Precitaj si clanok
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/ ... adenia,259 v druhej casti najdu odpoved vsetci, ktori chcu kombinovat zariadenia a programy KTS (Esitronic), Multidiag, VCDS, ELM327... tam je co sa da a co nie.
K Multidiagu - Actia mala 2 modely zariadeni podla podpory - pre Europu (Acces/Handy) a pre Aziu (Asia). S vyrobou verzie Asia (od Nextechu) boli problemy, preto ju u nas stiahli z trhu a teraz sa europsky model (Acces, Handy) v ramci standardnych aktualizacii dost rozsiruje o azijske modely. Novinkou je teraz prerobeny softvér (P2) a vsetko smeruje k zariadeniu, ktore bude mat kompletnu podporu Europa+Azia. Kazdu velku aktualizaciu (3 do roka) pridavaju viac ako 1000 systemov, kompletnu historiu si mozete pozriet tu
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/ ... umenty,166
Dolezita vec u tohoto modelu je podpora PassThru (J2534). Cez akekolvek zariadenie splnujuce tuto normu budes moct robit preflashovanie jednotiek. To zacina byt coraz nutnejsie u novych aut, pozri si clanok
http://www.autodiagnostika.jantolak.sk/ ... ervise,365
Teraz sa vseobecne pri diagnostike hovori o prechode na online system - budes pripojeny na internet, zaplatis si pristup napr. u Toyoty a mas pristup nielen k databazam dielov, postupov, schem... ale aj moznost robit diagnostiku cez tvoje uni zariadenie splnujuce nejaku normu. Ci sa to riesi v ramci tejto J2534, alebo jej dalsich casti (-1, -2) zatial neviem.