Auto nema vykon

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Auto nema vykon

Příspěvek od dm22 »

Zdravim mam Fiat Bravo r.v 2008 1,9 multijet a mam taky problem ze auto len tazko ide do otacok.. Je uplne lenive... vobec nedymi.

Auto som mal na diagnostike a turbo vykazovalo taketo tlaky.. Samozrejme pri jazde...

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1520 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2091 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1520 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2105 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1529 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2102 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1536 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2117 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1549 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2124 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1561 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2142 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1578 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2159 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1632 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2179 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1668 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2209 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1713 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2239 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1758 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2254 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1758 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2283 mBar

ČTENÍ PARAMETRŮ:
Reálný tlak přeplňování: 1800 mBar
Teoretický tlak přeplňování: 2299 mBar

Obrázek
Naposledy upravil(a) dm22 dne 20 črc 2015, 22:16, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

8 alebo 16v? odkial si?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:8 alebo 16v? odkial si?
8V a od Nitry
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

But upchatedpf alebo netesni egr som z nr ak chces zavolaj 0908123247
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

jurki888 píše:But upchatedpf alebo netesni egr som z nr ak chces zavolaj 0908123247
DPF nemam a EGR je v poriadku funguje spravne.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Skusal si ho zaslepit?
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Bodla logu to vyzera ze to saje malo vzduchu skus ho zaslepit ak nepomoze moze byt vadna vaha
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

zapni tam a otacky motoru a realne mnozstvo vzduchu a realny tlak turba a potiahni na trojke od 1500 po 4000 pri plnom plyne
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:zapni tam a otacky motoru a realne mnozstvo vzduchu a realny tlak turba a potiahni na trojke od 1500 po 4000 pri plnom plyne
Obrázek
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Tiez to vidim na vadny EGR, chcelo by ho aspon na skusku zaslepit, ako druhe vahu vzduchu( mám jednu dobru nahradnu na tento motor) ako tretie turbo pripadne jeho regulacia. kedy nastsal tento stav? znicoho nic alebo postupne zhorsovanie?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

Torgan píše:Tiez to vidim na vadny EGR, chcelo by ho aspon na skusku zaslepit, ako druhe vahu vzduchu( mám jednu dobru nahradnu na tento motor) ako tretie turbo pripadne jeho regulacia. kedy nastsal tento stav? znicoho nic alebo postupne zhorsovanie?
Dnes skusim zaslepit ten EGR vahu skusim objednat na skusku a auto som take uz kupil... :/
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

Egr off a stale hluche ...
dm22
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 črc 2015, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od dm22 »

Regulacia turba je v poriadku hned po nastartovani ide piestik pomali dole...len neviem naco je ten hribik pri sani.. ten ide dole a hore ked vypnem auto...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Egr si zaslepil alebo len odpojil?
Odpoj na skusku vahu vzduchu a bez sa previezt ako sa bude chovať
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33497
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dm22 píše:len neviem naco je ten hribik pri sani.. ten ide dole a hore ked vypnem auto...
chcípací klapka
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“