jtd 77kw maf off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jtd 77kw maf off
odisla mi vaha vzduchu a menit ju nemienim chcem ju odstranit zo sw vie mi s tym niekto z vychodneho slovenska pomoct/poradit? dakujem za reakcie.
ty jsi smesny vaha vzduchu te vyjde levneji nez vyruseni pomoci chiptuningu. ale kdybys chtel mam nachipovanou jednotku s vahovou vzduchu OFF na bravo JTD 77 kw up 95 kw 290 Nm
cena 3 tis
cena 3 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Nešla by ta váha opravit?
Kdysi jsem to probíral se známým co se dost vyzná v elektronice a říkal, že nejčastěji tam odchází ten odporový segment.
Podrobněji bys musel pohledat nějaké schéma...
Jinak za mě bych postupoval takto:
1. Zkusím zjistit kolik stojí použitá váha, kousek od hranic CZ-SK-PL mám dobrého dodavatele
2. Pokud bude moc drahá, zjistím jestli to nejde opravit do původního stavu
3. Pokud nepůjde opravit do původního stavu, zjistím, jestli tam nejde dát nějaký odpor, aby to aspoň rozumně jelo
4. Zhodnotím jestli není lepší se vrátit na bod 1
5. Zjistím cenu úpravy SW a porovnám to s cenou druhé jednotky
Kdysi jsem to probíral se známým co se dost vyzná v elektronice a říkal, že nejčastěji tam odchází ten odporový segment.
Podrobněji bys musel pohledat nějaké schéma...
Jinak za mě bych postupoval takto:
1. Zkusím zjistit kolik stojí použitá váha, kousek od hranic CZ-SK-PL mám dobrého dodavatele

2. Pokud bude moc drahá, zjistím jestli to nejde opravit do původního stavu
3. Pokud nepůjde opravit do původního stavu, zjistím, jestli tam nejde dát nějaký odpor, aby to aspoň rozumně jelo
4. Zhodnotím jestli není lepší se vrátit na bod 1
5. Zjistím cenu úpravy SW a porovnám to s cenou druhé jednotky
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
nova vaha ma teda lacnejsie nevijde ale o to nejde ked sa vymaze z rj tak to jazdi normalne ako keby bola nova bezne sa takto vyradzuju eger ventily a dpf filtre a tak isto maf off nechcem chipovat na 95kw je to k tomu motoru hovadina prvej triedy ma to dvojhmotu a spojka tiez nieje predimenzovana osobne by som ked tak volil ecotuning na 240nma 85kw. pouzivanu do toho nema zmysel pchat to su vyhodene prachy tak isto tam nedam ani ziadnu vahu za 30e s akostou nezodpovedajucou originalu proste som chcel vediet ci to niekto robi pripadne kolko by to stalo a ako sa to potom sprava
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
pokial viem, zatial sa to neda spravit ako regulerne maf off
moznost je len taka, bud "ozivit" vahu vzduchu, alebo ju uplne vypnut takym stylom, ze davka paliva nie je ziadnym sposobom zavisla od udajov z vahy
dosledok to ma taky, ze z miesta to moze razantne zadymit
a to je presne aj sposob testu na emisnej kontrole
mam na to svoj sposob ako to urobit, aby to bolo dobre na emisnej, a aby to slo na ceste bez problemov, a neviem o nikom inom kto by to vedel urobit rovnako
ak sa mylim, smelo ma opravte
moznost je len taka, bud "ozivit" vahu vzduchu, alebo ju uplne vypnut takym stylom, ze davka paliva nie je ziadnym sposobom zavisla od udajov z vahy
dosledok to ma taky, ze z miesta to moze razantne zadymit
a to je presne aj sposob testu na emisnej kontrole
mam na to svoj sposob ako to urobit, aby to bolo dobre na emisnej, a aby to slo na ceste bez problemov, a neviem o nikom inom kto by to vedel urobit rovnako
ak sa mylim, smelo ma opravte
acryll píše:pokial viem, zatial sa to neda spravit ako regulerne maf off
moznost je len taka, bud "ozivit" vahu vzduchu, alebo ju uplne vypnut takym stylom, ze davka paliva nie je ziadnym sposobom zavisla od udajov z vahy
dosledok to ma taky, ze z miesta to moze razantne zadymit
a to je presne aj sposob testu na emisnej kontrole
mam na to svoj sposob ako to urobit, aby to bolo dobre na emisnej, a aby to slo na ceste bez problemov, a neviem o nikom inom kto by to vedel urobit rovnako
ak sa mylim, smelo ma opravte
a tenhle kluk ví očem mluví
