Passat B6-výměna ramen
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B6-výměna ramen
Zdravim chci se zeptat,kdo má tu zkušenost, jak časově náročná je kompletní výměna ramen na B6,příp. někaký spešl klíče?? a co stojí plus mínus práce v takový tý šikovný melouchařině,né v nějakym "vwodbornym" servisu?? Díky
B3 mTDI , A3 TDI
Předpokládám, že máš na mysli víceprvkovou nápravu VW / Audi (například Superb).
Pokud si matně vzpomínám, žádný speciální nástroj na to není potřeba, mělo by to jít normálními klíči či Golou.
Někdy se stane, že zaroste šroub v hliníkovém rameni, potom nastupuje hořák a hrubší síla. Ovšem výrobce předepisuje výměnu všech šroubů na nápravě, takže pokud nějaký potloukneš, nic se vlastně neděje.
Ohledně časového horizontu - vyčleň si minimálně odpoledne.
Pokud si matně vzpomínám, žádný speciální nástroj na to není potřeba, mělo by to jít normálními klíči či Golou.
Někdy se stane, že zaroste šroub v hliníkovém rameni, potom nastupuje hořák a hrubší síla. Ovšem výrobce předepisuje výměnu všech šroubů na nápravě, takže pokud nějaký potloukneš, nic se vlastně neděje.
Ohledně časového horizontu - vyčleň si minimálně odpoledne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tieto Ramená Robíme tak štyry do mesiaca a poviem je to jebačka ale robím to rád
úprimne ale pokial má náprava veľa km tak pokial si to nikdy nerobil tak to daj niekomu spravyť ktorý sa nebojí buchnúť a vie po čom
. Ale pOkial sa cítiš tak potrebuje Veľké Kladivo, Osemnáctku venečkový dve trinácky jedno aké, Veľký Imbus na Povolenie Poolosy poprípáde ked boli menené kĺby tak veľký orech býva väčšinou 30, A ešte potrebuješ Veľa WD spreju Hliníkový Trn Dva Zdvyháky payser A osmičku imbus, a 22 tku klúč. A najlepšie sa to robí ked si nasraný. Niekedy to ide lahko a niekedy to trvá aj dva dni !!! Pokial môžem odporučiť tak bud ramená originál, alebo repasované tu V Tn nám ich robí jeden človek za pekné peniaze a náprava je aj po 85 000 km stále Tuhá !!! poprípade niaku kvalitnú druhovýrobu. Sa priprav pokial to dáš niekomu spravyť, že to bude stáť od 2000 do 3500 Sk Aspon Mi Tka Bereme záleží natom ako To Ide. Taktiež si daj Pozor keby si to Robil Sám aby Si Ramená Doťahoval v zaťaženom stave. Tak ale pokial sa Do Toho Dáš napíšem ti Finty
.



Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Je to pohodicka, robil som to raz a to sice od rana do neskorsieho poobedia, ale v pohode. Najvacsi problem bol dostat jeden cap z tehlice,na jednej strane isiel ako z masla, ale na druhej ani bohovi. Vybit sa jednoducho nedal, musel som ho nahrievat autogenom az do ruzova a potom vybit. To bol asi najvacsi problem, inac vsetko v pohodicke. Kvoli hornym ramenam musis povolit ulozenie tlmicov a vybrat cely komplet vonku, prehodit ramena, dat naspat a spodok vratane ceciek na stabilizatore je pohodicka. Capy riadenia som nemenil. Inac, ramena som mal celu sadu za nieco okolo 200 eur - komplet vratane capov riadenia, a samozrejme vsetkych skrutiek a matic. Po vymene uz ziadne klepanie, a ramena drzia dodnes.... Je to asi 35 tisic km. Auto uz nemam, predal som ho znamemu a ten mi akurat dnes volal, ze nieco klepalo a ze musel dat vymenit cecko na stabilizatore na pravej strane, inac vsetko ok. Ramena by som na repas urcite nedaval, podla mna je lepsie dat nove, aj ked nie origo, ale aftermarket. Zdieraci a cigani tieto sady na slovensku predavaju za 15tisic sk, ale kto ma rozum a nie je debil, vie ze tie iste ramena moze mat aj za 5 tisic korun. Staci vediet trochu po nemecky a objednat si ich odtial. A kazdy mi moze hovorit co chce o originale, mozem kaslat na 30tisicovu generalku napravy u audi/vw, ak to mozem mat za 5krat nizsiu cenu. Mozno vydrzi dvakrat menej, ale ja investujem 5krat menej....monty píše:Díky Karl,zejtra odpoledne se do toho pustim,tak snad mi na to bude stačit i sobota.Jestli máš nějakou fintu,budu rád.Zatim