audi a4 1,9 TDI 81Kw po startu zvysene otacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
audi a4 1,9 TDI 81Kw po startu zvysene otacky
Nema s tim nekdo nejakou zkusenost?Uz nevim co s tim menil jsem pocitac,cidla teplotni,vrsek cerpadla nic nepomaha-byl jsem uz po treti napichly na poci tentokrat v servisu a oni si mysli,ze to je cerpadlo.Zavada--po startu otacky 1200 a po chvilce jizdy spadnou na 900 behem jizdy nekolikrat se zvednou pri neutralu z kopce a pak zase spadnou.
Mně to na AFN dělá taky, ale skutečně jen výjimečně.
Mluvil jsem s klukama, co dělají diagnostiku a říkali, že je to proto, že motor v tu chvíli má málo proudu z altíku a jednotka si zvýší otáčky, aby altík začal dobíjet víc proudu. Mně to ale dělá opravdu jen málokdy, protože mám 120A alternátor. Ale párkrát to udělalo - většinou když je motor úplně studený, žhaví a po startu ještě dožhavuje, k tomu mám puštěné ohřevy sedadel, bufík a třeba výhřev skla vepředu (to bere přes 50A).
Mimochodem - vyřazovat z kopce do neutrálu je nesmysl a není to správný počin !!!
Mluvil jsem s klukama, co dělají diagnostiku a říkali, že je to proto, že motor v tu chvíli má málo proudu z altíku a jednotka si zvýší otáčky, aby altík začal dobíjet víc proudu. Mně to ale dělá opravdu jen málokdy, protože mám 120A alternátor. Ale párkrát to udělalo - většinou když je motor úplně studený, žhaví a po startu ještě dožhavuje, k tomu mám puštěné ohřevy sedadel, bufík a třeba výhřev skla vepředu (to bere přes 50A).
Mimochodem - vyřazovat z kopce do neutrálu je nesmysl a není to správný počin !!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Re: audi a4 1,9 TDI 81Kw po startu zvysene otacky
jak seš na tom s výkonem? toto to často dělá, když je špatnej nebo "zasranej " chcípák na čerpadle a nebo vadný čidlo teploty, ale to by si poznal, že to žhaví dlouho i při těchto teplotách, způsobuje to i zvedání těch otáček na volnoběhpytlik píše:Nema s tim nekdo nejakou zkusenost?Uz nevim co s tim menil jsem pocitac,cidla teplotni,vrsek cerpadla nic nepomaha-byl jsem uz po treti napichly na poci tentokrat v servisu a oni si mysli,ze to je cerpadlo.Zavada--po startu otacky 1200 a po chvilce jizdy spadnou na 900 behem jizdy nekolikrat se zvednou pri neutralu z kopce a pak zase spadnou.
Altík nemusí nutně dávat špatně, ale dává v danou chvíli málo. To není závada, ale normální jev. Alternátor máš velmi pravděpodobně v pořádku.
Počítej: při studeném startu motor běží na dožhavení (to znamená, že po nastartování motoru žhavicí svíčky ještě nějakou dobu žhaví - kvůli lepším emisím a kulatějšímu chodu studené mašiny (30-35 Ampér)), k tomu si pustíš vyhřívání oken, sedadel a zrcátek (v součtu minimálně 20-25 Ampér), rádio (2-5 Ampér), ventilátor (5 Ampér) a světla (15-20 Ampér). Odběr je dejme tomu 60-90 Ampér. Ale alternátor v tu chvíli při volnoběžných otáčkách tolik proudu prostě nedá. Proto si motor zvýší otáčky, aby alternátor v důsledku vyšších otáček byl schopen tento proudový deficit dohnat.
To není špatně ..................... Nevím, proč to řešíš.
Počítej: při studeném startu motor běží na dožhavení (to znamená, že po nastartování motoru žhavicí svíčky ještě nějakou dobu žhaví - kvůli lepším emisím a kulatějšímu chodu studené mašiny (30-35 Ampér)), k tomu si pustíš vyhřívání oken, sedadel a zrcátek (v součtu minimálně 20-25 Ampér), rádio (2-5 Ampér), ventilátor (5 Ampér) a světla (15-20 Ampér). Odběr je dejme tomu 60-90 Ampér. Ale alternátor v tu chvíli při volnoběžných otáčkách tolik proudu prostě nedá. Proto si motor zvýší otáčky, aby alternátor v důsledku vyšších otáček byl schopen tento proudový deficit dohnat.
To není špatně ..................... Nevím, proč to řešíš.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 28 srp 2007, 21:21, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
a na VAGu to nic nehlásí? jiný problémy krom těch otáček s tím nejsou?pytlik píše:Dnes jsem tam namontoval jine cerpadlo z vrakarny a dela to neustale.Mimochodem jsou na motoru jine cidla i jiny pocitac.Ale mozna ze kdyby spatne daval altik napeti -hlasilo by to jednotce pridani otacek,to by ale musela prosvitat kontrolka dobijeni.Tak nevim....Ale zitra zkusim..
Tak uz je to vyreseny vsechny casti jsem vymenil-cerpadlo,pocitac,cidla,vahu,snimac otacek,snimac polohy jehly,kabelaz jsem drat po dratu prozkousel a ve finale jsem na to prisel----byl vadny snimac polohy pedalu!Tak pro ostatni kdyby se s tim nekdo setkal tzn.zvysene otacky po startu na VW tak je to snimac pedalu!!!!
pytlik píše:Tak uz je to vyreseny vsechny casti jsem vymenil-cerpadlo,pocitac,cidla,vahu,snimac otacek,snimac polohy jehly,kabelaz jsem drat po dratu prozkousel a ve finale jsem na to prisel----byl vadny snimac polohy pedalu!Tak pro ostatni kdyby se s tim nekdo setkal tzn.zvysene otacky po startu na VW tak je to snimac pedalu!!!!
To ale musela blikat kontrolka žhavení !!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Kontrolka zhaveni neblikala.Dal jsem jine cerpadlo tim to neni-konecne jsem na to prisel bylo to tim snimacem pedalu ale vyskytl se maly problem.Ted pri zahrati na 90stupnu motor jeko by vynechaval.jinak jede zase perfektne pri vysich otackach.Myslim si ze je treba nastavit davka na vagu ale nevim presne...A nebo je tu jeste moznost dat zpet puvodni cerpadlo to je varianta,ktera je spise realna.