmama který opravujou čerpadla a vstřiky....
Posledně - Octa BXE, sežraná vačka, vstřiky jsme dali jakože jen na kontrolu,paneee, ty vstříky to je šrot, to nemůže jet...repsa 5500,- za kus...tak jsem je vzal zpátky,dali novou vačici,gumky a těsnění, auto šlape dodnes ( 30tis.km ) no problém
Znovu - Sharan AFN tekoucí čerpadlo, výkon OK,starty OK, prej je to uvnitř totálně vydřený a nefunguje, říkám tak to přetěsněte a vraťte mi to, kroutili se jak hadi ale dali to, naladil jsem víko podle ucha a auto jezí jak za mlada...
OPRAVY TURBODMYCHADEL - uzž ani nevim kdy naposled mi řekli joooo,vyčistime a dobry, tak možna pře 10ti lety když začínali
Dneska je to z 95% na novej střed jinak že za to neruči a podobny kecy, cena opravy se mnohdy rovna ceně nového turba...zlatokopové zasraní
Posledně - Octa BXE, sežraná vačka, vstřiky jsme dali jakože jen na kontrolu,paneee, ty vstříky to je šrot, to nemůže jet...repsa 5500,- za kus...tak jsem je vzal zpátky,dali novou vačici,gumky a těsnění, auto šlape dodnes ( 30tis.km ) no problém
Znovu - Sharan AFN tekoucí čerpadlo, výkon OK,starty OK, prej je to uvnitř totálně vydřený a nefunguje, říkám tak to přetěsněte a vraťte mi to, kroutili se jak hadi ale dali to, naladil jsem víko podle ucha a auto jezí jak za mlada...
OPRAVY TURBODMYCHADEL - uzž ani nevim kdy naposled mi řekli joooo,vyčistime a dobry, tak možna pře 10ti lety když začínali
Dneska je to z 95% na novej střed jinak že za to neruči a podobny kecy, cena opravy se mnohdy rovna ceně nového turba...zlatokopové zasraní
U mne je to úcta ke strojům a mám v sobě dobu, kdy se okolo čerpadla chodilo po špičkách, protože to pro nás bylo něco, diesel v autě s rotačním čerpadlem. Dnes je to všem pro smích, ale budou vzpomínat...
Jinak , že to jede víc, je pochopitelné, je tu hustší a když je už "vymrdaný element" , tak sračka jej utěsní a dává víc než na naftu...Prostě já bych to tam nenalil,.., možná tak během války, když by nafta nebyla...
To co píše roman 1648, je bohužel často pravda, mechán je v zajetí firem, které tohle opravují..A když to lehne, blbec je u ponku, protože píčus s nápisem na novém plášti má vždy pravdu...
Jinak , že to jede víc, je pochopitelné, je tu hustší a když je už "vymrdaný element" , tak sračka jej utěsní a dává víc než na naftu...Prostě já bych to tam nenalil,.., možná tak během války, když by nafta nebyla...
To co píše roman 1648, je bohužel často pravda, mechán je v zajetí firem, které tohle opravují..A když to lehne, blbec je u ponku, protože píčus s nápisem na novém plášti má vždy pravdu...
nepropadat panice...
Motor mi startuje na otočení i teplý i na naftu, takže vstřikovací element to nebude, ten je OK. Řepka, nebo slunečnice určitě mažou líp, než současná nafta bez síry a filtruju na 1 mikron, takže líp, než jsou paliváky v autech, ty bývají tak na 4-5 mikronů.jericho-3 píše: Jinak , že to jede víc, je pochopitelné, je tu hustší a když je už "vymrdaný element" , tak sračka jej utěsní a dává víc než na naftu...Prostě já bych to tam nenalil,.., možná tak během války, když by nafta nebyla...
Jinak je pravda, že dnešní opraváři jsou dost často zlatokopové a výměnkáři
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
v první řadě než se pustíš do nějakého většího hrdinství
kup pět litrů nafty a napoj do čerpadla napřímo vratku i sání posune tě to určitě dál než http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2980,d.d24
kup pět litrů nafty a napoj do čerpadla napřímo vratku i sání posune tě to určitě dál než http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 2980,d.d24
Tak čerpadlo rozebrané do šroubku a ty 4 lamely v podávacím čerpadle byly úplně zajeté dovnitř, takže vůbec nesály a čerpadlo si nasávalo asi jen pomocí vstřiků, které dělaly podtlak, protože odebíraly naftu a tolik, kolik vstříkly do válců, doteklo do čerpadla. Lamely byly zalepené takovým rezavohnědým bordelem, který vypadá, jako rez, ale rez to není. takže jsem je očistil, namazal lehce vazelínou a složil čerpadlo, odvzdušnil a nastartoval...a je to to samé. Předpokládám, že jsem udělal blbost s tou vazelínou, že přilepila lamely, takže to zítra projedu na směs hydrauliky a nafty a mělo by se to odlepit.
Jinak ta koule mi řekla, že budoucnost je nejistá, tak nevím, jestli se to povede
Jinak ta koule mi řekla, že budoucnost je nejistá, tak nevím, jestli se to povede
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice